МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
6- сынып сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
302
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: Жер-судың аты-тарихтың хаты 1

Бөлім

4-бөлім: Су – тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер

Морфология

Пәні

Қазақ тілі

Педагогтің аты-жөні:

Мешитбаева Кенже

Күні

25.01.2023

Сынып: 6 «Б»

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы

Жер-судың аты-тарихтың хаты 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі)

6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану

Сабақтың мақсаты :

-эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазады («келісу, келіспеу» эссесі)

-сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолданады

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

10 мин.

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,тыңдау дағдыларын дамытады.

Оқу құралдарын тексеру.


Өткен сабаққа шолу жасау.


Өзің туратын жердегі жер-су атаулары туралы толық мәліметтерін тыңдау


Білу және түсіну

1-тапсырма Мәтінді оқы,сұрақтарға жауап бер








































Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады




Дескриптор:2 балл

-мәтінді оқиды;

- сұрақтарға жауап береді









Әр тапсырма сайын ҚБ жүргізіледі


Мадақтау және ынталандыру сөздері





Оқулық, жұмыс дәптерлері





Қазақ тілі/қосымша құрал

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.


2-тапсырма Оқылым мәтіні бойынша Алакөлге анықтама жаз

Алакөл

Деректер

Орналасқан жері


Құрамындағы көлдер жүйесі


«Алакөл» аталу себебі


Көл суының түсі


Суының құрамы


Емдік қасиеті


ҚБ:

ЕБҚ тапсырмасы

Өзің тұратын ауыл неаймақтағы білетін су,өзен, шипалы су туралы мәтін жаз.

3-тапсырма Сын есімнің орнына қолданылып тұрған белгісіздік есімдіктерін сұрақ қоя отырып анықта,көшіріп жаз

ҚБ:





4-тапсырма «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып,түсінгеніңді жаз

Пікір:

Дәлел:

Мысал:

Қорытынды:



5-тапсырма «Алакөл-демалыс орны» тақырыбында келісу/келіспеу эссесін жазады



Дескриптор:2 балл

- Алакөлге анықтама жазады



Дескриптор:2 балл

- Сын есімнің орнына қолданылып тұрған белгісіздік есімдіктерін сұрақ қоя отырып анықтайды;

-көшіріп жазады













Дескриптор:2 балл

- «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып,түсінгенін жазады



Дескриптор:2 балл

-келісу/келіспеу эссесін жазады








Бағалау парақшасы











Сабақтың соңы

Кері байланыс

«ББҮ» әдісі арқылы


Үй тапсырмасы

Білімді бағалау

7-тапсырма 120-бет

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!