Бөлім
|
3D
баспасы
|
Пән
мұғалімі
|
Ерманова
Гулсинай
|
Күні:
|
|
Сынып:
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағанадар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Объектілердің
3D
модельдері
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты:
|
6.3.1.5
3D
–редактордағы объектілердің
модельдерін құру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
«Кірістірген
объектілер» анықтамасын
біледі
Көптеген
оқушылар:
Материал,
Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін
біледі
Кейбір
оқушылар:
Құралдар мен
кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын
атайды
|
Бағалау
критерийі
|
«Кірістірген
объектілер» анықтамасымен
танысады
Материал,
Компонеттер, Стильдер диалогті терезелерінің қызметін басқара
алады
Құралдар мен
кірістірілген объектілердің ұқсастығы мен айырмашылығын ажырата
біледі
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу және түсіну,
қолдану.
|
Сабақтың
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушылармен сәлемдесу,
Оқушыларды түгендеу, Оқу тапсырмасын
талдау/тексеру
Топқа
бөлу
Редактор логотиптерін таңдату
арқылы топқа бөлеміз
-
Paint
-
SketchUp
-
Photoshop
|
Суреттерді таңдап,
топқа бөлінеді
|
Дескриптор
3D редакторының не
екенін біледі.
2D мeн 3D ажырата
алады
SketchUp
программасының құралдарын
меңгерген
SketchUp
бағдарламасындағы құралдар қызметін басқара
алады.
|
|
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Үй тапсырмасын карточкаға
жасырынған сұрақтарды оқушылар бір-бірлеріне ән арқылы айналдырады.
Ән тоқтаған уаққытта кімнің қолында болса сол оқушы жауап береді.
Әр сұраққа жауап берген сайын «Кемпірқосақ» түстері ашылады және
түске сәйкес жаңа тақырып шығып
тұрады.
|
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді
|
Әр жауап берген дұрыс жауапқа
3 ұпайдан бағаланады.
|
Сұрақ жазылған
қағаздар
|
Негізгі
бөлім
Тақырыпты
ашу және
меңгеру
|
Жана тақырып пен
мақсатын баяндау
Тақырыптан
небілгілеріңіз келеді? Ия, балалар ендеше осы мақсатқа жету
барысында бірге жұмыс
жасайық.
Сабаққа қатысты видео мен
тақырып жазылған парақтар
беріледі.
|
Оқушылар білгілері
келгенді ортаға салады.
Оқушылар жаңа сабақты топта
талқылап, әр топтан спикерлер шығып басқа топтарға
түсіндіреді.
|
Мадақтау сөзі арқылы
бағалау. Жарайсыңдар!
Керемет! Мадақтау
сөзі арқылы бағаланады.
Дескриптор:
Кірістірілген обьектілерді
біледі.
Терезенің элементтерін ажырата
алады
|
Плакаттар,
маркер,
Ссылка
сабақтың
|
Жеке
жұмыс
|
Оқулық бойынша
практикада қолдану 1 және 2 тапсырма бойынша 4 және 6 суретті
SketchUp-та орындау керек
|
Оқушылар SketchUp программасы
арқылы тапсырма орындайды
|
Мадақтау сөзі арқылы бағалау.
Жарайсыңдар!
|
Оқулық
|
Сабақ
соңы
|
Қорытындылау.
2.Кері
байланыс:
|
Оқушыларға өзін-өзі
QR код арқылы бағалауды
ұйымдастырады.
|
Әр дұрыс жауапқа 1
балл
|
https://wordwall.net/ru/resource/26668050
|
Үй
жұмысы
|
Үй
тапсырмасы:
$ 2.4 57-беттегі ойлануға
берілген сұраққа жауап беру
|
Жұмыс дәптерге
тақырыпты толық оқып сұраққа жауап
береді
|
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
алады
|
Оқулық
|