Б. Атыханұлы атындағы №36 гимназия
Қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры
|
Бөлiм: |
Қазақтың Қанышы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
20.11.2023ж. |
Қатысушылар саны: Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
10 «В» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Халкоммен сұхбат», «ХІV ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі». |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіреді; Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
1. Жағымды психологиялық орта қалыптастыру. Сәлемдесу.
|
Сәлемдеседі. Оқушылар сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерімен танысады. |
|
№1 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут 5 минут 10 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру, ақпаратпен бөлісу. 1 – тапсырма. Сюжеттік кесте.
Дескриптор:
2-тапсырма. Роман-эссенің «Халкоммен сұхбат» , «ХІV ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» бөліміндегі Қаныш бейнесіне тән ұлттық құндылықтарды анықтаңыз. Ұлттық құндылықтардың кейіпкерді тұлға ретінде қалыптастырудағы маңызына талдау жасаңыз.
Дескриптор: 3- тапсырма. Роман-эссенің бөліміндегі басты оқиғаға немесе тұлғаға анықтама беріп,ерекшелігіне тоқталып, шығармадағы негізгі оқиғаларды анықтаңыз.
Дескриптор:
Анықтама береді-1б. |
Жаңа ақпартты түсінеді. Шығарманы түсіне отырып, кестені толтырады. Ұлттық құндылықтардың кейіпкерді тұлға ретінде қалыптастырудағы маңызына талдау жасайды. Роман-эссенің бөліміндегі басты оқиғаға немесе тұлғаға анықтама беріп,ерекшелігіне тоқталып, шығармадағы негізгі оқиғаларды анықтайды. |
ҚБ. «Бас бармақ» Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім. ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен бағалау.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат Бір тілек =бұл жақсартуға болатын нәрсе. |
№2 №3
№4 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма 2 минут |
Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырып кесте жасау. |
Тапсырманы берілгеніне қарай дұрыс орындайды. Өтілген тақырыпты қайталайды. |
ҚБ. «Жетістік баспалдағы»
|
№5 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяқталуы. 3 минут |
«Екі жұлдыз, бір тілек». |
Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылар екі жұлдыз қояды және бір тілек айтады. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат. Бір тілек =бұл жақсартуға болатын нәрсе.
|
|
№6 |
||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақтың Қанышы
Қазақтың Қанышы
Б. Атыханұлы атындағы №36 гимназия
Қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры
|
Бөлiм: |
Қазақтың Қанышы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
20.11.2023ж. |
Қатысушылар саны: Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
10 «В» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
«Халкоммен сұхбат», «ХІV ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі». |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіреді; Автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
1. Жағымды психологиялық орта қалыптастыру. Сәлемдесу.
|
Сәлемдеседі. Оқушылар сабақтың мақсаты мен күтілетін нәтижелерімен танысады. |
|
№1 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 минут 5 минут 10 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру, ақпаратпен бөлісу. 1 – тапсырма. Сюжеттік кесте.
Дескриптор:
2-тапсырма. Роман-эссенің «Халкоммен сұхбат» , «ХІV ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» бөліміндегі Қаныш бейнесіне тән ұлттық құндылықтарды анықтаңыз. Ұлттық құндылықтардың кейіпкерді тұлға ретінде қалыптастырудағы маңызына талдау жасаңыз.
Дескриптор: 3- тапсырма. Роман-эссенің бөліміндегі басты оқиғаға немесе тұлғаға анықтама беріп,ерекшелігіне тоқталып, шығармадағы негізгі оқиғаларды анықтаңыз.
Дескриптор:
Анықтама береді-1б. |
Жаңа ақпартты түсінеді. Шығарманы түсіне отырып, кестені толтырады. Ұлттық құндылықтардың кейіпкерді тұлға ретінде қалыптастырудағы маңызына талдау жасайды. Роман-эссенің бөліміндегі басты оқиғаға немесе тұлғаға анықтама беріп,ерекшелігіне тоқталып, шығармадағы негізгі оқиғаларды анықтайды. |
ҚБ. «Бас бармақ» Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз. Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін. Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін. Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім. ҚБ. «Үш шапалақ» әдісімен бағалау.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды сұраңыз. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат Бір тілек =бұл жақсартуға болатын нәрсе. |
№2 №3
№4 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма 2 минут |
Ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырып кесте жасау. |
Тапсырманы берілгеніне қарай дұрыс орындайды. Өтілген тақырыпты қайталайды. |
ҚБ. «Жетістік баспалдағы»
|
№5 |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяқталуы. 3 минут |
«Екі жұлдыз, бір тілек». |
Сыныптастарды бағалау үдерісінде оқушылар екі жұлдыз қояды және бір тілек айтады. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат. Бір тілек =бұл жақсартуға болатын нәрсе.
|
|
№6 |
||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














