2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2023
170
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім

3D баспасы

Пән мұғалімі

Ерманова Гулсинай

Күні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағанадар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Объектілердің 3D модельдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

6.3.1.5 3D –редактордағы объектілердің модельдерін құру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

«Кірістірген объектілер» анықтамасын біледі

Көптеген оқушылар:

Материал, Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін біледі

Кейбір оқушылар:

Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын атайды

Бағалау критерийі

«Кірістірген объектілер» анықтамасымен танысады

Материал, Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін басқара алады

Құралдар мен кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын ажырата біледі

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану.


Сабақтың кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі


Оқушылармен сәлемдесу, Оқушыларды түгендеу, Оқу тапсырмасын талдау/тексеру





Топқа бөлу

Редактор логотиптерін таңдату арқылы топқа бөлеміз

  1. Paint

  2. SketchUp

  3. Photoshop











Суреттерді таңдап, топқа бөлінеді





Дескриптор

3D редакторының не екенін біледі.

2D мeн 3D ажырата алады

SketchUp программасының құралдарын меңгерген

SketchUp бағдарламасындағы құралдар қызметін басқара алады.





3d.jfif













Өткен сабақты пысықтау.

Үй тапсырмасын карточкаға жасырынған сұрақтарды оқушылар бір-бірлеріне ән арқылы айналдырады. Ән тоқтаған уаққытта кімнің қолында болса сол оқушы жауап береді. Әр сұраққа жауап берген сайын «Кемпірқосақ» түстері ашылады және түске сәйкес жаңа тақырып шығып тұрады.



Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді



Әр жауап берген дұрыс жауапқа 3 ұпайдан бағаланады.



Сұрақ жазылған қағаздар

Негізгі бөлім

Тақырыпты ашу және меңгеру

Жана тақырып пен мақсатын баяндау

Тақырыптан небілгілеріңіз келеді? Ия, балалар ендеше осы мақсатқа жету барысында бірге жұмыс жасайық.

Сабаққа қатысты видео мен тақырып жазылған парақтар беріледі.

Оқушылар білгілері келгенді ортаға салады.

Оқушылар жаңа сабақты топта талқылап, әр топтан спикерлер шығып басқа топтарға түсіндіреді.

Мадақтау сөзі арқылы бағалау. Жарайсыңдар!

Керемет! Мадақтау сөзі арқылы бағаланады.

Дескриптор: Кірістірілген обьектілерді біледі.

Терезенің элементтерін ажырата алады


Плакаттар, маркер,

Ссылка сабақтың

Жеке жұмыс

Оқулық бойынша практикада қолдану 1 және 2 тапсырма бойынша 4 және 6 суретті SketchUp-та орындау керек

Оқушылар SketchUp программасы арқылы тапсырма орындайды


Мадақтау сөзі арқылы бағалау. Жарайсыңдар!

Оқулық

Сабақ соңы

Қорытындылау.

2.Кері байланыс:

Оқушыларға өзін-өзі QR код арқылы бағалауды ұйымдастырады.

Әр дұрыс жауапқа 1 балл


https://wordwall.net/ru/resource/26668050

Үй жұмысы


Үй тапсырмасы:

$ 2.4 57-беттегі ойлануға берілген сұраққа жауап беру

Жұмыс дәптерге тақырыпты толық оқып сұраққа жауап береді

Әр дұрыс жауапқа 1 балл алады

Оқулық



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!