Сабақтың
басы
Кіріспе
бөлім:
15
минут
|
Оқушылар сапқа
тұрады. Сәлемдеседі. Спорттық киімдеріне назар
аударады. Техника қауіпсіздігімен
танысады.
Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
танысады.
Қатардағы
жаттығулар: Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын,
өкшесін дұрыс пайдалану.
Сергіту
сәті: «Аттардың
шабысы».
Дене қыздыру жаттығуларын
орындау (музыка
ырғағымен): Жүрістегі
жаттығулар: Қолды жоғары созып, аяқтың ұшымен жүру; Қолды
желкеге қойып, өкшемен жүру; Қолды белге қойып, табанның сыртқы
және ішкі жағымен жүру.
Жүгірістегі
жаттығулары: Спорт залды айнала жеңіл жүгіру; Арқамен
алдыға жүгіру; Аяқты алдыға, артқа серпи жүгіру; Оң, сол жанымен
жүру; Аяқты тізеден жоғары, артқа жанға және ішке көтере
жүгіру.
Демін қалпына келтіру
жаттығулары:Терең дем алғанда аяқ ұшына көтерілу, дем
шығарғанда аяқтың табанына
түсу.
|
Оқушылардың қатарда түзу
тұруын қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушыларға
сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстыру. Сегіту сәтін өткізу: «Аттардың
шабысы». Дене жаттығуларын ережеге сай
орындалуын қадағалау.
|
Аяқтарын еденге ұру арқылы
сабақты бағалап отырады.
|
Ноутбук, проектор, тақта,
парта, орындықтар.
|
Сабақтың
ортасы
Негізгі
бөлім:
25
минут
|
Оқушылар екі топқа
бөлінеді:
Ұлттық ойындар түрлерімен
видео материал көріп танысады.
Ұлттық ойындар
эстафетасы:
-
Теңге
алу. Жерге тізілген теңгелерді
жүгіріп бара жатып еңкейіп алады, жалаушаны айналып қайтып келе
жатқанда теңгелерді орнына қайтадан тізіп қояды және эстафетаны
командаласының қолын соғып береді. Ең көп теңге жинаған команда
жеңіске жетеді.
-
Аударыспақ. Ортадағы шеңбер ішінде
екі-екіден бірінің арқасына біреуі мініп, қарсыластарын шеңбер
ішінен шығару немесе арқасынан аударып түсіру.
Ең көп қарсыластарын аударған
команда жеңіске жетеді.
-
Бұқа
тартыс. Ортадағы сызықтан екі ойыншы
арқаларымен қарап тұрып мойындарынан және қолтықтарынан арқанды
өткізе тартысады. Ең көп жеңген команда жеңіске
жетеді.
-
Асық
ату. Ортадағы сызыққа тігілген
асықтарды кезекпен қолдарындағы сақамен көздеп атып
алады. Ең көп асық жинаған команда
жеңіске жетеді.
-
Ханталапай. Ортадағы шеңбер бойымен екі
команда ойыншылары отырады, ортаға «Хан талапай» деп асықтар
тасталады. Ең көп асық жинаған команда жеңіске
жетеді.
-
Жамбы
ату. Залдың шетінде ілулі тұрған
шеңдердің ішінен теннис добын 10 метр жерден лақтырып
өткеді. Ең көп шеңберден доп өткізген
команда жеңіске жетеді.
-
Арқан
тарту. Ортадағы сызықтан екі команда
ойыншылары арқан тартысады. Ортадағы сызықтан қарсылас командасын
тартып өткізген команда жеңіске жетеді.
|
Қызыл және көк түстерді таңдау
арқылы бөліну.
Ұлттық ойындар ережесімен
таныстырып, видео материал көрсетемін.
Ойын ережелерін қадағалау,
ойынды әділ жүргізу.
|
Сабақтың басында оқушылар әр
топты «Басбармақ» «Қол шапалақ» әдістері арқылы
бағалайды
|
Үлкен ойын кеңістігі, жарыс
өткізуге қажетті құрал- жабдықтар: Ысқырық, секундомер, асықтар,
теннис добы, обручь, арқан, теңгелер,
|
Сабақтың
соңы
Қорытынды
бөлім:
5
минут
|
Оқушылар сапқа
тұрады. Ойын нәтижесін әділқазылар
жариялайды. Кері
байланыс. Қиын болған немесе жүзеге
асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету
үшін өзіндік ойлармен бөліседі. «Қара
жорға» биімен сабақты
аяқтайды. Үйге
тапсырма: Таңғы жаттығу
жасау.
|
Жақсы нәтижеге қол жеткізген
оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын
ұсынады
|
«Жеке әңгіме» үлгісі
бойынша
Өзін
бағалайды
|
Рефлексия
парағы
|