1.Күнделікті
шаралар:
а)Оқушылармен
сәлемдесу
ә)Жағымды ахуал
қалыптастыру
Үй тапсырмасын
сұрау:<<Миға
шабуыл>>әдісі.Өтілген тақырып бойынша
сұрақтар беру арқылы пысықтау.
-Қазақ суретшілерінен кімдерді
білесің?
-Арманға қалай
жетеміз?
-Қай өнер адам қиялына ерекше
әсер етеді?
ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>>
мадақтау сөздерін айту.
«Даналық ағашы»
әдісі
Оқушылар ішінен бір
жүргізуші сайланады. Жүргізушінің қолында қорап немесе сандықша
болуы керек. Оқушылар тақырып бойынша ашық сұрақтар құрастырып,
жүргізушіге береді. Сұрақтар құрастырылып біткен соң, оқушылар
сандықшадан кез келген сұрақты алып, дауыстап оқиды, толық жауап
беруге тырысады. Қойылған сұрақпен берілген жауап
бағаланады.
ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>>
мадақтау сөздерін айту.
«Балық, құс,
аң»әдісі
Мақсаты: Жүргізуші
ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп
айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын
қаттырақ шығарып:
- Балық!(немесе аң, құс) –деп
айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген
балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан
шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді
ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>>
мадақтау сөздерін айту.
Оқулықпен
жұмыс.
1-тапсырма.Берілген
сұрақтарға жауап беру
ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>>
мадақтау сөздерін айту.
6-тапсырма.
Нұсқаулық құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық
ерекшеліктерін ажыратып,оқылым және тыңдалым материалдары бойынша
негізгі ақпараттарды сақтап және жинақы мәтін жаза
алады.
ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>>
мадақтау сөздерін айту.
Дискриптор
Мәтін мазмұнын
түсінеді.
Жинақы мәтін
жазады
8-тапсырма.Мәтінді түсініп
оқы,мазмұнын түсіндір.
Сюжетті суреттер бойынша
әңгіме.
ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>>
мадақтау сөздерін айту.

Дискриптор
Суреттер бойынша ойын
ойнатады.
Суреттерге әңгіме
құрастырады
ҚБ:<<Жарайсың>>,<<Жақсы>>,<<Керемет>>
мадақтау сөздерін айту.
|