Мультипликация өнері туралы
мәтін мен суреттен тұратын құжатты қалай жасауға
болады?
Мультипликация(лат. Multiplicatio-көбею,
жандандыру) сурет салу арқылы немесе қуыршақтардың әрбір қозғалысын
жеке кадрға түсіріп, оқиғаны ретімен
көрсету
Алғаш рет өз өнерін суретке
жан бітірген суретші - бельгиялық Ж. Плато (1832 ж.). Қазақстандық
мультиплициясын «Kapлығаштың құйрығы неге айыр?» туындысынан бастау
алады. Ол 1967 жылы
түсірілген.
Иллюстрация
–мәтінмен бірге берілетін
сурет, фотосу рет және
схема.
Иллюстрация мәтіннің мазмұнын
түсінуге көмектесіп, кейіпкерлер мен оқиғаларды нақтырақ бейнелеуге
мүмкіндік береді.
Word редакторында мәтінге
иллюстрация енгізу үшін, Вставка (Кірістіру)
—
Иллюстрациибөлімін пайдаланамыз.
Иллюстрации бөлімінде құжатқа кірістіретін суреттер, фигуралар т.
б. орналасқан (
Сабақтың
ортасы
(5
мин)
Топтық
жұмыс
«Еркін талқылау»
әдісі
Бұны шағын топта да, бүкіл
сыныппен де орындауға болады. Құрылымы болмағандықтан, бұндай
талқылауда көмек керек болуы мүмкін. Көмекті мұғалім көрсете алады,
бірақ жұмыс топтарда өтсе, мұғалім барлық топқа үлгермеуі мүмкін.
Нұсқа ретінде бір оқушыны етіп алуға
болады.
1-тапсырма
7-суретте
иллюстрациясы бар мәтін бөлігіне қарап, төмендегі тапсырма мен
сұрақтарға жауап беріңдер.
Мәтінде
қолданылғанШрифтпенАбзацтүрін
анықтаңдар.
Дескриптор
Берілген тапсырмаға
топтық талдау жасайды.
Суретке қолданылған
пішімдеу түрін анықтайды.
Суретте мәтінмен
қоршаудың қандай түрі қолданылған
анықтайды.
Мәтінде
қолданылғанШрифтпенАбзацтүрін
анықтайды.
электрондық
тапсырма
15
мин
Компьютерден тапсырм алар ашып
береді
Тапсырмаларға жауап
береді
Компьютер
бағалайды
Компьютер
Сабақтың
соңы
7
мин.
Сабақты бекіту.
Рефлексия.
ІІІ. Ой толғаныс.
Рефлексия
Жеке
жұмыс:«Почтаға хат жазу»
әдісі
Оқушылар бір-біріне хат жазу
арқылытөмендегі сұрақтарға жауап
жазады.
1.Бүгінгі тақырып не туралы
болды?
2.Бүгінгі тақырыпта не
ұнамады?
3.Бүгінгі тақырып несімен
ұнады?
4. Мені қызықтырғаны
...
5. Сабақта қандай сезімде
болдың?
6.Тақырыпқа не қосар
едің?
7.Тақырыптан қандай үлгі
алдың?
8. Менің қолымнан келеді
...
Қалыптастырушы
бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа
қатысу белсенділігі мен сұрақтарға жауап беру деңгейіне
қарай«Бас бармақ»
әдісіарқылы
бағалайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Үйге
тапсырма
77- беттегі «Ойлан»
тапсырмасындағы сұрақтарға жауап беріп, дәптерег
орындайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап,
аттестацияға 100% жарамдысертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген.
Qr коды мен тіркеу номері беріледі.
Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз