Бекітемін: ________________
Мектеп директоры А. Ж. Махметова « _____ » ___________2024ж
Келісемін:_________________
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Д.Аяшева « _____ » ___________2024ж
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Сыныбы: 5 - сынып
Пәні: Қазақ тілі
Пән мұғалімі: А.К.Сейфулина
Сағат саны: 102 сағат , аптасына 3 сағат
Баспасы: «Мектеп» 2017 жыл Авторлары: Б.Қапалбек, М.Жолшаева, Т.Мадиева
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 23 қыркүйекте № 29767 болып тіркелген Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ тілі» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақ тілі»
оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
2. Қазақ тілі пәнін оқыту мақсаты – ана тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыру, қазақ әдеби тілі нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білуге, еркін сөйлесуге және сауатты жазуға үйрету.
3. «Қазақ тілі» оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері:
1) қазақ тілін ана тілі ретінде тани отырып, өмірлік қажеттіліктеріне коммуникативтік әрекеттер түрінде (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым) сауаттылықпен қолдану;
2) тіл сауаттылығы мен сөйлеу сауаттылығын, сөз байлығын, басқалармен еркін қарым-қатынасқа түсу;
3) аудиовизуалды материалды тыңдау барысында өз көзқарастарын білдіру;
4) мәтіндерге қойылған мақсатқа сәйкес қорытынды, синтез, анализ жасау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 тіркелген).
5. Оқу мақсаттары мұғалім мен білім алушыларға болашақ қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге, оларды жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік беретін бірізділік пен сабақтастықты көрсететін 4 бөлімнен тұрады:
1) тыңдалым және айтылым;
2) оқылым;
3) жазылым;
4) әдеби тіл нормаларын сақтау.
6. «Тыңдалым және айтылым» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) болжау;
2) әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау;
3) мәтіннен ақпаратты анықтау;
4) негізгі ойды анықтау;
5) тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау;
6) сөйлеу мәдениетін дамыту.
7. «Оқылым» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) ақпаратты түсіну;
2) мәтіннің стильдік ерекшелігін тану;
3) мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату;
4) мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу;
5) мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау;
6) оқылым стратегияларын қолдану;
7) әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу.
8. «Жазылым» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) жоспар құру;
2) әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру;
3) жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсыну;
4) эссе жазу;
5) оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу;
6) мәтіндерді түзету және редакциялау.
9. «Әдеби тіл нормаларын сақтау бөлімі» келесі бөлімшелерден тұрады:
1) орфографиялық норма;
2) орфоэпиялық норма;
3) лексикалық норма;
4) грамматикалық норма;
5) пунктуациялық норма.
10. 5-сыныпқа арналған "Қазақ тілі" оқу пәнінің базалық білім мазмұны:
1) тыңдалым және айтылым:
тірек сөздер арқылы тақырыпты болжау, негізгі ойды анықтау, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау, қыстырма, қаратпа, одағай сөздер арқылы өз ойын білдіру;
2) оқылым:
мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы тану, хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы, жанрлық ерекшеліктері, ауызекі сөйлеу стиліндегі мәтіндер, оқылым стратегияларын қолдану, қажетті ақпаратты таба білу;
3) жазылым:
мәтін бөлімдеріне (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды) жоспар құру, хат, хабарлама, жарнаманы жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес жазу, сюжетті суреттер негізінде әңгіме жазу, эссенің бөлімдерін меңгеру (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды), мекен мен оқиғаны сипаттайтын не суреттейтін эссе жазу;
4) әдеби тіл нормалары:
орфографиялық норма: қазақ тілінің дыбыстар жүйесі, үндестік заңы, емле заңдылықтары;
орфоэпиялық норма: ілгерінді, кейінді, тоғыспалы ықпал;
лексикалық норма: сөздердің тура және ауыспалы мағынасы, көп мағыналы сөздер, синоним, омоним, антоним;
грамматикалық норма: туынды сөздер, күрделі сөздер, зат есімнің мағыналық түрлері, сын есім, шырай категориясы, сан есім, мағыналық түрлері, төл сөз бен төлеу сөз, автор сөзі;
«Қазақ тілі (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5-сынып
Жылдық жүктеме 102 сағат, аптасына 3 сағат.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері Лексика-грамматикалық бөлім |
Грамматикалық материал |
Оқу мақсаттары |
|||||||
|
Тыңдалым және айтылым |
Оқылым |
Жазылым |
Әдеби тіл нормасы |
||||||
|
І тоқсан (24 сағат) |
|||||||||
|
1. Мәдениет: тіл және
қарым-қатынас. |
Тіл дыбыстары |
5. 1. 1. 1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы
тақырыпты болжау; |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,
анықтау; |
5. 3. 1. 1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және
қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; |
5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
||||
|
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||||||||
|
1 |
1. Мәдениет: тіл және
қарым-қатынас. |
Ана тілі |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
2 |
|
Ана тілі |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,
анықтау; |
1 |
|
|
|||||||||
|
3 |
|
Дыбыс деген не? |
5. 1. 1. 1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
4 |
|
Дыбыс деген не? |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,
анықтау; |
1 |
|
|
|||||||||
|
5 |
|
Түркітілдес халықтар |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
6 |
|
Түркітілдес халықтар |
5. 2. 2. 1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану 5. 3. 1. 1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; |
1 |
|
|
|||||||||
|
7 |
|
Тілдік қатынас |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру |
1 |
|
|
|||||||||
|
8 |
|
Тілдік қатынас |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5. 3. 4. 1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
9 |
|
Сөйлеу мәдениеті Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1 |
5. 1. 1. 1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; |
1 |
|
|
|||||||||
|
|
2. Киіну. Сән.Талғам. |
Дауысты, дауыссыз дыбыстардың
емлесі. |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
. 2. 3. 1 жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық
ерекшеліктерін ажырату; |
5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен
құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу; |
5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
|||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
10 |
2. Киіну.
Сән.Талғам. |
Ұлттық киім |
5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
1 |
|
|
|||||||||
|
11 |
|
Ұлттық киім |
5. 2. 5. 1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
1 |
|
|
|||||||||
|
12 |
|
Әшекей бұйымдар |
5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
1 |
|
|
|||||||||
|
13 |
|
Әшекей бұйымдар |
5. 2. 5. 1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5. 3. 6. 1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
|
|
|||||||||
|
14 |
|
Ұлттық талғам |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
|||||||||
|
15 |
|
Ұлттық талғам |
5. 2. 3. 1 жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық
ерекшеліктерін ажырату; |
1 |
|
|
|||||||||
|
16 |
|
Сұлулық сыны |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
|||||||||
|
17 |
|
Асыл тастар |
5. 2. 3. 1 жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық
ерекшеліктерін ажырату; |
1 |
|
|
|||||||||
|
3.
Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер. |
Үндестік заңы. |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні,
хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; |
5. 2. 4. 1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын,
тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; |
5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен
құрылымын сақтап, хат , жарнама құрастырып жазу; |
5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
||||||||||
|
18 |
|
Қара шаңырақ |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
19 |
|
Қара шаңырақ |
5. 2. 3. 1 хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат , жарнама құрастырып жазу; |
1 |
|
|
|||||||||
|
20 |
|
Асыл әже |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні,
хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
|||||||||
|
21 |
|
Бата беру Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2 |
5. 1. 4. 1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5. 3. 5. 1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
22 |
|
І тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
|
|
|||||||||
|
23 |
|
Ат қою / Ас беру |
5. 2. 4. 1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
Бұйрық №13, 02.09.2024 |
|||||||||
|
ІІ тоқсан (24сағат)
|
||||||||||||||||||||
|
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
||||||||||||||
|
1 |
4. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер
дүниесі. |
Жануарлар әлемі |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
2 |
|
Жануарлар әлемі |
5. 2. 3. 1 хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату ; 5. 4. 3. 1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
3 |
|
Жануарлар және тіршілік |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру)
көтерілген мәселені
түсіндіру; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
4 |
|
Жануарлар және тіршілік |
5. 2. 3. 1 хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5. 4. 3. 1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
5 |
|
Төрт түлік |
5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
6 |
|
Төрт түлік |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
7 |
|
Өсімдіктер әлемі |
5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; 5. 4. 3. 1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
8 |
|
Өсімдіктер әлемі |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5. 4. 3. 1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
9 |
|
Нәтиже сабақ. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1 |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
10 |
|
Өсімдіктер әлемі |
5. 2. 3. 1 хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату ; 5. 3. 6. 1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
||||||||||||||
|
11 |
5. Бос уақыт
және хобби. |
Уақыт алға жетелейді |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
12 |
|
Уақыт алға жетелейді |
5. 2. 2. 1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
13 |
|
Бос уақытта саяхаттау пайдалы |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
14 |
|
Бос уақытта саяхаттау пайдалы |
5. 2. 3. 1 хат, жарнама, хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
15 |
|
Шынықсаң шымыр боласың |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
16 |
|
Шынықсаң шымыр боласың |
5. 2. 3. 1 хат, жарнама, хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
17 |
|
Хобби еріккеннің ермегі емес |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
18 |
|
Хобби еріккеннің ермегі емес |
5. 2. 2. 1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік
айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
19 |
|
Кешенді лексикалық талдау Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2 |
5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
20 |
|
Эссе жазудың шарттары |
5. 3. 4. 1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
21 |
|
Эссе «Қазақстандағы көп адамның хоббиі – спорт» |
5. 3. 4. 1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; |
|
|
|
||||||||||||||
|
22 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|||||||||||||||
|
23 |
|
Эссе «Қазақстандағы көп адамның хоббиі – спорт» /Тест сынағы Бұйрық № 13,02.09.2024 |
5. 2. 3. 1 хат, жарнама, хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қмж
Қмж
Бекітемін: ________________
Мектеп директоры А. Ж. Махметова « _____ » ___________2024ж
Келісемін:_________________
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Д.Аяшева « _____ » ___________2024ж
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Сыныбы: 5 - сынып
Пәні: Қазақ тілі
Пән мұғалімі: А.К.Сейфулина
Сағат саны: 102 сағат , аптасына 3 сағат
Баспасы: «Мектеп» 2017 жыл Авторлары: Б.Қапалбек, М.Жолшаева, Т.Мадиева
«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 23 қыркүйекте № 29767 болып тіркелген Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ тілі» пәнінен үлгілік оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған «Қазақ тілі»
оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде)
1-тарау. Жалпы ережелер
1. Оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
2. Қазақ тілі пәнін оқыту мақсаты – ана тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыру, қазақ әдеби тілі нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білуге, еркін сөйлесуге және сауатты жазуға үйрету.
3. «Қазақ тілі» оқу пәнін оқытудың негізгі міндеттері:
1) қазақ тілін ана тілі ретінде тани отырып, өмірлік қажеттіліктеріне коммуникативтік әрекеттер түрінде (тыңдалым, оқылым, айтылым, жазылым) сауаттылықпен қолдану;
2) тіл сауаттылығы мен сөйлеу сауаттылығын, сөз байлығын, басқалармен еркін қарым-қатынасқа түсу;
3) аудиовизуалды материалды тыңдау барысында өз көзқарастарын білдіру;
4) мәтіндерге қойылған мақсатқа сәйкес қорытынды, синтез, анализ жасау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі «Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу жоспарына тәуелді (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 тіркелген).
5. Оқу мақсаттары мұғалім мен білім алушыларға болашақ қадамдары жөнінде өзара ой бөлісуге, оларды жоспарлау мен бағалауға мүмкіндік беретін бірізділік пен сабақтастықты көрсететін 4 бөлімнен тұрады:
1) тыңдалым және айтылым;
2) оқылым;
3) жазылым;
4) әдеби тіл нормаларын сақтау.
6. «Тыңдалым және айтылым» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) болжау;
2) әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау;
3) мәтіннен ақпаратты анықтау;
4) негізгі ойды анықтау;
5) тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау;
6) сөйлеу мәдениетін дамыту.
7. «Оқылым» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) ақпаратты түсіну;
2) мәтіннің стильдік ерекшелігін тану;
3) мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату;
4) мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу;
5) мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау;
6) оқылым стратегияларын қолдану;
7) әртүрлі ресурс көздерінен қажетті ақпарат алу.
8. «Жазылым» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
1) жоспар құру;
2) әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру;
3) жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсыну;
4) эссе жазу;
5) оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу;
6) мәтіндерді түзету және редакциялау.
9. «Әдеби тіл нормаларын сақтау бөлімі» келесі бөлімшелерден тұрады:
1) орфографиялық норма;
2) орфоэпиялық норма;
3) лексикалық норма;
4) грамматикалық норма;
5) пунктуациялық норма.
10. 5-сыныпқа арналған "Қазақ тілі" оқу пәнінің базалық білім мазмұны:
1) тыңдалым және айтылым:
тірек сөздер арқылы тақырыпты болжау, негізгі ойды анықтау, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау, қыстырма, қаратпа, одағай сөздер арқылы өз ойын білдіру;
2) оқылым:
мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтін арқылы тану, хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы, жанрлық ерекшеліктері, ауызекі сөйлеу стиліндегі мәтіндер, оқылым стратегияларын қолдану, қажетті ақпаратты таба білу;
3) жазылым:
мәтін бөлімдеріне (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды) жоспар құру, хат, хабарлама, жарнаманы жанрлық ерекшеліктеріне сәйкес жазу, сюжетті суреттер негізінде әңгіме жазу, эссенің бөлімдерін меңгеру (кіріспе, негізгі бөлім, қорытынды), мекен мен оқиғаны сипаттайтын не суреттейтін эссе жазу;
4) әдеби тіл нормалары:
орфографиялық норма: қазақ тілінің дыбыстар жүйесі, үндестік заңы, емле заңдылықтары;
орфоэпиялық норма: ілгерінді, кейінді, тоғыспалы ықпал;
лексикалық норма: сөздердің тура және ауыспалы мағынасы, көп мағыналы сөздер, синоним, омоним, антоним;
грамматикалық норма: туынды сөздер, күрделі сөздер, зат есімнің мағыналық түрлері, сын есім, шырай категориясы, сан есім, мағыналық түрлері, төл сөз бен төлеу сөз, автор сөзі;
«Қазақ тілі (оқыту тілі қазақ тілінде)» пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5-сынып
Жылдық жүктеме 102 сағат, аптасына 3 сағат.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері Лексика-грамматикалық бөлім |
Грамматикалық материал |
Оқу мақсаттары |
|||||||
|
Тыңдалым және айтылым |
Оқылым |
Жазылым |
Әдеби тіл нормасы |
||||||
|
І тоқсан (24 сағат) |
|||||||||
|
1. Мәдениет: тіл және
қарым-қатынас. |
Тіл дыбыстары |
5. 1. 1. 1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы
тақырыпты болжау; |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,
анықтау; |
5. 3. 1. 1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және
қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; |
5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
||||
|
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
|||||||||
|
1 |
1. Мәдениет: тіл және
қарым-қатынас. |
Ана тілі |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
2 |
|
Ана тілі |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,
анықтау; |
1 |
|
|
|||||||||
|
3 |
|
Дыбыс деген не? |
5. 1. 1. 1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
4 |
|
Дыбыс деген не? |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну,
анықтау; |
1 |
|
|
|||||||||
|
5 |
|
Түркітілдес халықтар |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
6 |
|
Түркітілдес халықтар |
5. 2. 2. 1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану 5. 3. 1. 1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; |
1 |
|
|
|||||||||
|
7 |
|
Тілдік қатынас |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру |
1 |
|
|
|||||||||
|
8 |
|
Тілдік қатынас |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5. 3. 4. 1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
9 |
|
Сөйлеу мәдениеті Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1 |
5. 1. 1. 1 тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау; |
1 |
|
|
|||||||||
|
|
2. Киіну. Сән.Талғам. |
Дауысты, дауыссыз дыбыстардың
емлесі. |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
. 2. 3. 1 жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық
ерекшеліктерін ажырату; |
5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен
құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазу; |
5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
|||||||||
|
|
|||||||||||||||
|
10 |
2. Киіну.
Сән.Талғам. |
Ұлттық киім |
5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
1 |
|
|
|||||||||
|
11 |
|
Ұлттық киім |
5. 2. 5. 1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
1 |
|
|
|||||||||
|
12 |
|
Әшекей бұйымдар |
5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау 5. 4. 2. 1 сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу |
1 |
|
|
|||||||||
|
13 |
|
Әшекей бұйымдар |
5. 2. 5. 1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру 5. 3. 6. 1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
|
|
|||||||||
|
14 |
|
Ұлттық талғам |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
|||||||||
|
15 |
|
Ұлттық талғам |
5. 2. 3. 1 жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық
ерекшеліктерін ажырату; |
1 |
|
|
|||||||||
|
16 |
|
Сұлулық сыны |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, жарнама)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
|||||||||
|
17 |
|
Асыл тастар |
5. 2. 3. 1 жарнама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық
ерекшеліктерін ажырату; |
1 |
|
|
|||||||||
|
3.
Отбасылық дәстүрлер мен мерекелер. |
Үндестік заңы. |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні,
хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; |
5. 2. 4. 1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын,
тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; |
5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен
құрылымын сақтап, хат , жарнама құрастырып жазу; |
5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
||||||||||
|
18 |
|
Қара шаңырақ |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
19 |
|
Қара шаңырақ |
5. 2. 3. 1 хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат , жарнама құрастырып жазу; |
1 |
|
|
|||||||||
|
20 |
|
Асыл әже |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени,
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні,
хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
|||||||||
|
21 |
|
Бата беру Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2 |
5. 1. 4. 1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5. 3. 5. 1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу |
1 |
|
|
|||||||||
|
22 |
|
І тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
|
|
|||||||||
|
23 |
|
Ат қою / Ас беру |
5. 2. 4. 1 ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру; 5. 4. 1. 1 қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
|
Бұйрық №13, 02.09.2024 |
|||||||||
|
ІІ тоқсан (24сағат)
|
||||||||||||||||||||
|
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
||||||||||||||
|
1 |
4. Жануарлар әлемі мен өсімдіктер
дүниесі. |
Жануарлар әлемі |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
2 |
|
Жануарлар әлемі |
5. 2. 3. 1 хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату ; 5. 4. 3. 1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
3 |
|
Жануарлар және тіршілік |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру)
көтерілген мәселені
түсіндіру; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
4 |
|
Жануарлар және тіршілік |
5. 2. 3. 1 хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5. 4. 3. 1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
5 |
|
Төрт түлік |
5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
6 |
|
Төрт түлік |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
7 |
|
Өсімдіктер әлемі |
5. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; 5. 4. 3. 1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
8 |
|
Өсімдіктер әлемі |
5. 2. 1. 1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау; 5. 4. 3. 1 тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
9 |
|
Нәтиже сабақ. Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1 |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени
тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру)
көтерілген мәселені түсіндіру; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
10 |
|
Өсімдіктер әлемі |
5. 2. 3. 1 хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату ; 5. 3. 6. 1 мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
р/с |
Бөлім/ тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағаттар саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
||||||||||||||
|
11 |
5. Бос уақыт
және хобби. |
Уақыт алға жетелейді |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
12 |
|
Уақыт алға жетелейді |
5. 2. 2. 1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
13 |
|
Бос уақытта саяхаттау пайдалы |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
14 |
|
Бос уақытта саяхаттау пайдалы |
5. 2. 3. 1 хат, жарнама, хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
15 |
|
Шынықсаң шымыр боласың |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
16 |
|
Шынықсаң шымыр боласың |
5. 2. 3. 1 хат, жарнама, хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
17 |
|
Хобби еріккеннің ермегі емес |
5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
18 |
|
Хобби еріккеннің ермегі емес |
5. 2. 2. 1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік
айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
19 |
|
Кешенді лексикалық талдау Бөлім бойынша жиынтық бағалау-2 |
5. 3. 2. 1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
20 |
|
Эссе жазудың шарттары |
5. 3. 4. 1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; |
1 |
|
|
||||||||||||||
|
21 |
|
Эссе «Қазақстандағы көп адамның хоббиі – спорт» |
5. 3. 4. 1 эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс адамды, белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу; |
|
|
|
||||||||||||||
|
22 |
|
Тоқсандық жиынтық бағалау |
1 |
|
|
|||||||||||||||
|
23 |
|
Эссе «Қазақстандағы көп адамның хоббиі – спорт» /Тест сынағы Бұйрық № 13,02.09.2024 |
5. 2. 3. 1 хат, жарнама, хабарлама құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
|
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













