Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу
- Оқушылардың зейінін сабаққа аудару .Психологиялық ахуал
қалыптастыру топтастыру. Түрлі - түсті қағаздар арқылы топқа
бөлемін .
1топ. « Талап »
2топ. « Білім »
3топ « Ғылым »
Ой шақыру кезеңі.
«Зымыран сұрақтар» әдісін қолдана отырып,Абай
Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
сұрақтар
Мағынаны ашу кезеңі .
Жаңа тақырыпқа байланысты аудио жазбадан Абай Құнанбайұлының «
Ғылым таппай мақтанба »өлеңі тыңдатамын
.
Өлеңді мәнерлеп тізбектеп
оқиды.
Сөздікпен жұмыс
Нәфрәтлі –
Жиіркенішті
Ғибрәтлі – үлгі,өнеге
Өлең – поэзиялық жанр түріне
жатады
Топтық жұмыс
1топ « Ішіне –сыртына »
әдісі
Дескриптор:
Бес асыл іспен бес дұшпанды ажырата
алады.
2 топ.
Абай ақынның ойын сендер қалай жалғастырар
едіңдер?
Менің
ойым
|
Бес асыл
іс
|
Бес
дұшпан
|
1
|
1
|
2
|
2
|
3
|
3
|
4
|
4
|
5
|
5
|
Дескриптор :
1.Абайдың ойымен салыстыра
алады.
2.Өз ойын ата алады.
3топ . « Балық қаңқасы »
әдісі
Балықтың басы – Өлең
тақырыбы.
Үстіңгі сүйектері –
Өлеңде көтерілген мәселелер.
Астыңғы сүйектері –
Өлеңдегі антонимдік қатарды
табу.
Құйрығы – бес асыл іс
.
Дескриптор:
1.Өлең тақырыбың
табады.
2.Өлеңдегі көтерілген
мәселелерді анықтайды.
3.Антонимдер қатарын
табады.
Жұптық жұмыс .
« Веер » әдісі
Бес дұшпаннан алыс болу үшін не істеу
керек?
Дескриптор:
1.Сұрақтар құрастыра алады.
2.Сұрақтарға жауап жазады.
Жеке жұмыс .
1-топқа:
-
Ғылымсыз неге мақтана
алмаймыз?
-
Мақтаншақтық қасиет адамның дұшпаны
ма?
3.Тағы нені адамның дұшпаны дер
едіңіз?
2-топқа:
-
Адам болу дегенді қалай
түсінесіздер?
-
Автордың түйінді ойы
қандай?
-
Рақымшылық жасауға қандай мысал келтіруге
болады?
3-топқа:
-
Сіз ақын болсаңыз, қандай асыл істерді
дәріптейсіз?
-
Ақынның «ғалым болмасаң да ұқсап бақ» деуінің сыры
неде?
-
Жамандық көрсең нәфрәтлі, Суытып көңіл
тыйсаңыз,
деген өлең жолдарында не
айтылған?
Дескрипторлар:
-
ақынның шығармашылығына талдау
жасайды;
-
тақырып бойынша мазмұнды пікірлер
айтады;
-
өлеңнің ерекшелігіне талдау
жасайды.
|