Оқулық баспасы: «Мектеп» 2018 жыл Авторлары: С.Дәрібаев, Г.Орда, А.Сатылова
ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (ҚР Әділет министрлігінде 2017 жылы 13 қарашада № 15982 тіркелген) бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің 2018 жылғы 17 қазандағы № 576 бұйрығының
1,2,3-қосымшалары басшылыққа алынып, құрастырылды.
Түсінік хат
1. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.
2. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері:
1) "Қазақ әдебиеті" бағдарламасы білім алушылардың сауаттылығын, олардың әдеби және эстетикалық талғамдары мен сезімдерін дамыту, ойлау қабілеттері мен танымдық және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру бағытында құрастырылған;
2) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;
3) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;
4) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
5) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.
3. Оқу пәнінің 11-сыныптағы базалық білім мазмұны:
1) түсіну және жауап беру: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну, әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету, көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер мен дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану, ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;
2) анализ және интерпретация: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау, шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысы, шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын ашу, әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу, әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;
3) бағалау және салыстыру: шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау, көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау, шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу, шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.
«Қазақ әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
8-сынып
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасы негізінде әзірленді. Мұғалім тоқсан бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілей алады. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 1-2 оқу мақсатын қамтыған дұрыс.
Мұғалім оқу бағдарламасында көрсетілген тарау атауларына сәйкес сабақтың тақырыбын оқулыққа сай таңдап құрастырады және таңдаған тақырыпқа байланысты сағат санын өзі белгілей алады.
Жылдық жүктеме 102 сағат, аптасына 3 сағат.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары |
||
|
Түсіну және жауап беру |
Анализ және интерпретация |
Бағалау және салыстыру |
||
|
І тоқсан (24 сағат) |
||||
|
1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр», Қорқыттың нақыл сөздері, Ахмет Йассауи «Даналық кітабы», Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп», «Балаларыма өсиет», Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; 8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағ. саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
І. Дананың сөзі – ақылдың көзі
|
Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж2) |
1 |
|
|
|
|
«Қорқыт ата кітабы» туралы |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1) |
1 |
|
|
||
|
Қорқыт-күй атасы |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. (Т/Ж3) |
1 |
|
|
||
|
«Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жыр» жөнінде |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.(А/И1) |
1 |
|
|
||
|
Бәмсі-Байрақтың алғашқы ерлігі |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3) |
1 |
|
|
||
|
«Қорқыттың нақыл сөздері»туралы |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (А/И3) |
1 |
|
|
||
|
Қорқыттың нақыл сөздері |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4) |
1 |
|
|
||
|
Ахмет Ясауи шығармашылығы |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж 2) |
1 |
|
|
||
|
«Даналық кітабындағы» өмірдің мәні, ақиқат туралы тұжырымдар |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3) |
1 |
|
|
||
|
Даналық кітабы . «Өмірің өтпес үшін надандықпен» |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. (А/И1) |
1 |
|
|
||
|
Даналық кітабы |
8 .3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.(Б/С2) |
1 |
|
|
||
|
Даналық кітабы |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2) |
1 |
|
|
||
|
Даналар сөзі – ақылдың көзі |
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. (А/И4) |
1 |
|
|
||
|
Жыраулар поэзиясы. |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж 2) |
1 |
|
|
||
|
Ақтамберді жыраудың шығармашылығы (Бөлім бойынша ЖБ– 20 минут ) |
8 Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. «Қазақ тілі»(оқыту қазақ тілінде ). 8-сынып |
1 |
|
|
||
|
«Күлдір-күлдір кісінетіп»толғауы |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2) |
1 |
|
|
||
|
«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауында кездесетін көркемдегіш құралдар |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (А/И3) |
1 |
|
|
||
|
«Балаларыма өсиет»толғауы |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4) |
1 |
|
|
||
|
Шалкиіз жырау |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж 2) |
1 |
|
|
||
|
Би Темірге айтқан бірінші толғау |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И1) |
1 |
|
|
||
|
Би Темірге бірінші толғау |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1) |
1 |
|
|
||
|
Би Темірге бірінші толғау |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.(Т/Ж3) |
1 |
|
|
||
|
Тоқсандық жиынтық бағалау Ес Ескертпе! «Қазақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы, 8-сынып. |
1 |
|
|
|||
|
Би Темірге бірінші толғау |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.(Б/С1) |
1 |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қмж
қмж
Оқулық баспасы: «Мектеп» 2018 жыл Авторлары: С.Дәрібаев, Г.Орда, А.Сатылова
ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» ҚР Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен (ҚР Әділет министрлігінде 2017 жылы 13 қарашада № 15982 тіркелген) бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар Қазақстан РеспубликасыБілім және ғылым министрінің 2018 жылғы 17 қазандағы № 576 бұйрығының
1,2,3-қосымшалары басшылыққа алынып, құрастырылды.
Түсінік хат
1. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – білім алушыларды креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру. Білім алушылар әдеби жанрларға эксперимент жасау арқылы драмалық шығарманы проза тілімен, прозаны поэзия тілімен жазу тәсілдерін меңгере алады.
2. "Қазақ әдебиеті" оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері:
1) "Қазақ әдебиеті" бағдарламасы білім алушылардың сауаттылығын, олардың әдеби және эстетикалық талғамдары мен сезімдерін дамыту, ойлау қабілеттері мен танымдық және коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру бағытында құрастырылған;
2) қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды;
3) қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді;
4) түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
5) заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.
3. Оқу пәнінің 11-сыныптағы базалық білім мазмұны:
1) түсіну және жауап беру: әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну, әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау, көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету, көркем шығармалардан алған үзінділерді, қанатты сөздер мен дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану, ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру;
2) анализ және интерпретация: әдеби шығарманың жанрына қарай композициялық ерекшеліктерін айқындау, шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысы, шығарма идеясы мен көркемдегіш құралдардың байланысын ашу, әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс жазу, әлем және қазақ әдебиетіндегі ортақ құндылықтардың үндестігін талдау;
3) бағалау және салыстыру: шығарманы әлем әдебиеті үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау, көркем шығармадағы заман көрінісі мен қазіргі заман көрінісін салыстырып бағалау, шығарманы көркемдік-эстетикалық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу, шығарманы идеялық жағынан мазмұндас туындылармен салыстыра отырып, әдеби сын жазу.
«Қазақ әдебиеті (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
8-сынып
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес оқу бағдарламасы негізінде әзірленді. Мұғалім тоқсан бойынша белгіленген сағат сандарын тарауларға жіктей алады және оқу мақсатына кететін уақытты (сағатты) өзі белгілей алады. Мұғалім белгілі бір тарауда ұсынылған оқу мақсаттарын жүзеге асыру үшін олардың ретін ауыстыра алады, тарау барысында бірнеше рет қайталап ұсына алады және оқушылардың қажеттілігіне сай қосымша оқу мақсаттарын таңдай алады. Бір сабақта кемінде 1-2 оқу мақсатын қамтыған дұрыс.
Мұғалім оқу бағдарламасында көрсетілген тарау атауларына сәйкес сабақтың тақырыбын оқулыққа сай таңдап құрастырады және таңдаған тақырыпқа байланысты сағат санын өзі белгілей алады.
Жылдық жүктеме 102 сағат, аптасына 3 сағат.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары |
||
|
Түсіну және жауап беру |
Анализ және интерпретация |
Бағалау және салыстыру |
||
|
І тоқсан (24 сағат) |
||||
|
1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр», Қорқыттың нақыл сөздері, Ахмет Йассауи «Даналық кітабы», Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп», «Балаларыма өсиет», Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғауы» |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау; 8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; 8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау; 8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау; 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру; 8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағ. саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
|
І. Дананың сөзі – ақылдың көзі
|
Қорқыт туралы аңыз-әңгімелер |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж2) |
1 |
|
|
|
|
«Қорқыт ата кітабы» туралы |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1) |
1 |
|
|
||
|
Қорқыт-күй атасы |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. (Т/Ж3) |
1 |
|
|
||
|
«Байбөрі баласы Бәмсі-Байрақ туралы жыр» жөнінде |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.(А/И1) |
1 |
|
|
||
|
Бәмсі-Байрақтың алғашқы ерлігі |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3) |
1 |
|
|
||
|
«Қорқыттың нақыл сөздері»туралы |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (А/И3) |
1 |
|
|
||
|
Қорқыттың нақыл сөздері |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4) |
1 |
|
|
||
|
Ахмет Ясауи шығармашылығы |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж 2) |
1 |
|
|
||
|
«Даналық кітабындағы» өмірдің мәні, ақиқат туралы тұжырымдар |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3) |
1 |
|
|
||
|
Даналық кітабы . «Өмірің өтпес үшін надандықпен» |
8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. (А/И1) |
1 |
|
|
||
|
Даналық кітабы |
8 .3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.(Б/С2) |
1 |
|
|
||
|
Даналық кітабы |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2) |
1 |
|
|
||
|
Даналар сөзі – ақылдың көзі |
8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. (А/И4) |
1 |
|
|
||
|
Жыраулар поэзиясы. |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж 2) |
1 |
|
|
||
|
Ақтамберді жыраудың шығармашылығы (Бөлім бойынша ЖБ– 20 минут ) |
8 Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. «Қазақ тілі»(оқыту қазақ тілінде ). 8-сынып |
1 |
|
|
||
|
«Күлдір-күлдір кісінетіп»толғауы |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2) |
1 |
|
|
||
|
«Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауында кездесетін көркемдегіш құралдар |
8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (А/И3) |
1 |
|
|
||
|
«Балаларыма өсиет»толғауы |
8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4) |
1 |
|
|
||
|
Шалкиіз жырау |
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж 2) |
1 |
|
|
||
|
Би Темірге айтқан бірінші толғау |
8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И1) |
1 |
|
|
||
|
Би Темірге бірінші толғау |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1) |
1 |
|
|
||
|
Би Темірге бірінші толғау |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу.(Т/Ж3) |
1 |
|
|
||
|
Тоқсандық жиынтық бағалау Ес Ескертпе! «Қазақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы, 8-сынып. |
1 |
|
|
|||
|
Би Темірге бірінші толғау |
8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.(Б/С1) |
1 |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













