Сабақтың тақырыбы: Бас киімдер.Сарамандық жұмыс: Қасаба тігу.Сабақтың мақсаты: а ) білімділік: оқушыларға бас киімдер туралы түсінік беру, қасаба тігіп үйрету. б) дамытушылық: өнерге қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, шеберлігін дамыту,теориялық білімдерін шығармашылықпен дамыту. в ) тәрбиелік: ұқыптылыққа, төзімділікке тәрбиелей отырып, ұлттық қолөнерге, іскерлікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың тәсілдері: ой-қозғау, топтастыру, баяндау,сұрақ-жауап,көрсету,топпен жұмыс, сарамандық жұмыс жасау.Сабақтың көрнекіліктері: суреттер, дайын үлгілер, ұлттық бас киімдер, нұсқау карта, интерактивті тақта, слайдтар.Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: (баяндау, топпен жұмыс) 5 минут -өзара сәлем, оқушыларды түгендеу. -сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау. -оқушыларды топқа бөлу -оқушыларды бағалау карточкамен болатынын ескерту.ІІ Өткен сабақты қайталау: (графикалық диктант) 3 минут 1.Кез- келген бұйымды тігер алдында оған қажет матаны таңдай білу керек. 2.Матаны таңдағанда, оның пайдалы сәндік қасиеттеріне назар аудару керек. 3.Матада көлденең жатқан жіп негізгі жіп деп аталады. 4. Табиғи маталар қыртыстанбайды. 5.Сәнді кез-келген адам жасайды. 6.Сәннің екі түрі бар. 7.Көркемдік сәндеумен инженер-конструктор айналысады. 8.Техникалық сәндеумен сәнгер айналысады. Жауабы: - - ∩ - ∩ - ∩ ∩
ІІІ Жаңа сабақ: (көрсету, ой қозғау, топтастыру стратегиясы, түсіндіру, талдау) 1. «Сән-шоу» бас киімдердің үлгілерін көрсету. 2.Ой қозғау: - бас киім не үшін қажет? - қазіргі заман бас киімдері қандай? - басқа ұлттарда да бас киім бар ма? 3.Топтастыру. дәптерге жазу. Бөрік Сәлде кимешек Сәукеле
Қасаба
Жаулық тақия Шылауыш
4.Топтастыру. Бас киімдерді жіктеу.
Сәукеле
5.Әр түрлі бас киімдерге түсініктеме беру: -бөрік -қыздар тақиясы -қалпақ -қасаба -кимешек -сәукеле
6. «Сурет – шоу» Бас киімдердің суреттерін көрсету,талдау.
7. Қасаба туралы мәлімет беру.(дайын тігілген бұйымды көрсету бойынша) а ) қасаба негізгі үш бөліктен тұрады: төбесі, жиегі, б ) қасабаны бағалы қалыңдау матадан тігеді. в ) қасабаны қыздар, ұзатылған қыздар киеді. г ) үлгіні және суретін көрсету д ) қасабаның төбесінің R-9, жиегінің ұзындығы , биіктігі-
ІІІ Сарамандық жұмыс: ( нұсқау карта, көрсету) Жұмыс басындағы инструктаж: - қауіпсіздік ережелерін қайталау (журналға қол қою) -екі топ нұсқау карта бойынша қасаба тігеді Жұмыс кезіндегі инструктаж: -жекелей көмек көрсету, қателерін түзеу -сергіту сәті
ІҮ. Сабақты қорытындылау. (венн диаграммасы, сөзжұмбақ, сұрақ-жауап)
1.ВЕНН диаграммасы бойынша ұлттық бас киімдерді және қазіргі заманбас киімдердін салыстыру.