МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге 6 сыныпқа сабаққа керек кмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2023
174
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сақбақтың тақырыбы

Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба » өлеңі

Тақырыбы мен идеясы

бөлімі

Абайды оқы , таңырқа!

Педагогтің аты -жөні


Досжанова А

Күн


Сынып 6 б

Қатысушылар

Қатыспағандар саны

Оқу бағдарламасын тапсырмаға сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.4.1- көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу,жатқа айту. 6.2.2.1-эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

Бағалау критерийлері

Шығармалардағы орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды,жаттайды .

Өлеңдегі автор бейнесін анықтайды.


Тілдік мақсаттар

Бес асыл, бес дұшпан

Алдыңғы білім

Абай шығармашылығы туралы біледі


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті



ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

1-сабақтың басы:

5 минут






















Жаңа сабақ


Сабақтың ортасы:

7 минут








5 мин



Оқулықпен жұмыс .








20 минут


Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

- Оқушылардың зейінін сабаққа аудару .Психологиялық ахуал қалыптастыру топтастыру. Түрлі - түсті қағаздар арқылы топқа бөлемін .

1топ. « Талап »

2топ. « Білім »

3топ « Ғылым »

Ой шақыру кезеңі.

«Зымыран сұрақтар» әдісін қолдана отырып,Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы сұрақтар



Мағынаны ашу кезеңі .
Жаңа тақырыпқа байланысты аудио жазбадан Абай Құнанбайұлының « Ғылым таппай мақтанба »өлеңі тыңдатамын .


Өлеңді мәнерлеп тізбектеп оқиды.



Сөздікпен жұмыс

Нәфрәтлі –

Жиіркенішті

Ғибрәтлі – үлгі,өнеге

Өлең – поэзиялық жанр түріне жатады


Топтық жұмыс

1топ « Ішіне –сыртына » әдісі

Shape1

Shape2 Shape3


Shape4









Дескриптор:

Бес асыл іспен бес дұшпанды ажырата алады.

2 топ.

Абай ақынның ойын сендер қалай жалғастырар едіңдер?

Менің ойым

Бес асыл іс

Бес дұшпан

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5


Дескриптор :

1.Абайдың ойымен салыстыра алады.

2.Өз ойын ата алады.



3топ . « Балық қаңқасы » әдісі





Балықтың басы – Өлең тақырыбы.

Үстіңгі сүйектері – Өлеңде көтерілген мәселелер.

Астыңғы сүйектері – Өлеңдегі антонимдік қатарды табу.

Құйрығы – бес асыл іс .

Дескриптор:

1.Өлең тақырыбың табады.

2.Өлеңдегі көтерілген мәселелерді анықтайды.

3.Антонимдер қатарын табады.




Жұптық жұмыс .


« Веер » әдісі

Бес дұшпаннан алыс болу үшін не істеу керек?


Picture 1



Дескриптор:

1.Сұрақтар құрастыра алады.

2.Сұрақтарға жауап жазады.








Жеке жұмыс .

1-топқа:

  1. Ғылымсыз неге мақтана алмаймыз?

  2. Мақтаншақтық қасиет адамның дұшпаны ма?

3.Тағы нені адамның дұшпаны дер едіңіз?

2-топқа:

  1. Адам болу дегенді қалай түсінесіздер?

  2. Автордың түйінді ойы қандай?

  3. Рақымшылық жасауға қандай мысал келтіруге болады?

3-топқа:

  1. Сіз ақын болсаңыз, қандай асыл істерді дәріптейсіз?

  2. Ақынның «ғалым болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры неде?

  3. Жамандық көрсең нәфрәтлі, Суытып көңіл тыйсаңыз,

деген өлең жолдарында не айтылған?

Дескрипторлар:

  • ақынның шығармашылығына талдау жасайды;

  • тақырып бойынша мазмұнды пікірлер айтады;

  • өлеңнің ерекшелігіне талдау жасайды.






Сәлемдесу



Топқа бөлінеді









Сұрақтарға жауап береді



Өлеңді тыңдату


Оқулықпен жұмыс

Жаңа сөздермен танысады



















Кестемен жұмыс































Сұрақ - жауап



































Слайд












Қима қағаздар талап

Білім

Ғылым



Сурет







































Оқулық








250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!