|
Бөлім: Көне күндерден жеткен жәдігерлер |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 –әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Жыраудың «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңінің мазмұнын түсіну; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Шығарма сюжетіне талдау жүргізу, өзіндік көзқарас таныту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен фразалар: Адырна, буыршын,буын, бунақ, ұйқас, метафора, теңеу т.б. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Орхон-Енисей ескерткіштері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
тіл, тарих, өнер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ |
Шығармаға қатысты презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин. Сабақтың ортасы 30 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. І. Қызығушылықты ояту Б.Тлеуханның орындауындағы Қазтуған жыраудың«Қайран менің Еділім!» туындысын тыңдатып, талқылау арқылы «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» толғауына өту .
Сабақтың тақырыбы, мақсаты, жетістік критерийі таныстырылады. ІІ. Мағынаны тану 1-тапсырма Мәтінді мәнерлеп оқу. Оқушыларға оқыту Әдеби талдау жүргізу.
Сұрақ қоя білу Негізгі сұрақ
Жанама сұрақ
Анықтауыш сұрақтар
Жауаптағы детальдар негізгі сұраққа жауап бере ала ма? Сұрақтарды біріктіріп, қайта қарастырады. Өз жауаптарыңды негіздеу мақсатында толғау мазмұнында кездесетін сөздер мен сөйлемдерге сілтеме жасайды. Оқушылар өз жауаптарын сыни хабарлама ретінде жазады. Қалыптастырушы бағалау.
|
Б.Тлеуханның орындауындағы Қазтуған жыраудың«Қайран менің Еділім!» туындысын тыңдайды.
Мәтінді мәнерлеп оқу. Оқушыларға оқыту Әдеби талдау жүргізу.
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтың түрлерімен танысады.
|
ҚБ «Түстер»
ҚБ «Түстер»
ҚБ «Түстер»
|
Бекболат Тлеухан «Қайран менің Еділім!» https://www.youtube.com/watch?v=hgzO7rD9kdI
Дереккөз: http://infoportal.kz/kk/content/kaztugannyn-konysymen-koshtasuy
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Үйге: өлеңді жаттау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз?
|
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы. 7-сынып
Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы. 7-сынып
|
Бөлім: Көне күндерден жеткен жәдігерлер |
МЕКТЕП: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Қазтуған жырау. «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.1 –әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Жыраудың «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңінің мазмұнын түсіну; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Шығарма сюжетіне талдау жүргізу, өзіндік көзқарас таныту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен фразалар: Адырна, буыршын,буын, бунақ, ұйқас, метафора, теңеу т.б. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология Менің ойымша...;Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Орхон-Енисей ескерткіштері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
тіл, тарих, өнер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ |
Шығармаға қатысты презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин. Сабақтың ортасы 30 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі. І. Қызығушылықты ояту Б.Тлеуханның орындауындағы Қазтуған жыраудың«Қайран менің Еділім!» туындысын тыңдатып, талқылау арқылы «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» толғауына өту .
Сабақтың тақырыбы, мақсаты, жетістік критерийі таныстырылады. ІІ. Мағынаны тану 1-тапсырма Мәтінді мәнерлеп оқу. Оқушыларға оқыту Әдеби талдау жүргізу.
Сұрақ қоя білу Негізгі сұрақ
Жанама сұрақ
Анықтауыш сұрақтар
Жауаптағы детальдар негізгі сұраққа жауап бере ала ма? Сұрақтарды біріктіріп, қайта қарастырады. Өз жауаптарыңды негіздеу мақсатында толғау мазмұнында кездесетін сөздер мен сөйлемдерге сілтеме жасайды. Оқушылар өз жауаптарын сыни хабарлама ретінде жазады. Қалыптастырушы бағалау.
|
Б.Тлеуханның орындауындағы Қазтуған жыраудың«Қайран менің Еділім!» туындысын тыңдайды.
Мәтінді мәнерлеп оқу. Оқушыларға оқыту Әдеби талдау жүргізу.
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтың түрлерімен танысады.
|
ҚБ «Түстер»
ҚБ «Түстер»
ҚБ «Түстер»
|
Бекболат Тлеухан «Қайран менің Еділім!» https://www.youtube.com/watch?v=hgzO7rD9kdI
Дереккөз: http://infoportal.kz/kk/content/kaztugannyn-konysymen-koshtasuy
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Үйге: өлеңді жаттау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз?
|
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















