|
Бөлім: |
«Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
|||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
С.А.Жалимбекова |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
22.11.2024 |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады; Көркем шығармадан алған әсерін сипаттапе, авторға хат жазады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3мин.
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал. Асықтар арқылы топқа бөлінеді Жасыл асық – «Торғай» тобы Қызыл асық –« Қабырға» тобы
Қызығушылықты ояту. Әңгімені сюжеті бойынша оқиғаларды ретімен орналастыру. 1-тапсырма 1-топ.Әңгіме бойынша қима қағаздар таратылады, оқушылар қима қағаздарды ретімен табу керек 1.Қыпшақ Сейітқұлдың 30 үйлі кедейін қалай байытсам деп ойға қалды 2. Қабырға бойына келіп, егін егуге кірісті. 3. Сейітқұл жұрт ағасы болды. 4. Сейітқұлдың ағасының тағдыры.
2-топ. Суреттерді сөйлет( суреттерді оқиға желісімен орналастыру)
Оқиғалар ретін сақтай отырып, шығармадан түсінгенін сұраймын. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.(ДЖИ интеллектпен сөйлету) |
Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Топтарға бөлінеді
Әңгімені сюжеті бойынша оқиғаларды ретімен орналастырады, шығарма мазмұнын еске түсіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Бағалау (1-10 баллға дейін) «Домбыра» әдісі арқылы
Дескриптор: -әңгімені сюжеті бойынша ретімен орналастырады -оқиғаны ретімен баяндайды 2 балл |
5-сынып қазақ әдебиеті Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 39 мин.
|
Мағынаны тану. Ой шақыру. Кейіпкер, портрет ұғымдары жайлы не білесіздер? (оқушылар жауабы тыңдалады). Оқушылар шығармадағы кейіпкер бейнесін талдауға байланысты тапсырмалар орындайды. Портрет – қандай да бір адамның немесе өмірде болған бар немесе бар адамдар тобының бейнесі немесе сипаттамасы. Кейіпкер - Көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. 2-тапсырма (ЖЖ)Жеке жұмыс. «Кейіпкер сұлбасы» әдісі арқылы әңгіменің негізгі кейіпкерінің портретін шығарамыз. Кейіпкерлер образына сипаттама береді.(Дәптермен жұмыс)
3-тапсырма Топтық жұмыс 1-топ «Лоторея» әдісі(Оқушы әр ұяшықты санмен белгілейді, сол сан бойынша сұрақтар жауабын табады)
2-топ « Иә-Жоқ» әдісі. Мұғалім хикаят мәтіні бойынша дұрыс және жалған мәліметтерді қима қағаздарға жазып оқушыларға ұсынады. Олар қима қағаздардағы ақпараттың рас-өтірігін анықтап, тиісті кестеге жапсырады.
4-тапсырма. Жеке жұмыс. «Кейіпкермен сырласу» Оқушылар көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады. (Оқушылар хат жазады.) Мәтінді интенсивті оқу бойынша өзіндік тұжырым жасау. Жеке жұмыс Армысың, Ыбырай ата! Саған хат жазу үшін қолыма қалам алған себебім,........................................................ еді.Бүгінде сіздей......................................................................... баршылық, алайда, .........................................................емес. Мен өзіңдей...................................................... тұтамын және кейінгі ұрпақ....................................................екен деп армандаймын.
Бекіту «Жұмыртқа жару» әдісі арқылы бекіту сұрақтары 1.Қыпшақ Сейітқұл қандай адам? 2. Қалай ойлайсың, Қыпшақ Сейітқұл ел ағасы болуға лайықты ма?
|
Оқушылар шығармадағы кейіпкер бейнесін талдауға байланысты тапсырмалар орындайды. 1-тапсырма. Кейіпкерлер образына сипаттама береді.
Оқулықпен жұмыс жасайды
Оқушылар көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады. . |
Дескриптор: -кейіпкерлер образын сипаттай алады; - Сейітқұлдың бойындағы қасиеттерді анықтайды; 2 балл
Дескриптор: -әр топ берілген әдіс бойынша тапсырманы дұрыс орындайды 3 балл
Дескриптор: -авторға өз ойынжеткізе алады; -Хат құрылымын сақтайды 2балл
Дескриптор: Әр дұрыс жауапқа 1 балл
|
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» Қағаз, желім, бояу қарындаштары |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия.Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
Қыпшақ Сейітқұлға хат жазу |
|
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ
ҚМЖ
|
Бөлім: |
«Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
|||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
С.А.Жалимбекова |
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
22.11.2024 |
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.4.1 көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын аша алады; Көркем шығармадан алған әсерін сипаттапе, авторға хат жазады. |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3мин.
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал. Асықтар арқылы топқа бөлінеді Жасыл асық – «Торғай» тобы Қызыл асық –« Қабырға» тобы
Қызығушылықты ояту. Әңгімені сюжеті бойынша оқиғаларды ретімен орналастыру. 1-тапсырма 1-топ.Әңгіме бойынша қима қағаздар таратылады, оқушылар қима қағаздарды ретімен табу керек 1.Қыпшақ Сейітқұлдың 30 үйлі кедейін қалай байытсам деп ойға қалды 2. Қабырға бойына келіп, егін егуге кірісті. 3. Сейітқұл жұрт ағасы болды. 4. Сейітқұлдың ағасының тағдыры.
2-топ. Суреттерді сөйлет( суреттерді оқиға желісімен орналастыру)
Оқиғалар ретін сақтай отырып, шығармадан түсінгенін сұраймын. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.(ДЖИ интеллектпен сөйлету) |
Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Топтарға бөлінеді
Әңгімені сюжеті бойынша оқиғаларды ретімен орналастырады, шығарма мазмұнын еске түсіреді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Бағалау (1-10 баллға дейін) «Домбыра» әдісі арқылы
Дескриптор: -әңгімені сюжеті бойынша ретімен орналастырады -оқиғаны ретімен баяндайды 2 балл |
5-сынып қазақ әдебиеті Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 39 мин.
|
Мағынаны тану. Ой шақыру. Кейіпкер, портрет ұғымдары жайлы не білесіздер? (оқушылар жауабы тыңдалады). Оқушылар шығармадағы кейіпкер бейнесін талдауға байланысты тапсырмалар орындайды. Портрет – қандай да бір адамның немесе өмірде болған бар немесе бар адамдар тобының бейнесі немесе сипаттамасы. Кейіпкер - Көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. 2-тапсырма (ЖЖ)Жеке жұмыс. «Кейіпкер сұлбасы» әдісі арқылы әңгіменің негізгі кейіпкерінің портретін шығарамыз. Кейіпкерлер образына сипаттама береді.(Дәптермен жұмыс)
3-тапсырма Топтық жұмыс 1-топ «Лоторея» әдісі(Оқушы әр ұяшықты санмен белгілейді, сол сан бойынша сұрақтар жауабын табады)
2-топ « Иә-Жоқ» әдісі. Мұғалім хикаят мәтіні бойынша дұрыс және жалған мәліметтерді қима қағаздарға жазып оқушыларға ұсынады. Олар қима қағаздардағы ақпараттың рас-өтірігін анықтап, тиісті кестеге жапсырады.
4-тапсырма. Жеке жұмыс. «Кейіпкермен сырласу» Оқушылар көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады. (Оқушылар хат жазады.) Мәтінді интенсивті оқу бойынша өзіндік тұжырым жасау. Жеке жұмыс Армысың, Ыбырай ата! Саған хат жазу үшін қолыма қалам алған себебім,........................................................ еді.Бүгінде сіздей......................................................................... баршылық, алайда, .........................................................емес. Мен өзіңдей...................................................... тұтамын және кейінгі ұрпақ....................................................екен деп армандаймын.
Бекіту «Жұмыртқа жару» әдісі арқылы бекіту сұрақтары 1.Қыпшақ Сейітқұл қандай адам? 2. Қалай ойлайсың, Қыпшақ Сейітқұл ел ағасы болуға лайықты ма?
|
Оқушылар шығармадағы кейіпкер бейнесін талдауға байланысты тапсырмалар орындайды. 1-тапсырма. Кейіпкерлер образына сипаттама береді.
Оқулықпен жұмыс жасайды
Оқушылар көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады. . |
Дескриптор: -кейіпкерлер образын сипаттай алады; - Сейітқұлдың бойындағы қасиеттерді анықтайды; 2 балл
Дескриптор: -әр топ берілген әдіс бойынша тапсырманы дұрыс орындайды 3 балл
Дескриптор: -авторға өз ойынжеткізе алады; -Хат құрылымын сақтайды 2балл
Дескриптор: Әр дұрыс жауапқа 1 балл
|
Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» Қағаз, желім, бояу қарындаштары |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия.Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
Қыпшақ Сейітқұлға хат жазу |
|
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














