Материалдар / Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі

Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
• программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
718
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: №3Мектеп: 198 ЖББМ
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Жұматай С.Қ
Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі
Сабақ негізделген оқумақсаты
  • программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен таныстыру


  • Сабақ мақсаттары
    Барлық оқушылар:


  • программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • программалық қамтамасыз етудің жіктелуін ажырата алады


  • Кейбір оқушылар:


  • Программалық жасақтаманың деңгейлерін компьютерде қызметін көрсетеді




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    ПЖ,жүйелік, қолданбалық, аспаптық


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Программалау деген не?2.Алғашқы программалау тілдерін сипаттаңдар.3.Программа тілдерін қалай топтастыруға болады?4.Программалық жасақтама деген не?5.ЭЕМ-ге қажетті программаларды құруға немесе өзгертуге арналған программа пакеттері қалай аталады?6.Программалық жасақтаманың деңгейлерін атаңдар


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Программалық жасақтама деңгейлеріне сипаттама беріңдер


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    ПЖ,жүйелік, қолданбалық сөздерінің 3 тілде аталуымен танысу


    Алдыңғы тақырып

    Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




  • Жағымды ахуал туғызу
  • «Ой қозғау»
  • АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
  • Жаңа тақырыпты қорытындылау.




  • Ұйымдастыру. Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алу, амандасу. «Ыстық алақан» тренингін (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыруСанау арқылы 2 топқа бөлемін«Ой қозғау»1.Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? 2.Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?3.Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?














    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері



    Ортасы10 минут







    Практикум

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі».«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.1-топ:Программалаудың даму тарихы2-топ:программалық қамтамасыз етудің дамуы2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын.

    Электронды оқулықпен жұмыс.1.Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер


    Оқулық, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта
    Сабақты қортыныдылау5 мин«Үш түрлі күнделік» әдісіҚауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?дәптерлеріне орындауға беремін

    Дәптер, таратпалар


    Аяқталуы

    5 минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §3Бағалау.Бүгінгі сабағыма «аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.Мен бүгін .................білдімМаған .............қызықты болдыМаған................ қиын болдыМен келесі тапсырмаларды орындадым....Мен ...........түсіндімМен ............сезіндімМен................үйрендімМен................жасай алдымМен ...............жасап көремінМен .............таңқалдымМен ........өмірде қолданамынМаған ..........ұнамады
    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар
    Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.












    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.
















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ