|
Бөлім: |
Дұрыс тамақтану |
||||
|
Пәні |
Қазақ тілі |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтың дастарқаны- берекенің бастауы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: |
7. 3. 2. 1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу; 7. 4. 4. 4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады; одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады. Жасампаздық пен жаңашылдық құндығы: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жаңашылдыққа, жасампаздыққа баулу. |
||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Үй жұмысын сұрау. Өткен сабақта берілген эссені «Автор орындығы» әдісімен тескеру. Топқа бөлу. «Қар кесегі» интерактивті әдісі арқылы 3 топқа бөлу. Қызығушылықты ояту.
Автордың көзқарасы: Тәрбиеге деген оң көзқарас. Қазақ халқының табиғатқа деген ерекше құрметі, жанашырлыққа тәрбиелеу қажеттігін аңғартады. Көтерілген мәселе: Бала тәрбиесі, үлкенді сыйлау. Табиғатқа деген құрмет, киелі ұғымдарға сенім.
|
Сабаққа зейін қояды. Үй жұмысын айтады. Топтарға бөлініп отырады. Кюар арқылы үзіндіні тыңдап, көтерілген мәселен анықтайды. |
Мадақтау Қолдау «Бәйге» бағалау әдісі арқылы 10 баллдық шкаламен бағаланады.
|
Жұмыс дәптері, оқулық, таратпа материал, слайд
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс. Тыңдалым мәтіні бойынша жұбыңмен өзара сұхбаттасып, сұрақтарға жауап беріңдер. -Неліктен қарлығаштың ұясын бұзуға болмайды? Қарлығаш қазақ халқында киелі құс саналады. Ол – бақыт пен жақсылықтың, тыныштықтың белгісі. Қазақ халқы қарлығаштың ұясын бұзуға болмайды деп сенген, өйткені ол шаңыраққа жақсылық пен береке әкеледі. -«Қонағыма қол көтергенің мені сыйламағаның»,-деу арқылы автор қандай дәстүрді меңзейді? Автор қазақ халқының қонақжайлық дәстүрін меңзейді. Қазақтар келген қонақты ерекше құрметпен қарсы алып, оған барын беріп, сый-құрмет көрсеткен. Бұл дәстүр үлкендерден балаға өсиет ретінде беріледі. -Қазақтың қонақ күту ерекшелігі туралы қандай мәліметтер білесіңдер? Қазақ халқы «қонақ келсе, құт келеді» деп, әрқашан қонақты құшақ жая қарсы алады. Қонақ үш түрге бөлінеді: арнайы қонақ (шақырылған), құдайы қонақ (күтпеген, бірақ құдайы ниетпен келген) және қылқұйрық қонақ (атпен, жолай соққан қонақ). Қонаққа алдымен ас беріледі, содан кейін оған құрмет көрсетіледі. -Мәтінде әжесінің көңіл күйін білдіретін қандай сөздер бар? Жекіру мәніндегі сөздерді теріп жазыңдар. Әжесінің көңіл күйін білдіретін сөздер: «Е-е! Жаман бала болмасаң етті!» Жекіру мәніндегі сөздер: «Бұзақының тірлігі ғой мынауың!», «сен бейбақ» ӘТН.
5-тапсырма. Одағайларды қатыстырып, үйіңе келген қонақты қалай қарсы алғаныңды, қандай жағымды сәттерді есте сақтағаныңды сипатта. Алақай! Әтеген-ай! Қане! Ә! Тәйт!О-о-о! Бәрекелді! Қап! Пай-пай! Пәлі! Оһо! Алақай! Қонақ келе жатыр! Оһо, қандай қуаныш! Келіңіз, төрлетіңіз! Бәрекелді, қонақпен бірге құт келеді! Ә, алыстан ат терлетіп келген екенсіз, жайғасыңыз! Пәлі, қандай жақсы кездесу! Дастарханымыздан дәм татыңыз! Тәйт, балалар, қонаққа жол беріңдер! Әтеген-ай, сізбен бұрын кездесіп, әңгімелеспегеніміз өкінішті! Топтық жұмыс. 3-тапсырма. Мәтінді оқып, әрекеттің себебі мен салдарын анықтауға бағытталған және «Қандай?», «Қалай?» деген сұрау есімдіктерімен 3 проблемалық сұрақ құрастырыңдар. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар: 1.Қонақтарды ауыл адамдары қандай дәстүрмен қарсы алды? 2.Қонақтар шайды не себепті асықпай, ұзақ ішті? 3.Ауыл тұрғындары қонақ күтуде қандай салт-дәстүрлерді сақтайды? |
Сұрақтарға жауап береді. Грамматикалық тақырыпты талдайды, меңгереді.
Одағайларды қатыстырып, мәтін жазады. |
Дескриптор:
Дескриптор: -мазмұнын түсінеді; -3 проблемалық сұрақ құрастырады. Дескриптор: -одағайларды қолданады; -әңгіме құрастырады; -оқиғалар тізбегін жасайды; -тақырыпты ашады. 1-10 балл
|
||
|
Сабақтың соңы |
КЕРІ БАЙЛАНЫС.
|
Өз ойын жазады. |
|
||
|
Үйге тапсырма |
Ережелерді оқу , 9-тапсырма. |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақтың дастарқаны 7-сынып
Қазақтың дастарқаны 7-сынып
|
Бөлім: |
Дұрыс тамақтану |
||||
|
Пәні |
Қазақ тілі |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақтың дастарқаны- берекенің бастауы |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: |
7. 3. 2. 1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу; 7. 4. 4. 4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазады; одағай түрлерін ажырата біледі, қолданады. Жасампаздық пен жаңашылдық құндығы: орындалатын тапсырмалар арқылы оқушыны жаңашылдыққа, жасампаздыққа баулу. |
||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Үй жұмысын сұрау. Өткен сабақта берілген эссені «Автор орындығы» әдісімен тескеру. Топқа бөлу. «Қар кесегі» интерактивті әдісі арқылы 3 топқа бөлу. Қызығушылықты ояту.
Автордың көзқарасы: Тәрбиеге деген оң көзқарас. Қазақ халқының табиғатқа деген ерекше құрметі, жанашырлыққа тәрбиелеу қажеттігін аңғартады. Көтерілген мәселе: Бала тәрбиесі, үлкенді сыйлау. Табиғатқа деген құрмет, киелі ұғымдарға сенім.
|
Сабаққа зейін қояды. Үй жұмысын айтады. Топтарға бөлініп отырады. Кюар арқылы үзіндіні тыңдап, көтерілген мәселен анықтайды. |
Мадақтау Қолдау «Бәйге» бағалау әдісі арқылы 10 баллдық шкаламен бағаланады.
|
Жұмыс дәптері, оқулық, таратпа материал, слайд
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс. Тыңдалым мәтіні бойынша жұбыңмен өзара сұхбаттасып, сұрақтарға жауап беріңдер. -Неліктен қарлығаштың ұясын бұзуға болмайды? Қарлығаш қазақ халқында киелі құс саналады. Ол – бақыт пен жақсылықтың, тыныштықтың белгісі. Қазақ халқы қарлығаштың ұясын бұзуға болмайды деп сенген, өйткені ол шаңыраққа жақсылық пен береке әкеледі. -«Қонағыма қол көтергенің мені сыйламағаның»,-деу арқылы автор қандай дәстүрді меңзейді? Автор қазақ халқының қонақжайлық дәстүрін меңзейді. Қазақтар келген қонақты ерекше құрметпен қарсы алып, оған барын беріп, сый-құрмет көрсеткен. Бұл дәстүр үлкендерден балаға өсиет ретінде беріледі. -Қазақтың қонақ күту ерекшелігі туралы қандай мәліметтер білесіңдер? Қазақ халқы «қонақ келсе, құт келеді» деп, әрқашан қонақты құшақ жая қарсы алады. Қонақ үш түрге бөлінеді: арнайы қонақ (шақырылған), құдайы қонақ (күтпеген, бірақ құдайы ниетпен келген) және қылқұйрық қонақ (атпен, жолай соққан қонақ). Қонаққа алдымен ас беріледі, содан кейін оған құрмет көрсетіледі. -Мәтінде әжесінің көңіл күйін білдіретін қандай сөздер бар? Жекіру мәніндегі сөздерді теріп жазыңдар. Әжесінің көңіл күйін білдіретін сөздер: «Е-е! Жаман бала болмасаң етті!» Жекіру мәніндегі сөздер: «Бұзақының тірлігі ғой мынауың!», «сен бейбақ» ӘТН.
5-тапсырма. Одағайларды қатыстырып, үйіңе келген қонақты қалай қарсы алғаныңды, қандай жағымды сәттерді есте сақтағаныңды сипатта. Алақай! Әтеген-ай! Қане! Ә! Тәйт!О-о-о! Бәрекелді! Қап! Пай-пай! Пәлі! Оһо! Алақай! Қонақ келе жатыр! Оһо, қандай қуаныш! Келіңіз, төрлетіңіз! Бәрекелді, қонақпен бірге құт келеді! Ә, алыстан ат терлетіп келген екенсіз, жайғасыңыз! Пәлі, қандай жақсы кездесу! Дастарханымыздан дәм татыңыз! Тәйт, балалар, қонаққа жол беріңдер! Әтеген-ай, сізбен бұрын кездесіп, әңгімелеспегеніміз өкінішті! Топтық жұмыс. 3-тапсырма. Мәтінді оқып, әрекеттің себебі мен салдарын анықтауға бағытталған және «Қандай?», «Қалай?» деген сұрау есімдіктерімен 3 проблемалық сұрақ құрастырыңдар. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар: 1.Қонақтарды ауыл адамдары қандай дәстүрмен қарсы алды? 2.Қонақтар шайды не себепті асықпай, ұзақ ішті? 3.Ауыл тұрғындары қонақ күтуде қандай салт-дәстүрлерді сақтайды? |
Сұрақтарға жауап береді. Грамматикалық тақырыпты талдайды, меңгереді.
Одағайларды қатыстырып, мәтін жазады. |
Дескриптор:
Дескриптор: -мазмұнын түсінеді; -3 проблемалық сұрақ құрастырады. Дескриптор: -одағайларды қолданады; -әңгіме құрастырады; -оқиғалар тізбегін жасайды; -тақырыпты ашады. 1-10 балл
|
||
|
Сабақтың соңы |
КЕРІ БАЙЛАНЫС.
|
Өз ойын жазады. |
|
||
|
Үйге тапсырма |
Ережелерді оқу , 9-тапсырма. |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз

слайд















