Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    3.5

    Педагогтың аты-жөні

    Алиева Гулшат Нурмановна

    Күні

    26.01.2021 жыл

    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстанның ірі физикалық-географиялық аудандары Қазақтың табиғи хоронимдері (физикалық-географиялық аудандардың атауы)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.5.1 Қазақстанның ірі табиғи кешендерін жоспар бойынша сипаттайды

    9.3.5.2 қазақтың табиғи хоронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіріп, транслитерациясын үш тілде ұсынады

    Сабақтың мақсаты

    Физикалық –географиялық аудандастыру деген терминмен танысып, Қазақстанның физикалық- географиялық аумақтарын атайды және картадан көрсетеді.Табиғи хронимдерін жіктеп мағынасын түсіндіріп транслитерациясын үш тілде ұсынады

    Физикалық –географиялық аймақтардың бөліну белгілерін анықтайды

    Берілген сипаттамамен Қазақстанның физикалық картасы бойынша физикалық- географиялық аумақты анықтайды

    Бағалау критерииі






    - Физикалық географиялық аудандастыру терминін анықтайды

    -Оқулық материалдарын пайдаланып, физикалық география аудандарын жіктеп, оларға түсінік бере отырып талдай алады.

    -Қазақстанның ірі табиғи хоронимдерін атап үш тілде атай алады

    -Қазақстанның физикалық географиялық аудандарын карта арқылы көрсете алады.



    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өмір бойы оқуға дайын болу



    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Амандасу түгендеу,психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

    - Оқушылар бүгінгі сабаққа жақсы көңіл –күймен келсеңіздер оң қолдарыңызды көтереміз

    -Сабаққа жақсы дайындалып келсеңіздер сол қолымызды көтереміз

    -География сабағын ұнататындар қолын шапалақтасын


    «Суреттер »әдісі арқылы топқа бөлу, топ ережесімен таныстыру



    Үй тапсырмасы:

    • 1.Өркениеттің техносфералық даму жолының бастауы ..... тұр.

    • 2.Ноосфера- ...

    • 3.Ноосфера түсінігі мен терминінің пайда болуы .... есімдерімен байланысты.

    • 4.Ноосфера терминін ғылымға енгізген ...

    5. Биосфераның ноосфера сатысына өту жағдайларын белгілеген ...

    « Шындық , жалған» әдісі











    Өткен білімдері бойына сұрақтарға жауап береді

    Қол шапалақ










    Мұғалім мадақтауы




    дидактикалық материалдар.




    Интерактивті тақ





    Ортасы

    Географиялық нысандарды зоналық, азоналық нысандарға бөлеміз.

    Тұран,орманды дала, Сарыарқа,шөл,Орал,Батыс-Сібір,дала,Шығыс Еуропа жазығы,Орталық Азия таулары,шөлейт.



    ДБлок-схема: альтернативный процесс 1

    Дала,шөл,орманды дала,шөлейт


    Блок-схема: альтернативный процесс 2

    Тұран,Сарыарқа,Орал, Батыс-Сібір,Шығыс Еуропа жазығы,Орталық Азия таулары.


    ала,шөл,орманды д









    • Оқушылар өткен білімдерін еске түсіреді

    • Географиялық нысандардан зоналық нысандарды бөле алады

    • Географиялық нысандардан азоналық нысандарды бөле алады

    Қ.Б. мұғалім мадақтауы

    Физикалық-географиялық аудандау — жер бетін аумақтық саралау жүйесі. Ф.г.а. табиғат аумақтарының бір-біріне тәуелділігіне негізделеді..

    Физикалық - географиялық аудандастыру - ландшафтарды жүйелеудегі әдістердің бірі, ландшафтардан неғұрлым жоғары дәрежедегі ірілендірілген аумақтық жүйелерге өтуге саяды (

    Географиялық ландшафт - геожүйе түрлерінің бірі. Барлық негізгі құрамбөліктері: бедер, климат, су, топырақ, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі өзара күрделі әрекетте және өзара шарттылықта болып, біртұтас үздіксіз жүйе құрайтын табиғи географиялық кешен.

    Физикалық-географиялық аудандастыру – өзіне тән табиғат ерекшелігі, ішкі бірлестігі қалыптасқан жер беті аумақтарының жекелеген жүйесі. Физикалық-географиялық аудандастыру - табиғат кешендерін зерттеп анықтап бір-біріне ұқсас жер бетін жеке аумақтарға бөлудің жүйесі. Физикалық-географиялық аудандастыру: физикалық-географиялық аймақтарды, зонаны, облысты, провинцияны, ауданды зерттейді. Физикалық-географиялық аудандастырудың негізін XIX ғасырдың екінші жартысында алғашқылардың бірі болып В.В.Докучаев қалады. Өткен ғасырдың басында неміс, ағылшын, американдық ғалымдар кеңінен қолдана бастады. Көптеген географ ғалымдардың пайымдауынша физикалық-географиялық аудандардың нақты белгіленген шекарасы болуы тиіс деп есептейді. Олардың шекарасы көбінесе сол аймақтың қалыптасу тарихымен байланысты. Мысалға: Солтүстік Қазақ жазығы мен Сарыарқа. Екеуінің қалыптасу тарихы бір-біріне ұқсамайды. Солтүстік Қазақ жазығы эпигерциндік тақтаның үстінде қалыптасқан біршама тегіс жазық. Сарыарқа болса каледон және герцин қатпарлығының әсерінен пайда болған аласа таулы жазық аймақ. Сарыарқаның негізгі бөлігі жазық болғанымен ол бұрынғы биік таулардың сыртқы күштердің әсерінен үгіліп мүжілген тау жыныстарынан пайда болған. Сондықтан да Солтүстік Қазақ жазығының жер бедерінен айырмашылық жасайды. Сондықтан да бұндай екі үлкен физикалық географиялық аймақтың шекарасын шығу тегіне қарай отырып ажыратамыз. Алайда олардың түйіскен жеріндегі жер бедерінде үлкен айырмашылық болмауы мүмкін. Себебі жер бедерін қалыптастырушы процестер бірдей болғандықтан бір-біріне ұқсас болады. Аймақтардың жер бетіндегі өзгерістері атмосфера циркуляциясына, ылғал айналымына, химиялық элементтердің миграциясына, антропогендік іс әрекеттерге байланысты. Физикалық-географиялық аудандастырудың бірнеше әдістері бар. Мысалы:

    Зоналық;

    Азоналық;

    Азоналық-зоналық;

    Генетикалық;

    Кешенді.

    Бергтің айтуынша аудандастыруда ландшафтты негізге ала отырып, аудандастыру қажет деп зоналық әдісі қолданды. Азоналық аудандастырылуда рельеф геологиялық құрылысы тау жыныстарының петрографиясы ескеріледі. Генетикалық әдіс. Бұл әдістің негізі бойынша сол жердің геологиялық тарихы, бұрынғы табиғаты мен қазіргі табиғатының айырмашылығы ескеріледі. Кешенді әдіс. Соңғы кездердегі аудандастырудың ең бір жетілген түрі. Бұл әдістің негізін салушылардың бірі академик А.Н.Григорьев. Бұл әдісте жоғарыдағы аталған әдістердің барлығы бірдей қолданылады. Григорьевтің ойынша бойлықтарда, ендіктерде, таулар мен жазықтарда жыл мезгілдеріне байланысты табиғи процестер өзгеріп отырады. Сондықтан да аудандастыру үшін табиғат құбылыстарының бір-екі заңдылығымен шектелуге болмайды. Ол үшін жан-жақты зерттеуді қажет деп тауып, кешенді әдіс ұсынды. Кейінгі кездегі ғалымдар осы әдістің негізінде Қазақстанды және жеке аймақтарын аудандастыра бастады. Аймақтар өз кезегінде жазық жерлерде зонаға, таулы жерлерде облыстарға бөлінген. Зона немесе облыстар өз кезегінде провинцияларға бөлініп кетеді. Қазақстанды физикалық-географиялық аудандарға бөлген көптеген ғалымдар бар. Аймақ, зона деңгейінде өзгерістер жоқ. Алайда провинцияларға бөлу барысында алшақтық жоғары

    Шығыс Еуропа жазығы;

    Тұран жазығы;

    Солтүстік Қазақ жазығы;

    Сарыарқа;

    Орал;

    Алтай;

    Сауыр-Тарбағатай;

    Жетісу Алатауы;

    Тянь-Шань.

    Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар:



    «Сәйкестендіру» әдісі

    а) Қазақстанда 9 физикалық- географиялықаудан бар. Картада берілген сандарды физикалық- географиялық аудан атауларымен сәйкестендіріңіз.

    Жауап

    Географиялық нысандар

    8

    Сауыр Тарбағатай

    1

    Шығыс Еуропа жазығы

    7

    Жоңғар (Жетісу) Алатауы

    3

    Тұран жазығы

    6

    Алтай-Саян

    9

    Тянь-Шань

    2

    Солтүстік қазақ жазығы

    4

    Мұғалжар

    5

    Сарыарқа

    Бағалау дискрипторы:

    -Картада берілген сандарды физикалық- географиялық аудан атауларымен сәйкестендіреді.

    -Карта бойынша аудандастырудың қандай тәсілдері қолданылғанына түсінік береді.

    Қ.Б. «Бас бармақ әдісі» арқыры бағалайды



    « Мені таны » ойыны

    Ірі табиғи аудан

    Транслитерациясы (тіл)


    Қазақша (латынша криллицамен)

    Орысша

    Ағылшынша

    Сарыарқа

    Saryarqa

    Сарыарка

    Saryarka

    Бағалау дискрипторы:


    -Ірі табиғи нысандарды анықтайды

    - Мағынасын танып, түсінеді

    -Табиғи нысан атын латынша криллицамен жазады, оқиды

    -Табиғи нысан атын орысша, ағылшынша оқи алады

    Қ.Б. Қ.Қ.Қ әдісі











    .





    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды











    Слайд рерурысы арқылы сабақты түсінеді























































    Атылас картамен жұмыс жүргізеді



























    Оқулық материалдарын пайдаланып, тапсырма орындайды



























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алиева Гүлшат Нурмановна
    02 Ақпан 2021
    1640
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазастанның ірі физикалық географиялық аудандары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазастанның ірі физикалық географиялық аудандары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстна ұстаздарына арналған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    3.5

    Педагогтың аты-жөні

    Алиева Гулшат Нурмановна

    Күні

    26.01.2021 жыл

    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстанның ірі физикалық-географиялық аудандары Қазақтың табиғи хоронимдері (физикалық-географиялық аудандардың атауы)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.5.1 Қазақстанның ірі табиғи кешендерін жоспар бойынша сипаттайды

    9.3.5.2 қазақтың табиғи хоронимдерін жіктеп, мағынасын түсіндіріп, транслитерациясын үш тілде ұсынады

    Сабақтың мақсаты

    Физикалық –географиялық аудандастыру деген терминмен танысып, Қазақстанның физикалық- географиялық аумақтарын атайды және картадан көрсетеді.Табиғи хронимдерін жіктеп мағынасын түсіндіріп транслитерациясын үш тілде ұсынады

    Физикалық –географиялық аймақтардың бөліну белгілерін анықтайды

    Берілген сипаттамамен Қазақстанның физикалық картасы бойынша физикалық- географиялық аумақты анықтайды

    Бағалау критерииі






    - Физикалық географиялық аудандастыру терминін анықтайды

    -Оқулық материалдарын пайдаланып, физикалық география аудандарын жіктеп, оларға түсінік бере отырып талдай алады.

    -Қазақстанның ірі табиғи хоронимдерін атап үш тілде атай алады

    -Қазақстанның физикалық географиялық аудандарын карта арқылы көрсете алады.



    Құндылықтарға баулу

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өмір бойы оқуға дайын болу



    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    Амандасу түгендеу,психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

    - Оқушылар бүгінгі сабаққа жақсы көңіл –күймен келсеңіздер оң қолдарыңызды көтереміз

    -Сабаққа жақсы дайындалып келсеңіздер сол қолымызды көтереміз

    -География сабағын ұнататындар қолын шапалақтасын


    «Суреттер »әдісі арқылы топқа бөлу, топ ережесімен таныстыру



    Үй тапсырмасы:

    • 1.Өркениеттің техносфералық даму жолының бастауы ..... тұр.

    • 2.Ноосфера- ...

    • 3.Ноосфера түсінігі мен терминінің пайда болуы .... есімдерімен байланысты.

    • 4.Ноосфера терминін ғылымға енгізген ...

    5. Биосфераның ноосфера сатысына өту жағдайларын белгілеген ...

    « Шындық , жалған» әдісі











    Өткен білімдері бойына сұрақтарға жауап береді

    Қол шапалақ










    Мұғалім мадақтауы




    дидактикалық материалдар.




    Интерактивті тақ





    Ортасы

    Географиялық нысандарды зоналық, азоналық нысандарға бөлеміз.

    Тұран,орманды дала, Сарыарқа,шөл,Орал,Батыс-Сібір,дала,Шығыс Еуропа жазығы,Орталық Азия таулары,шөлейт.



    ДБлок-схема: альтернативный процесс 1

    Дала,шөл,орманды дала,шөлейт


    Блок-схема: альтернативный процесс 2

    Тұран,Сарыарқа,Орал, Батыс-Сібір,Шығыс Еуропа жазығы,Орталық Азия таулары.


    ала,шөл,орманды д









    • Оқушылар өткен білімдерін еске түсіреді

    • Географиялық нысандардан зоналық нысандарды бөле алады

    • Географиялық нысандардан азоналық нысандарды бөле алады

    Қ.Б. мұғалім мадақтауы

    Физикалық-географиялық аудандау — жер бетін аумақтық саралау жүйесі. Ф.г.а. табиғат аумақтарының бір-біріне тәуелділігіне негізделеді..

    Физикалық - географиялық аудандастыру - ландшафтарды жүйелеудегі әдістердің бірі, ландшафтардан неғұрлым жоғары дәрежедегі ірілендірілген аумақтық жүйелерге өтуге саяды (

    Географиялық ландшафт - геожүйе түрлерінің бірі. Барлық негізгі құрамбөліктері: бедер, климат, су, топырақ, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі өзара күрделі әрекетте және өзара шарттылықта болып, біртұтас үздіксіз жүйе құрайтын табиғи географиялық кешен.

    Физикалық-географиялық аудандастыру – өзіне тән табиғат ерекшелігі, ішкі бірлестігі қалыптасқан жер беті аумақтарының жекелеген жүйесі. Физикалық-географиялық аудандастыру - табиғат кешендерін зерттеп анықтап бір-біріне ұқсас жер бетін жеке аумақтарға бөлудің жүйесі. Физикалық-географиялық аудандастыру: физикалық-географиялық аймақтарды, зонаны, облысты, провинцияны, ауданды зерттейді. Физикалық-географиялық аудандастырудың негізін XIX ғасырдың екінші жартысында алғашқылардың бірі болып В.В.Докучаев қалады. Өткен ғасырдың басында неміс, ағылшын, американдық ғалымдар кеңінен қолдана бастады. Көптеген географ ғалымдардың пайымдауынша физикалық-географиялық аудандардың нақты белгіленген шекарасы болуы тиіс деп есептейді. Олардың шекарасы көбінесе сол аймақтың қалыптасу тарихымен байланысты. Мысалға: Солтүстік Қазақ жазығы мен Сарыарқа. Екеуінің қалыптасу тарихы бір-біріне ұқсамайды. Солтүстік Қазақ жазығы эпигерциндік тақтаның үстінде қалыптасқан біршама тегіс жазық. Сарыарқа болса каледон және герцин қатпарлығының әсерінен пайда болған аласа таулы жазық аймақ. Сарыарқаның негізгі бөлігі жазық болғанымен ол бұрынғы биік таулардың сыртқы күштердің әсерінен үгіліп мүжілген тау жыныстарынан пайда болған. Сондықтан да Солтүстік Қазақ жазығының жер бедерінен айырмашылық жасайды. Сондықтан да бұндай екі үлкен физикалық географиялық аймақтың шекарасын шығу тегіне қарай отырып ажыратамыз. Алайда олардың түйіскен жеріндегі жер бедерінде үлкен айырмашылық болмауы мүмкін. Себебі жер бедерін қалыптастырушы процестер бірдей болғандықтан бір-біріне ұқсас болады. Аймақтардың жер бетіндегі өзгерістері атмосфера циркуляциясына, ылғал айналымына, химиялық элементтердің миграциясына, антропогендік іс әрекеттерге байланысты. Физикалық-географиялық аудандастырудың бірнеше әдістері бар. Мысалы:

    Зоналық;

    Азоналық;

    Азоналық-зоналық;

    Генетикалық;

    Кешенді.

    Бергтің айтуынша аудандастыруда ландшафтты негізге ала отырып, аудандастыру қажет деп зоналық әдісі қолданды. Азоналық аудандастырылуда рельеф геологиялық құрылысы тау жыныстарының петрографиясы ескеріледі. Генетикалық әдіс. Бұл әдістің негізі бойынша сол жердің геологиялық тарихы, бұрынғы табиғаты мен қазіргі табиғатының айырмашылығы ескеріледі. Кешенді әдіс. Соңғы кездердегі аудандастырудың ең бір жетілген түрі. Бұл әдістің негізін салушылардың бірі академик А.Н.Григорьев. Бұл әдісте жоғарыдағы аталған әдістердің барлығы бірдей қолданылады. Григорьевтің ойынша бойлықтарда, ендіктерде, таулар мен жазықтарда жыл мезгілдеріне байланысты табиғи процестер өзгеріп отырады. Сондықтан да аудандастыру үшін табиғат құбылыстарының бір-екі заңдылығымен шектелуге болмайды. Ол үшін жан-жақты зерттеуді қажет деп тауып, кешенді әдіс ұсынды. Кейінгі кездегі ғалымдар осы әдістің негізінде Қазақстанды және жеке аймақтарын аудандастыра бастады. Аймақтар өз кезегінде жазық жерлерде зонаға, таулы жерлерде облыстарға бөлінген. Зона немесе облыстар өз кезегінде провинцияларға бөлініп кетеді. Қазақстанды физикалық-географиялық аудандарға бөлген көптеген ғалымдар бар. Аймақ, зона деңгейінде өзгерістер жоқ. Алайда провинцияларға бөлу барысында алшақтық жоғары

    Шығыс Еуропа жазығы;

    Тұран жазығы;

    Солтүстік Қазақ жазығы;

    Сарыарқа;

    Орал;

    Алтай;

    Сауыр-Тарбағатай;

    Жетісу Алатауы;

    Тянь-Шань.

    Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар:



    «Сәйкестендіру» әдісі

    а) Қазақстанда 9 физикалық- географиялықаудан бар. Картада берілген сандарды физикалық- географиялық аудан атауларымен сәйкестендіріңіз.

    Жауап

    Географиялық нысандар

    8

    Сауыр Тарбағатай

    1

    Шығыс Еуропа жазығы

    7

    Жоңғар (Жетісу) Алатауы

    3

    Тұран жазығы

    6

    Алтай-Саян

    9

    Тянь-Шань

    2

    Солтүстік қазақ жазығы

    4

    Мұғалжар

    5

    Сарыарқа

    Бағалау дискрипторы:

    -Картада берілген сандарды физикалық- географиялық аудан атауларымен сәйкестендіреді.

    -Карта бойынша аудандастырудың қандай тәсілдері қолданылғанына түсінік береді.

    Қ.Б. «Бас бармақ әдісі» арқыры бағалайды



    « Мені таны » ойыны

    Ірі табиғи аудан

    Транслитерациясы (тіл)


    Қазақша (латынша криллицамен)

    Орысша

    Ағылшынша

    Сарыарқа

    Saryarqa

    Сарыарка

    Saryarka

    Бағалау дискрипторы:


    -Ірі табиғи нысандарды анықтайды

    - Мағынасын танып, түсінеді

    -Табиғи нысан атын латынша криллицамен жазады, оқиды

    -Табиғи нысан атын орысша, ағылшынша оқи алады

    Қ.Б. Қ.Қ.Қ әдісі











    .





    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды











    Слайд рерурысы арқылы сабақты түсінеді























































    Атылас картамен жұмыс жүргізеді



























    Оқулық материалдарын пайдаланып, тапсырма орындайды



























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 9 сынып
    02.02.2021
    1640
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алиева Гүлшат Нурмановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации