Қазіргі мектептегі
информатиканың рөлі
Бүгінгі таңда информатика
ғылым ретінде және мектептегі пән ретінде жас ұрпақты тәрбиелеу мен
тәрбиелеуде маңызды рөл атқаратынымен келіспеуге
болмайды. ҒЫЛЫМ-МҰҒАЛІМ-ОҚУШЫ тізбегі бойынша жүзеге
асырылатын негізгі міндеттер. Және, әрине, ғылым-информатика
пәні мен оқушы арасындағы байланыстырушы буын мұғалім болып
табылады. Оның негізгі рөлі - оқушылардың жеке басын, олардың
қабілеттерін
тәрбиелеу, олардың қажеттілік-мотивациялық сферасын
қалыптастыру.
Мұғалімнің міндеті - оқу материалын
түсіндіру, оқушы тек оқылған тақырыпқа қызығушылық танытып қана
қоймай, алған білімдерін болашақта қайда қолдана алатынын анықтай
алатындай етіп түсіндіру. Біз қазіргі заманда
ақпараттық-коммуникациялық технологиялар маңызды рөл атқаратынын
жақсы түсінеміз. Заманауи АКТ оқу материалын көрнекі түрде
көрсетуге, динамикалық модельдерді пайдалана отырып, әртүрлі
процестер мен құбылыстарды көрсетуге ғана емес, сонымен қатар ұзақ
мерзімді болжамдарды құруға, белгілі бір оқиғаларға негізделген
даму модельдерін жобалауға
көмектеседі.
Қазіргі мектеп оқушысының және болашақта
белгілі бір саладағы маманның маңызды дағдыларының бірі -
компьютерді қолдана білу, өз қызметінде жұмыс сапасы мен нәтижесін
едәуір арттыратын бағдарламалар мен қосымшаларды қолдана
білу. Сондықтан, қазіргі мектептің, атап айтқанда, информатика
пәнінің мұғалімінің міндеті оқушыға қатаң түрде берілген алгоритм
бойынша белгілі бір мәселені шешу үшін компьютерді бағдарламамен
бірге пайдалануды үйрету ғана емес, оны проблемалық жағдайдың
алдына қою болып табылады. оқушы алгоритмді өзі құрастырады, оны
жүзеге асырудың ең тиімді бағдарламасын өзі таңдайды және оны
тексере алады. Бұл жағдайда бір мәселені шешу әр түрлі
алгоритмдер бойынша, әр түрлі бағдарламалардың көмегімен жүзеге
асырылуы мүмкін, мектеп пен мұғалімнің міндеті бұған кедергі
жасамайды, керісінше оқушыға зерттеуге, алынған нәтижелерді
салыстыруға, қорытынды жасауға мүмкіндік береді. белгілі бір
мәселені шешудің ең тиімді құралдары. Дәл осыны біз оқушыларға
информатика сабағында үйретуіміз
керек.
Информатика сабақтарында кездесетін тағы бір
мәселе бар, ол практикалық тапсырмалардың жеткіліксіздігі және
олардың мазмұндық мазмұнының төмендігі. Оқушылардың жаттығуға
мүмкіндігі қаншалықты көп болса, соғұрлым олар болашақта өздерін
сенімді сезінетін болады. Олар алдына мақсат қоюдан
қорықпайды, қателесуден немесе қиындықтарға тап болудан қорықпайды,
өйткені олар өздеріне және кез келген тапсырманың шешілетініне
сенімді болады.
Информатика табиғатта интегративті болып
табылады. "Информатика" терминінің өзінде ғылымның
фундаменталдылығы, оны әр түрлі салаларда қолдану және қолдану
туралы түсінік бекер айтылмаған. Ақпаратпен жұмыс істей білу
жалпы білім беру дағдыларына жатады, яғни информатика оқу үдерісін
ақпараттандыруда жоғары рөл
атқарады.