Сабақтың басы
5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа қатысуы
тексеріледі. Ширату
жаттығуы
Топқа бөлу.Оқушылар «жақын», «қымбат», «қиын»
сөздері арқылы үш топқа бөлінеді.
І. Қызығушылықты ояту.
Ой қозғау
1.Сізге кім
жақын?
2.Сіздерге не
қымбат?
3.Сіздерге не
қиын?
Осы
сұрақтар төңірегінде өз ойларын ортаға
салады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
болжайды.
|
Оқушылардың сабаққа қатысуы
тексеріледі.
Оқушылар осы сұрақтар төңірегінде өз ойларын
ортаға салады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
болжайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
Жақсы
жауап!
|
9-сынып «Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Сабақтың ортасы
|
ІІ. Мағынаны тану. Мәтінді
тыңдату.
Бір
адам Қазыбек биге: «Кім жақын, не қымбат, не қиын?» деген үш
сұраққа жауап беруді өтініпті. Сонда би оған былай үн
қатыпты:
-Тату болса, ағайын жақын,
Ақылшы болса, апайың жақын.
Бауырмал болса, інің жақын,
Алдыңа тартқан адал асын,
Қимас жақын – қарындасың,
Сыбайлас болса, нағашың жақын.
Адал болса, досың жақын,
Еркелейтін немерең жақын.
Жан серігің жас кезіңнен
Бәрінен де әйелің жақын.
-Алтын ұяң – Отан қымбат,
Құт берекең атаң қымбат.
Аймалайтын анаң қымбат,
Мейірімді апаң қымбат.
Асқар тауың – әкең қымбат,
Туып өскен елің қымбат.
Ұят пенен ар қымбат,
Өзің сүйген жар қымбат.
-Арадан шыққан жау қиын,
Таусылмайтын дау қиын.
Шанышқылаған сөз қиын,
Дәл осындай жағдайда,
Пана болмас өз үйің.
Жазылмаса дерт қиын,
Іске аспаған серт қиын.
Ақылыңнан адасып,
Өзің түскен өрт қиын.
Не істеріңді біле алмай,
Ашиды сонда бас, миың.
Қазыбек
би
1-тапсырма.Топтық
жұмыс.
1- топ Кім жақын?
Класстер
Кім жақын?
2- топ Не қымбат? ПОПС
формуласы
3-топ Не қиын? Балық
қаңқасы
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма.
Тапсырма: «Әдеби
шеңбер»
1-оқушы-талқылаушы
1. Шығармаға қатысты 3-4 сұрақ
құрастырады.
2.Соңында сыныппен бөлісе алатындай өз тобының
жауаптарын жазады.
2-оқушы-белгілеуші
1. «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?»
шешендігіндегі сюжеттік желіні
анықтайды.
2.Бөліктерді өз тобына дауыстап оқиды және оларды
талқылайды.
3-оқушы-байланыстырушы
1. «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?»
автор көтерген мәселе мен шынайы өмір арасындағы
байланыстарды табады. Бұған өзінің жеке өмірінен, басқалардың
өмірінен, күнделікті жаңалықтардан, теледидар бағдарламаларынан
дәлелдер келтіруіне болады.
2.Оларды тізіп жазады, тобымен бөлісіп
талқылайды.
4-оқушы-қорытындылаушы
1«Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?»
шығармасының тақырыбын, идеясын, автордың айтайын деген ойын
қорытындылайды.
2.
Маңызды жерлерін атап көрсетеді. Оларды қорытындыдан бөлек
жазады.
(топ ішінде жұмыс жасауға уақыт
белгіленеді.)
Дескриптор:
-
Шығармаға қатысты 3-4 сұрақ
құрастырады;
-
сюжеттік желіні
анықтайды;
-
автор көтерген мәселе мен шынайы өмір арасындағы
байланыстарды табады;
-
шығармасының тақырыбын, идеясын, автордың айтайын
деген ойын қорытындылайды;
ҚБ
|
Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?»
шешендігімен танысады.
Топтық жұмыс
орындайды.
1-топ. Класстер
құрастырады.
2-топ. ПОПС формуласы бойынша ойларын
дәлелдейді.
3-топ. Балық қаңқасы бойынша ойларын
дәлелдейді.
•Шығарманың үзіндісін орынды қолдана
алады.
«Әдеби шеңбер» әдісімен шығармаға қатысты 3-4
сұрақ құрастырады;
•сюжеттік желіні
анықтайды;
•автор көтерген мәселе мен шынайы өмір арасындағы
байланыстарды табады;
•шығармасының тақырыбын, идеясын, автордың айтайын
деген ойын қорытындылайдыоқиғаларға қатысты сурет
салады;
•ойларын қорғайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
Жақсы
жауап!
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
Жақсы
жауап!
|
Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не
қиын?»
|