___________________________________________
(білім беру ұйымыныңатауы)
Қысқамерзімді (сабақ)
жоспары-8
|
Бөлім: |
Азаматтық және патриотизм |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болғанжағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Ертеңгі жастар қандай болмақ? |
|
Сабақтыңмақсаты |
Оқушыларды еліміздің жарқын болашағына, гүлденуіне үлес қосуға, өмірлік қағидаттарды нық ұстануға дағдыландыру |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуіне, ынтымақтастыққа баулу |
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
…Мен сенемін жастарға. Қазақтың дарынды ақиық ақыны, педагогы М.Жұмабаев ағамыз «Мен жастарға сенемін!» деп келешек ұрпаққа үлкен сенім артқан еді. Мағжанның жыры қазақ жастарына жігерлі рух, қайраттылық берді. «Мен жастарға сенемін» өлеңі жай оқып, жаба салатын өлең емес, өлеңнің тәрбиелік мәні зор. Ақиық ақынның бұл өлеңінде нағыз қазақ қандай болу керек екендігін, түп-тұлғасын айқын суреттеген. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінмен
жұмыс.Ұлт болып ұйысып, ел болып
еңсемізді көтерген кезеңде қолға алар ісіміздің бірі – ұрпақ
тәрбиесі болды. Халқымыздың болашағы – бүгінгі ұрпағы. Бүгінгі
таңда мемлекетіміз өз тәуелсіздігін алып, өзінің дербес
мемлекеттілігін қалыптастыруда. Болашақ мемлекетіміз ұрпаққа деген
сабақтастықтан туындайтын дүние болғандықтан, әр халықтың болашағы
жастарына тәуелді екені даусыз мәселе. Егер бүгін жастар өз
халқының рухымен тәрбиеленіп өспесе, онда елдің келешегі бұлыңғыр
болмақ. Өйткені, ұлттың барша мұрасы жастарға аманат етіледі. Ал,
жастар оны сақтамаса және өзінен кейінгілерге тапсырып кетпесе,
біртіндеп ұлттың атауы да өшіп жоғалмақ. Кластер әдісі. Еліміздің ертеңі, мемлекетіміздің жарқын болашағы білімді де білгір жастардың қолында. Елдің ертеңгі сенімі де жастардың мойнында. Қай заманда болмасын қоғамның қозғаушы күші – жастар. Биопоэма әдісі. Үкілі үміт таймасын халқым басыңнан, Мол бақыт күтем жас ұрпақ сеннен жасырман. Басқаны қайдан ұлылық күтем өз басым, Басталған мынау бәйтерек жаңа ғасырдан «Біз күш-қайратымызды, жастық жігерімізді тәуелсіз Қазақстанның дамуына жұмсаймыз.Ұлттық мүдде қағидасын сақтау мен ұлттық экономиканы – көтеру басты мақсатымыз» Заманның заңғар тұлғаларының бірі - Мыржақып Дулатов: «Алыстан алаш десе, аттанамын, қазақты қазақ десе мақтанамын», - деп айтқанындай арыстандай айбатты, жолбарыстай қайратты жастарымыз жаңа идеяларды жүзеге асырып, өміршең істердің бастауында тұрғанда бүгінгі жас ұрпақпен әрқашанда мақтанамыз. «ПОПС формуласы» Бірінші сөйлем: «Менің
ойымша,….» ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; |
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: өзгерістерін жіктейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы |
|
Сабақ тың соңы |
Сабақты қорытындылау Еліміздің ертеңі, мемлекетіміздің жарқын болашағы білімді де, білгір жастардың қолында. Жастар алдынғы буын ағалардың жолын лайықты жалғастырып, өздерінің сенімді ізбасар екенін дәлелдеуде. Қай заманда болмасын қоғамның қозғаушы күші – жастар. Кері байланыс -Сабақта қызықты болған тұстары? -Сабақта түсігенім -Қиын болған тұстары Үйге тапсырма Ертеңгі жастар қандай болмақ? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ертеңгі жастар қандай болмақ?
Ертеңгі жастар қандай болмақ?
___________________________________________
(білім беру ұйымыныңатауы)
Қысқамерзімді (сабақ)
жоспары-8
|
Бөлім: |
Азаматтық және патриотизм |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болғанжағдайда) |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Ертеңгі жастар қандай болмақ? |
|
Сабақтыңмақсаты |
Оқушыларды еліміздің жарқын болашағына, гүлденуіне үлес қосуға, өмірлік қағидаттарды нық ұстануға дағдыландыру |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушылардыбір-бірінедегенқұрметкөрсетуіне, ынтымақтастыққа баулу |
Сабақтыңбарысы
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
…Мен сенемін жастарға. Қазақтың дарынды ақиық ақыны, педагогы М.Жұмабаев ағамыз «Мен жастарға сенемін!» деп келешек ұрпаққа үлкен сенім артқан еді. Мағжанның жыры қазақ жастарына жігерлі рух, қайраттылық берді. «Мен жастарға сенемін» өлеңі жай оқып, жаба салатын өлең емес, өлеңнің тәрбиелік мәні зор. Ақиық ақынның бұл өлеңінде нағыз қазақ қандай болу керек екендігін, түп-тұлғасын айқын суреттеген. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер сілтемеде суреттер |
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінмен
жұмыс.Ұлт болып ұйысып, ел болып
еңсемізді көтерген кезеңде қолға алар ісіміздің бірі – ұрпақ
тәрбиесі болды. Халқымыздың болашағы – бүгінгі ұрпағы. Бүгінгі
таңда мемлекетіміз өз тәуелсіздігін алып, өзінің дербес
мемлекеттілігін қалыптастыруда. Болашақ мемлекетіміз ұрпаққа деген
сабақтастықтан туындайтын дүние болғандықтан, әр халықтың болашағы
жастарына тәуелді екені даусыз мәселе. Егер бүгін жастар өз
халқының рухымен тәрбиеленіп өспесе, онда елдің келешегі бұлыңғыр
болмақ. Өйткені, ұлттың барша мұрасы жастарға аманат етіледі. Ал,
жастар оны сақтамаса және өзінен кейінгілерге тапсырып кетпесе,
біртіндеп ұлттың атауы да өшіп жоғалмақ. Кластер әдісі. Еліміздің ертеңі, мемлекетіміздің жарқын болашағы білімді де білгір жастардың қолында. Елдің ертеңгі сенімі де жастардың мойнында. Қай заманда болмасын қоғамның қозғаушы күші – жастар. Биопоэма әдісі. Үкілі үміт таймасын халқым басыңнан, Мол бақыт күтем жас ұрпақ сеннен жасырман. Басқаны қайдан ұлылық күтем өз басым, Басталған мынау бәйтерек жаңа ғасырдан «Біз күш-қайратымызды, жастық жігерімізді тәуелсіз Қазақстанның дамуына жұмсаймыз.Ұлттық мүдде қағидасын сақтау мен ұлттық экономиканы – көтеру басты мақсатымыз» Заманның заңғар тұлғаларының бірі - Мыржақып Дулатов: «Алыстан алаш десе, аттанамын, қазақты қазақ десе мақтанамын», - деп айтқанындай арыстандай айбатты, жолбарыстай қайратты жастарымыз жаңа идеяларды жүзеге асырып, өміршең істердің бастауында тұрғанда бүгінгі жас ұрпақпен әрқашанда мақтанамыз. «ПОПС формуласы» Бірінші сөйлем: «Менің
ойымша,….» ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; |
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескриптор: өзгерістерін жіктейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы |
|
Сабақ тың соңы |
Сабақты қорытындылау Еліміздің ертеңі, мемлекетіміздің жарқын болашағы білімді де, білгір жастардың қолында. Жастар алдынғы буын ағалардың жолын лайықты жалғастырып, өздерінің сенімді ізбасар екенін дәлелдеуде. Қай заманда болмасын қоғамның қозғаушы күші – жастар. Кері байланыс -Сабақта қызықты болған тұстары? -Сабақта түсігенім -Қиын болған тұстары Үйге тапсырма Ертеңгі жастар қандай болмақ? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
шағым қалдыра аласыз













