Мағынаны
тану
1.Тыңдалымалды
тапсырма:
Мұғалім
оқушыларға тышқан, арыстан,
достық, сөздеріне сәйкес келетін
суреттер беріп, жетекші сұрақтар арқылы оларды өзара байланыстырып,
тыңдалымға дайындық жүргізу, болжам жасату жұмысын
ұйымдастырады.
Мысалы:
-Ал сіздер
жануарлардыңарасында достық болатынына сенесіз бе? Қандай да бір
мысалдар келтіре аласыз ба?
3. Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма:
Тыңдалған мәтін аясында
«Күштілер мен әлсіздер дос болуы мүмкін бе?» деген тақырыпта
өздерінің ойларымен пікіралмасу жүргізіледі. Пікір алмасу барысында
бірнеше сөйлемді бөліп алып, сөз бен қосымша аралығындағы үндестік
заңдылығына талдау жасалады. Мысалы:
Табиғатта күштілер мен
әлсіздердің достығы жиі
кездеседі.
«Төрт сөйлем»
тәсілі
1.
Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік
пікірлеріңізді бір сөйлеммен
білдіріңіздер.
2.
Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір
сөйлеммен дәлелдеңіздер.
3.
Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен
байланыстырып, мысал келтіріңіздер.
4.
Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды
шығарыңыздар.
Бағалау
критерийлері:
Сөйлеу барысында үндестік
заңдылықтарын сақтайды;
Ойын жүйелі, дәлелді жеткізіп,
қорытынды жасайды.

|