2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
6- сынып сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
204
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Жер-судың аты-тарихтың хаты 1

Бөлім

4-бөлім: Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер

Морфология

Пәні

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні:

Мешитбаева Кенже

Күні

25.01.2023

Сынып: 6 «Б»

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы

Жер-судың аты-тарихтың хаты 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі)

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану

Сабақтың мақсаты :

-эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады («келісу, келіспеу» эссесі)

-сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

10 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,тыңдау дағдыларын дамытады.

Оқу құралдарын тексеру.


Өткен сабаққа шолу жасау.


Өзің туратын жердегі жер-су атаулары туралы толық мәліметтерін тыңдау


Білу және түсіну

1-тапсырма Мәтінді оқы,сұрақтарға жауап бер








































Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады




Дескриптор:2 балл

-мәтінді оқиды;

- сұрақтарға жауап береді









Әр тапсырма сайын ҚБ жүргізіледі


Мадақтау және ынталандыру сөздері





Оқулық, жұмыс дәптерлері





Қазақ тілі/қосымша құрал

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.


2-тапсырма Оқылым мәтіні бойынша Алакөлге анықтама жаз

Алакөл

Деректер

Орналасқан жері


Құрамындағы көлдер жүйесі


«Алакөл» аталу себебі


Көл суының түсі


Суының құрамы


Емдік қасиеті


ҚБ:

ЕБҚ тапсырмасы

Өзің тұратын ауыл неаймақтағы білетін су,өзен, шипалы су туралы мәтін жаз.

3-тапсырма Сын есімнің орнына қолданылып тұрған белгісіздік есімдіктерін сұрақ қоя отырып анықта,көшіріп жаз

ҚБ:





4-тапсырма «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып,түсінгеніңді жаз

Пікір:

Дәлел:

Мысал:

Қорытынды:



5-тапсырма «Алакөл-демалыс орны» тақырыбында келісу/келіспеу эссесін жазады



Дескриптор:2 балл

- Алакөлге анықтама жазады



Дескриптор:2 балл

- Сын есімнің орнына қолданылып тұрған белгісіздік есімдіктерін сұрақ қоя отырып анықтайды;

-көшіріп жазады













Дескриптор:2 балл

- «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып,түсінгенін жазады



Дескриптор:2 балл

-келісу/келіспеу эссесін жазады








Бағалау парақшасы











Сабақтың соңы

Кері байланыс

«ББҮ» әдісі арқылы


Үй тапсырмасы

Білімді бағалау

7-тапсырма 120-бет

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!