|
№2-тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Қосымша
тапсырма
Оқушы қажеттіктеріне
қарай қолдау көрсетіп, қосымша
түсіндіреді
ЕББҚ
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) жеке қолдау
көрсетіледі
|
Тыңдалым
Айтылым
Үш топқа тапсырма
беріледі.

Айтылым
«6 неліктен» тәсілін
қолданып сұрақтар жазады.
1.Мұрат жазғы
демалысын қайда өткізді?
2.Мұрат жазғы
демалыстан кейін немен айналыса бастады?
3.Басты кейіпкер
қандай жарысқа қатысты? Жүлде алды ма?
4.Ол спорттық қандай
түріне ауысты?
5.Әңгіменің негізгі
идеясы не?
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Тапсырмаларды
орындайды.
-Баяндайды
-Жауап
береді
-Талдайды
«Көңіл күй таразысы» тәсілі
|
10-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
|
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Рефлексия
|
Жазылым
Мәтін бойынша
«Менталды картаны»
толтырады.

Айтылым.
Мәтін мазмұны
бойынша бір- біріне сұрақ қойып, пікір бөліседі. Берілген
сұрақтарға жауап береді.
Айтылым
«Б.Соқпақбаевтың
өмірі мен шығармашылығы»
топтастыру.

Жазылым
«Бес саусақ» тәсілі
арқылы сұрақтарға жауап
жазады.
1.«Бас
бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды
мәселе не
болды?
2. «Балалы
үйрек»— бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек
бердім, кімді риза
жасадым?
3. «Ортан
терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе
алдым?
4. «Шылдыр
шүмек»-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма?
Неліктен?
5 «Кішкентай
бөбек»-көңіл-күй
ахуалы.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Сипаттайды
-Толтырады
«Бас бармақ» тәсілі
арқылы бағалау жүреді.
Дескриптор
4
балл
-сұрақ
қояды
-тәсілді
қолданады.
«Тазалық»
тәсілі
Дескриптор
3
балл
-Топтастырады
-Ақапартпен
бөліседі.
-Смайликтерді
қолданады.
|
Слайдтар
Интербелсенді
тақта
Бейнебаян
Ақ
плакаттар
|
|
Сабақтың
соңы
Бағалау
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Рефлексия:
Бүгінгі сабақ
бойынша 3 қағида: ?
Ғаламтордан
мәлімет
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын»
|
|
|