Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Қазақстан тарихы

Күні: 5. 12.2018ж

Сынып: 10«В»

«Г.Титов атындағы №54 ЖОМ.КММ»

Мұғалімнің аты жөні:Кенжебекова Айбала

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:


Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері

Оқу мақсаттары:

Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері туралы біл

Сабақ мақсаттары:

1. Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері туралы білу

2. Қағанатының басшыларын және олардың саясаттарын айту

3. Ішкі таластардың шығу себептерін анықтау

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу

Түсіну

Бағалау критерийлері

1. Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері туралы біледі

2. Қағанатының басшыларын және олардың саясаттарын айтады

3. Ішкі таластардың шығу себептерін анықтайды

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері туралы біледі

Терминдік сөздер: эймур..., байандур..., жатақ..., тоқсоба..., ийетоба..., дурут...:



Талқылауға арналған сұрақтар:



Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік - Ел» ұлт жоспары бойынша : «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік,өңірлік мәселелерді шешуге жаhандық тұрғыдан қатысуы»

Пәнаралық байланыс

География

АКТ қолдану дағдылары

Оқулық,стикерлер,Бас бармақ,карта ,жұмыс дәптер,

Бастапқы білім

Тайпалық одақтар

Жоспарлан

ған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басталуы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу

Кезекші мәлімдемесі бойынша түгелдеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру,үй тапсырмасын

Үй тапсырмасын сұрау: «Кім тапқыр?» әдісі бойынша сұрақ-жауап қойылады.

1.704-706ж Түргеш мемл. өмір сүрген уақыты

2.717ж – Сұлу қағанның Тан империясына барып қайтуы

3.737ж – Тоқарстандағы арабтарды қарлұқтармен бірге қуу

4.751ж – Атлах шайқасы

5.749-753ж – Жыпырдың ел билеуі

756-940ж – Қарлұқтың өмір сүргені


Қ,Б«Бас бармақ»

Карта,

оқулық,

стикерлер,

смайликтер

Сабақтың ортасы

20мин

Жаңа сабақ мақссатымен, бағалау критерийлерімен таныстырып өтемін

1-тапсырма: Мәтінмен жұмыс

1. Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері қағанатының құрылуы

  • Түріктердің басын қосушы тайпалар туралы біледі – 1

  • Көрші елдермен жауласуын айтады – 1

2. Қағанатының басшыларын және олардың саясаттары

  • Түрік қағанатында билік еткен қағандар туралы біледі – 1

  • . Қағандардың ел ісіне қосқан үлесін анықтайды - 1

3 Ішкі таластардың шығу себептері

  • . Қағанатының ішкі және сыртқы саясаты туралы біледі – 1

  • .Ішкі таластардың шығу себептерін анықтайды - 1

2-тапсырма: Картамен жұмыс.

Қазақстан жерінде өмір сүрген Қимақ және Қыпшақ мемлекеттері аумағын картадан көрсетеді - 1

Қ,Б«Бас бармақ»

3-тапсырма «Кім біледі?» әдісі арқылы

Қимақтар астанасы

Қимақтар қай кезде ислам дінін қабылдады?

Ислам дінін қабылдағанын қайдан білеміз?

Қыпшақ мемлекетінің қоғамдық құрылысы?

Дескриптор:

-сұрақтарға нақты жауап береді


Соңы (10мин)







Оқушылыр жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жапсырады .өз пікірлерін айтып, сабақ қорытындылады

Үй тапсырмасы Тақырыпты Оқып келу


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ –мен байланыс


«Мұғалім мен оқушы» немесе «оқушы мен оқушы» арқылы жада арқылы көпірше орнатамын

1.Қимақ қағанатындағы ең беделді тайпаларды ата.

2.Қыпшақтарды орыстар не деді?

2.Марвазидің айтуы бойынша қарлұқ неше тайпа?

«Бас бармақ»


Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ?


2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
729
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі