Сабақтың
ортасы
15
минут
5
минут
10
минут
|
Жаңа сабақты түсіндіру,
ақпаратпен бөлісу.
1 –
тапсырма. Сюжеттік
кесте.
Оқиғаның орны мен
уақыты (Қашан? Қайда?
|
Кейіпкерлері
(Кім?)
|
Оқиға (Не
болды?)
|
Мәселе
(байланысқа түсу, бұл оқиғаға не ықпал етті?
)
|
Жасалған
әрекеттердің немесе оқиғаның салдары
(шешімі)
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
Шығарманы түсінеді-1б.
Кестені талабына сай толтыра
алады-1б.
2-тапсырма. Роман-эссенің «Халкоммен
сұхбат» , «ХІV ғасырдан хат», «Орнайды қала әйгілі» бөліміндегі
Қаныш бейнесіне тән ұлттық құндылықтарды анықтаңыз. Ұлттық
құндылықтардың кейіпкерді тұлға ретінде қалыптастырудағы маңызына
талдау жасаңыз.
№
|
Қаныш бейнесіне тән ұлттық
құндылықтар
|
Шығармадан
дәлел
|
Маңызы
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
Дескриптор:
Кейіпкер бойындағы ұлттық
құндылықтарды анықтайды-1б.
Шығармадан мысал келтіреді-1б.
Құндылықтардың кейіпкерді тұлға ретінде қалыптастыруындағы маңызына
пікір білдіреді-1б.
3-
тапсырма.
Роман-эссенің бөліміндегі
басты оқиғаға немесе тұлғаға анықтама беріп,ерекшелігіне тоқталып,
шығармадағы негізгі оқиғаларды
анықтаңыз.
Дескриптор:
Анықтама береді-1б.
Ерекшелігін айқындайды-1б.
Бөлімнен мысалдар
келтіреді-1б.
|
Жаңа ақпартты
түсінеді.
Шығарманы түсіне отырып,
кестені толтырады.
Ұлттық құндылықтардың
кейіпкерді тұлға ретінде қалыптастырудағы маңызына талдау
жасайды.
Роман-эссенің бөліміндегі
басты оқиғаға немесе тұлғаға анықтама беріп,ерекшелігіне тоқталып,
шығармадағы негізгі оқиғаларды
анықтайды.
|
ҚБ. «Бас
бармақ»
Оқушылардың бас бармақтарын
көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін
тексеріңіз.
Бас бармақ жоғарыға қарап
тұрса = Мен түсінемін.
Бас бармақ көлденең тұрса =
Мен түсінгендеймін.
Бас бармақ төмен қарап тұрса =
Мен түсінбедім.
ҚБ.
«Үш шапалақ» әдісімен
бағалау.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір
тілек»
Сыныптастарды бағалау
үдерісінде оқушылардан екі жұлдыз қоюды және бір тілек айтуды
сұраңыз. Екі жұлдыз = жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2
зат Бір тілек =бұл жақсартуға болатын
нәрсе.
|
№2
№3
№4
|
Үйге
тапсырма
2
минут
|
Ұлттық құндылықтардың
маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстырып кесте
жасау.
|
Тапсырманы берілгеніне қарай
дұрыс орындайды. Өтілген тақырыпты
қайталайды.
|
ҚБ. «Жетістік
баспалдағы»

|
№5
|