Материалдар / Қимақ қағанаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қимақ қағанаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қимақ қағанаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:

Қимақ қағанаты

Мұғалімнің аты-жөні:А.Турганова

Күні:03.10.2018ж.

СЫНЫП: 6А

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

6.4.1.1 – көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Қимақ қағанаты

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Оғыз мемлекеті

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут


Сәлемдесу.

Топқа бөлемін: санау арқылы топқа бөлу.



Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

«Серіппелі сауал» арқылы үй тапсырмасын сұрау

1-топ:

«жасыл»

2-топ:

«сары»

3-топ:

«қызыл»


Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.

1. Қимақ, қыпшақ қағанатының құрылуы
2. Қоғамдық құрылысы
3. Қағанаттың саяси жағдайы
4. Шаруашылығы. Оқушыларға Қимақтар мен қыпшақтар туралы бейнебаян көрсетіледі.


1. Тапсырма

І топ Жабық тест
ІІ топ Деректер бойынша жұмыс
І І І топ Кесте толтыру
Тарихи шеңбер ІХ ғ. соңы ХІ ғ. басы
Жер аумағы: Солтүстік, Шығыс, Орталық Қазақстан
Қоғамдық құрылысы: Қаған Ябғу Шад - түтік Ұлы қаған, кіші қаған жатақтар
Құрамына кірген тайпалар: Эймур, Байандур, татар, ланиказ, ажлар, имек, қыпшақ
Ел билеушісі – қаған.
Астанасы – Жанақ ибн Хақан ә л Қимақи Имақия, Карантия
Соғыс жүргізді Тоғыз - ғұздар Енесей бойындағы қырғыздар, оғыздармен
Мемлекеттің әлсіреу себептері Қарахан мемелекетінің шапқыншылығы, қыпшақ көсемдерінің билік үшін таласы, сыртқы қайшылық
Шаруашылығы Мал шаруашылығы, балық аулау, Егіншілік, бау - бақша, қолөнер.



«Постер» қорғау

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)







Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







Қолдану

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

Зерттеу сұрағы: Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді?

Түсіндіру.

жеке жұмыс жүргізу. Ашық тест орындау.

Дәптермен жұмыс.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Топтық жұмысқа арналған ресурстар

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой қорытыу

«Зиг-заг» әдісі


Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.

Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

«ББК» кері байланыс


Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!