Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    11-бөлім. Жастардың денсаулығы - қоғам байлығы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Б.Соқпақбаев. «16 жасар чемпион» әңгімесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

    10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу

    Сабақтың мақсаты:

    прозалық шығарманы тыңдай алады, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындай алады;

    көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдайды және салыстырады, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдей біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі: “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    «Кім жүйрік?» тәсілі


    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны




    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

    «Ой шақыру» әдісін пайдаланып,


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру




    Интербелсенді тақта


    Сабақтың ортасы

    Сөздік жұмысы

    Мұғалім оқушыларға сөздік жұмысымен айналысуына бағыт береді, түсіндіреді.

    №1-тапсырма

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

    Айтылым

    Саулық-здоровье

    Тазалық-чистота

    Тамыр-корень

    Маңызы-значение

    Иық-плечо

    Әскер-армия, войско

    Айтылым Ойтүрткі

    Сұрақтарға жауап беріп, берілген әдіс бойынша сұрақ алмасады,



    Смайликтер





    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - Тексереді

    - Тапсырманы орындайды.

    «Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды.

    10-сынып оқулығы

    Жұмыс дәптерлері



    Кесте


    Сызбалар


    №2-тапсырма

    Топтық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


    Қосымша тапсырма

    Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

    ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

    Тыңдалым Айтылым

    Үш топқа тапсырма беріледі.

    Айтылым

    «6 неліктен» тәсілін қолданып сұрақтар жазады.

    1.Мұрат жазғы демалысын қайда өткізді?

    2.Мұрат жазғы демалыстан кейін немен айналыса бастады?

    3.Басты кейіпкер қандай жарысқа қатысты? Жүлде алды ма?

    4.Ол спорттық қандай түріне ауысты?

    5.Әңгіменің негізгі идеясы не?


    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Тапсырмаларды орындайды.

    -Баяндайды

    -Жауап береді

    -Талдайды

    «Көңіл күй таразысы» тәсілі

    10-сынып оқулығы

    Жұмыс дәптерлері



    Тапсырма

    Жеке жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


    3- тапсырма

    Жұптық жұмыс




    Тапсырма

    Жеке жұмыс











    Ойтаразы

    Рефлексия

    Жазылым

    Мәтін бойынша «Менталды картаны» толтырады.

    Айтылым.

    Мәтін мазмұны бойынша бір- біріне сұрақ қойып, пікір бөліседі. Берілген сұрақтарға жауап береді.

    Айтылым

    «Б.Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы» топтастыру.

    Жазылым

    «Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазады.

    1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    2. «Балалы үйрек»— бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?

    3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?

    4.  «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?

    5 «Кішкентай  бөбек»-көңіл-күй ахуалы.

    Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

    -Сипаттайды

    -Толтырады

    «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау жүреді.



    Дескриптор

    4 балл

    -сұрақ қояды

    -тәсілді қолданады.

    «Тазалық» тәсілі

    Дескриптор

    3 балл

    -Топтастырады

    -Ақапартпен бөліседі.

    -Смайликтерді қолданады.

    Слайдтар










    Интербелсенді тақта



    Бейнебаян



    Ақ плакаттар





    Сабақтың соңы

    Бағалау


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Үй тапсырмасы


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Рефлексия:

    Бүгінгі сабақ бойынша 3 қағида: ?


    Ғаламтордан мәлімет

    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын»




    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    11-бөлім. Жастардың денсаулығы - қоғам байлығы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Б.Соқпақбаев. «16 жасар чемпион» әңгімесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау

    10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалай алады;

    құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын біледі, жазба жұмыстарында орынды қолдана алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исқакова Лариса Анарханқызы
    03 Сәуір 2023
    941
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Т2 10 сынып Қазақ тілі мен әдебиеті 4:тоқсан бойынша Қысқа мерзімді жоспар. Барлық сабақтар қамтылған. Алматы-мектеп баспасы бойынша
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    11-бөлім. Жастардың денсаулығы - қоғам байлығы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Б.Соқпақбаев. «16 жасар чемпион» әңгімесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.4.1 прозалық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау;

    10.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдеу

    Сабақтың мақсаты:

    прозалық шығарманы тыңдай алады, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындай алады;

    көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдайды және салыстырады, өз көзқарасын аргументтер негізінде дәлелдей біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі: “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    «Кім жүйрік?» тәсілі


    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны




    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

    «Ой шақыру» әдісін пайдаланып,


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру




    Интербелсенді тақта


    Сабақтың ортасы

    Сөздік жұмысы

    Мұғалім оқушыларға сөздік жұмысымен айналысуына бағыт береді, түсіндіреді.

    №1-тапсырма

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

    Айтылым

    Саулық-здоровье

    Тазалық-чистота

    Тамыр-корень

    Маңызы-значение

    Иық-плечо

    Әскер-армия, войско

    Айтылым Ойтүрткі

    Сұрақтарға жауап беріп, берілген әдіс бойынша сұрақ алмасады,



    Смайликтер





    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - Тексереді

    - Тапсырманы орындайды.

    «Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды.

    10-сынып оқулығы

    Жұмыс дәптерлері



    Кесте


    Сызбалар


    №2-тапсырма

    Топтық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


    Қосымша тапсырма

    Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді

    ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі

    Тыңдалым Айтылым

    Үш топқа тапсырма беріледі.

    Айтылым

    «6 неліктен» тәсілін қолданып сұрақтар жазады.

    1.Мұрат жазғы демалысын қайда өткізді?

    2.Мұрат жазғы демалыстан кейін немен айналыса бастады?

    3.Басты кейіпкер қандай жарысқа қатысты? Жүлде алды ма?

    4.Ол спорттық қандай түріне ауысты?

    5.Әңгіменің негізгі идеясы не?


    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Тапсырмаларды орындайды.

    -Баяндайды

    -Жауап береді

    -Талдайды

    «Көңіл күй таразысы» тәсілі

    10-сынып оқулығы

    Жұмыс дәптерлері



    Тапсырма

    Жеке жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


    3- тапсырма

    Жұптық жұмыс




    Тапсырма

    Жеке жұмыс











    Ойтаразы

    Рефлексия

    Жазылым

    Мәтін бойынша «Менталды картаны» толтырады.

    Айтылым.

    Мәтін мазмұны бойынша бір- біріне сұрақ қойып, пікір бөліседі. Берілген сұрақтарға жауап береді.

    Айтылым

    «Б.Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы» топтастыру.

    Жазылым

    «Бес саусақ» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жазады.

    1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

    2. «Балалы үйрек»— бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?

    3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?

    4.  «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?

    5 «Кішкентай  бөбек»-көңіл-күй ахуалы.

    Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

    -Сипаттайды

    -Толтырады

    «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау жүреді.



    Дескриптор

    4 балл

    -сұрақ қояды

    -тәсілді қолданады.

    «Тазалық» тәсілі

    Дескриптор

    3 балл

    -Топтастырады

    -Ақапартпен бөліседі.

    -Смайликтерді қолданады.

    Слайдтар










    Интербелсенді тақта



    Бейнебаян



    Ақ плакаттар





    Сабақтың соңы

    Бағалау


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Үй тапсырмасы


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Рефлексия:

    Бүгінгі сабақ бойынша 3 қағида: ?


    Ғаламтордан мәлімет

    Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын»




    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    11-бөлім. Жастардың денсаулығы - қоғам байлығы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Б.Соқпақбаев. «16 жасар чемпион» әңгімесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.3.6.1 мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалау

    10. 5. 2. 2 құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын білу, жазба жұмыстарында орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    мәтін мазмұнындағы деректі ақпаратты толық анықтап, негізгі ойға өз көзқарасын білдіру және оны бағалай алады;

    құрмалас сөйлемдердің (аралас) жасалу жолдарын біледі, жазба жұмыстарында орынды қолдана алады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 11 сынып
    03.04.2023
    941
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исқакова Лариса Анарханқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации