Материалдар / Қазақтың ұлттық бас киімдері. Қасаба тігу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақтың ұлттық бас киімдері. Қасаба тігу

Материал туралы қысқаша түсінік
материалды жариялай отырып сертификат алу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Шілде 2018
573
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Бас киімдер.Сарамандық жұмыс: Қасаба тігу.

Сабақтың мақсаты: а ) білімділік: оқушыларға бас киімдер туралы түсінік беру,

қасаба тігіп үйрету.

б) дамытушылық: өнерге қызығушылығын, шығармашылық

қабілеттерін, шеберлігін дамыту,теориялық білімдерін

шығармашылықпен дамыту.

в ) тәрбиелік: ұқыптылыққа, төзімділікке тәрбиелей отырып,

ұлттық қолөнерге, іскерлікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың тәсілдері: ой-қозғау, топтастыру, баяндау,сұрақ-жауап,көрсету,топпен

жұмыс, сарамандық жұмыс жасау.

Сабақтың көрнекіліктері: суреттер, дайын үлгілер, ұлттық бас киімдер, нұсқау

карта, интерактивті тақта, слайдтар.

Сабақ барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі: (баяндау, топпен жұмыс) 5 минут

-өзара сәлем, оқушыларды түгендеу.

-сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау.

-оқушыларды топқа бөлу

-оқушыларды бағалау карточкамен болатынын ескерту.

ІІ Өткен сабақты қайталау: (графикалық диктант) 3 минут

1.Кез- келген бұйымды тігер алдында оған қажет матаны таңдай білу керек.

2.Матаны таңдағанда, оның пайдалы сәндік қасиеттеріне назар аудару керек.

3.Матада көлденең жатқан жіп негізгі жіп деп аталады.

4. Табиғи маталар қыртыстанбайды.

5.Сәнді кез-келген адам жасайды.

6.Сәннің екі түрі бар.

7.Көркемдік сәндеумен инженер-конструктор айналысады.

8.Техникалық сәндеумен сәнгер айналысады. Жауабы: - - ∩ - ∩ - ∩ ∩


ІІІ Жаңа сабақ: (көрсету, ой қозғау, топтастыру стратегиясы, түсіндіру, талдау)

1. «Сән-шоу» бас киімдердің үлгілерін көрсету.

2.Ой қозғау: - бас киім не үшін қажет?

- қазіргі заман бас киімдері қандай?

- басқа ұлттарда да бас киім бар ма?

3.Топтастыру. дәптерге жазу.Shape6 Shape3 Shape5 Shape4 Shape2 Shape1

Бас киімдер

Shape7 Shape8 Бөрік Сәлде кимешек

Shape9

қалпақ


Сәукеле

Shape11 Shape10


тымақ


Қасаба


Жаулық

тақия Шылауыш


4.Топтастыру. Бас киімдерді жіктеу.


тақия

Кәмшат бөрік


Shape13 Shape14 Shape12

Қыз балалар




Shape15

Бас киімдердің жіктелуі


Shape16




Shape18 Shape17

Айыр қалпақ

қалпақ

малақай

қасаба


Shape19

Сәлде

тақия

Бөрік

тымақ

жаулық


кимешек

Shape20



байлауыш


тымақ


Сәукеле


Сәукеле



5.Әр түрлі бас киімдерге түсініктеме беру:

-бөрік

-қыздар тақиясы

-қалпақ

-қасаба

-кимешек

-сәукеле


6. «Сурет – шоу»

Бас киімдердің суреттерін көрсету,талдау.


7. Қасаба туралы мәлімет беру.(дайын тігілген бұйымды көрсету бойынша)

а ) қасаба негізгі үш бөліктен тұрады: төбесі, жиегі,

б ) қасабаны бағалы қалыңдау матадан тігеді.

в ) қасабаны қыздар, ұзатылған қыздар киеді.

г ) үлгіні және суретін көрсету

д ) қасабаның төбесінің R-9, жиегінің ұзындығы -51 см, биіктігі-9 см




ІІІ Сарамандық жұмыс: ( нұсқау карта, көрсету)

Жұмыс басындағы инструктаж:

- қауіпсіздік ережелерін қайталау (журналға қол қою)

-екі топ нұсқау карта бойынша қасаба тігеді

Жұмыс кезіндегі инструктаж:

-жекелей көмек көрсету, қателерін түзеу

-сергіту сәті


ІҮ. Сабақты қорытындылау. (венн диаграммасы, сөзжұмбақ, сұрақ-жауап)


1.ВЕНН диаграммасы бойынша ұлттық бас киімдерді және қазіргі заман

бас киімдердін салыстыру.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!