Материалдар / Қимақ қағанаты

Қимақ қағанаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қимақ қағанаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
405
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Қимақ қағанатыМұғалімнің аты-жөні:А.ТургановаКүні:03.10.2018ж.
СЫНЫП: 6АҚатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілікҚимақ қағанаты
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқуОғыз мемлекеті
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минут

Сәлемдесу. Топқа бөлемін: санау арқылы топқа бөлу.



Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. «Серіппелі сауал» арқылы үй тапсырмасын сұрау
1-топ:«жасыл» 2-топ:«сары» 3-топ:«қызыл»

Жаңа білім10 минут









Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.1. Қимақ, қыпшақ қағанатының құрылуы2. Қоғамдық құрылысы3. Қағанаттың саяси жағдайы4. Шаруашылығы. Оқушыларға Қимақтар мен қыпшақтар туралы бейнебаян көрсетіледі.

1. ТапсырмаІ топ Жабық тестІІ топ Деректер бойынша жұмысІ І І топ Кесте толтыруТарихи шеңбер ІХ ғ. соңы ХІ ғ. басыЖер аумағы: Солтүстік, Шығыс, Орталық ҚазақстанҚоғамдық құрылысы: Қаған Ябғу Шад - түтік Ұлы қаған, кіші қаған жатақтарҚұрамына кірген тайпалар: Эймур, Байандур, татар, ланиказ, ажлар, имек, қыпшақЕл билеушісі – қаған.Астанасы – Жанақ ибн Хақан ә л Қимақи Имақия, КарантияСоғыс жүргізді Тоғыз - ғұздар Енесей бойындағы қырғыздар, оғыздарменМемлекеттің әлсіреу себептері Қарахан мемелекетінің шапқыншылығы, қыпшақ көсемдерінің билік үшін таласы, сыртқы қайшылықШаруашылығы Мал шаруашылығы, балық аулау, Егіншілік, бау - бақша, қолөнер.

«Постер» қорғау(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)












Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді?Түсіндіру.жеке жұмыс жүргізу. Ашық тест орындау.Дәптермен жұмыс.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлерТоптық жұмысқа арналған ресурстар
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутОй қорытыу «Зиг-заг» әдісі

Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут
«ББК» кері байланыс

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыБайланыс
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ