Материалдар / Қиял мен шындық бірлігі

Қиял мен шындық бірлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып мұғалімдеріне
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

САБАҚ: Қазақ тілі

Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы мектеп-лицейі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сабденова З

Сынып: 5

Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2

Бөлімнің атауы:

Қатысқан оқушылар саны:


Қиял әлемі

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қиял мен шындық бірлігі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.1.5.6.Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру

5.3.4.6.Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып,түзету және редакциялау

5.4.2.6.Зат есімдердің мағыналық түрлерін мән-мәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақ мақсаттары

Мәтін мазмұнын түсінуге,нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру

Мәтіндегі орфографиялық қателіктерді сөздіктерге сүйене отырып,түзете алады

Зат есімдердің мағыналық түрлерін мән-мәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Бағалау критерийі

Сұрақтарға жауап береді.

Ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады.

Суреттер желісі бойынша әңгіме құрастырады.

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер:сиқыр,киял әлемі,арман,ертегі,т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

-Қиял дегенде есіңе не түседі?

-Кімді қиялшыл деп санайсың?

-<<Қиял>> мен <<Арман>> сөздерінің айымашылығы неде?

Құндылықтарды дарыту

Қиялды мақсатқа айналдыру және соған ұмтылу

-Үміттінің өз дәулеті өзінде.
-
Үмітсіз - шайтан.

АКТ қолдану дағдылары

Ноутбук,интерактивті тақта

Пәнаралық байланыс

қазақ әдебиеті,өзін-өзі тан

Алдыңғы оқу

Бала қиялы


Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут








Ортасы

20 минут











10 минут


1.Күнделікті шаралар:

а)Оқушылармен сәлемдесу

ә)Жағымды ахуал қалыптастыру

Үй тапсырмасын сұрау:<<Миға шабуыл>>әдісі.Өтілген тақырып бойынша сұрақтар беру арқылы пысықтау.

-Қазақ суретшілерінен кімдерді білесің?

-Арманға қалай жетеміз?

-Қай өнер адам қиялына ерекше әсер етеді?

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

«Даналық ағашы» әдісі

Оқушылар ішінен бір жүргізуші сайланады. Жүргізушінің қолында қорап немесе сандықша болуы керек. Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып, жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар сандықшадан кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап беруге тырысады. Қойылған сұрақпен берілген жауап бағаланады.

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

«Балық, құс, аң»әдісі

Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып:

- Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма.Берілген сұрақтарға жауап беру

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

6-тапсырма. Нұсқаулық құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратып,оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтап және жинақы мәтін жаза алады.

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

Дискриптор

Мәтін мазмұнын түсінеді.

Жинақы мәтін жазады

8-тапсырма.Мәтінді түсініп оқы,мазмұнын түсіндір.

Сюжетті суреттер бойынша әңгіме.

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.

Дискриптор

Суреттер бойынша ойын ойнатады.

Суреттерге әңгіме құрастырады

ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>> мадақтау сөздерін айту.





Смайликтер

Стикерлер







Смайликтер

Стикерлер







Сабақтың соңы

5 минут





Кері байланыс:«Бас бармақ»

Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз.

Бас бармақ жоғарыға қарап тұрса = Мен түсінемін.

Бас бармақ көлденең тұрса = Мен түсінгендеймін.

Бас бармақ төмен қарап тұрса = Мен түсінбедім.



стикер


Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?











Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе(оқыту мен оқуға қарсы)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:



ЖИ арқылы жасау
10 Қаңтар 2019
2253
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі