Қазіргі отбасындағы
қиындықтар:




От басында жайлы жағдай
жасау жөнінде ата-аналарға
ескертпе:
Естеріңзде
болсын: балаңызды қалай ұйқыдан
оятсаңыз, ол сондай көңіл – күйде күні бойы
болады.
Түнгі демалыс уақыты әр балаға дара болуы тиіс.
Оған себеп – баланың ұйқысы қанып, оятқанда жайдарлы тұруы
керек.
Баламен серуендеу мүмкіндігін жіберіп алмаңыз.
Өйткені бірлесіп серуендеу – әңгімелесу, ақыл айту, қоршаған ортаны
бақылау.
Мектепке дейінгі мекемеден
кейін балаңызды қарсы алуға үйреніңіз. «Бүгін сен не жедің?» деген
сұрақтың орнына «Балабақшада қызықты не болды?», « Немен
айналыстың?», « Қандай жетістіктерге жеттің» және т.б. сұрақтарды
қойыңыз.
Балалардың жетістіктеріне қуана біліңіз. Жолы
болмаған сәтте ашу шақырмаңыз. Оның өміріндегі болып жатқан
оқиғаларды қызығушылықпен, шыдамдылықпен тыңдаңыз. Бала ата –
анасының сүйіспеншілігін сезінуі тиіс. Айқай, қатты дауыс көтеруді
мүлде қолданбау қажет.
Отбасында шаттық, сүйіспеншілік, өзара
сыйластық болу үшін жағдай жасаңыз!
Ата-ананың балаға ықпал ету әдістерін
топтастыру:
р/с
|
әдістері
|
Мазмұндық көрсеткіштер
|
Нәтижелер
|
1
|
Ықпал ету арқылы баланың өзіне сенімін
нығайту
|
Нандыру, сендіру, иландыру: ақыл кеңес, іс
әрекет, қуаттау, нұсқау, орынды көтермелеу, дәлелдеу, дұрыс
бағалау, әділ ескерту, баламен санасу, пікірліс болу
т.б.
|
Өзіне сенім артады
|
2
|
Ыұпал ету арқылы тежелу
|
Ата
ананың өз дегенін күштеп істеуі, қақпайлау, үстемдік пиғылын
көрсету, беделімен басыну, санаспау т.б.
|
Тартыншақ, қорқақ, ыпықсыз,жігерсіз, өтірік,
қулық т.с.с
|
3
|
Ықпал ету арқылы қуаныш сезімін
ояту
|
Орынды мадақтау, көңілін көтеру, демалысын
ұйымдастыру, керекті деңгейде қажетін өтеу т.б.
|
Көңілі өсіп марқаяды, батылдық, өзіне сенімі,
өмірге құштарлығы, қабілеттері ашылады.
|
4
|
Теріс әрекетке түрткі болатын
әдістер
|
Баланың ырқына көну,артықша еркелету, балаға мән
бермеу, бақылаусыз қалдыру, жәбірлеу.
|
Қырсықты, өзімшіл, рақымсыз, ұқыпсыз, жалқау,
қатыгез, озбыр.
|
Ата ананың тәрбиелік ықпалын арттыру
шарттары:
р/с
|
Шарттары:
|
Мазмұны:
|
1
|
Отбасы тәрбиесінің
мақсаттылығы.
|
-
Бала болашағын болжау.
-
Баланы дұрыс тәрбиелеуге
ынтасы.
-
Адамгершілік бағытты
ұстану.
|
2
|
Жақсы үлгі өне көрсету
мүмкіндігі.
|
-
Ата-ананың шынайы беделінің
болуы.
-
Әке
мен шешенің өзара сыйластық қарым қатынасы.
-
Балалардың арасында өзара достық
болуы.
-
Басқалармен сыйластықта
болуы.
|
3
|
Ата-ана беделін дұрыс
пайдалана білуі.
|
-
Балаға сөзін тыңдата білуі.
-
Баланы соңынан ерте білуі.
-
Баланы жақсыға еліктете білуі.
-
Балаға ақылшысы, сырласы, жақыны бола
білуі.
|
4
|
Отбасы тәртібі туралы білімі, іскерлігі
(білігі)
|
Отбасында тәртіп орнатуы:
-
Отбасы тәртібін балаға
мойындатуы.
-
Тәртіп туралы білімі.
|
5
|
Отбасындағы педагогикалық жағымдықты
орнату
|
-
Баланы өзіне арттыра білуі,
-
Күнделікті өмірден қуанышты сәттер таба
білуі.
-
Баланың жақсылығын арттырып, жамандығын жасыра
білуі.
-
Баламен бірлескен іс әрекетте қуаныш
сезімін туғыза білуі.
|
Өзіңнен ұл, қыз туса, ей
азамат,
Қолда өсір, ұстай көрме, алыста
жат.
Мейірімді, таза болсын
тәрбиесі,
Баланың еркін өсер тәртібі -
есі.
Ұл – қыздан да жаман мінез
шығады,
Қырсық қылық тек әкеден
жұғады.
«Құт әкелген
білім»
Жүсіп
Баласұғуни