|
САБАҚ: |
4-сабақ |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Бөлім тақырыбы |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (4-сағат) |
|||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық
оқушылар Шығарманың сюжетін біледі. Кейбір
оқушылар |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Үзіндіні оқып, әңгіменің ой
ағысына шолу жасайды. |
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: күнделік, оқиғаның басталуы, байланыс, оқиғаның дамуы (шиеленіс), шарықтау шегі, шешім. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
тарих |
|||||||||
|
Ұлттық құндылықтар |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық: әлеуметтік бейімделу және өз мәдениеті мен тіліне деген құрмет сезімін білдіреді. |
|||||||||
|
Мектеп құндылықтары |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық; оқушылардың өз бетімен білім алуына қажетті дағдыларды қалыптастыру, Отансүйгіштікке тәрбиелеу |
|||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (3-сағат) |
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз |
||||||||
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру. Оқушыларға
ЖЖ Боранбай ауылы, Жырғалаң, шатыр, Қылыш, үкілі тақия, қаза, қызыл ту, қара ту, ақ ту, хан тұқымы, жын шығару. |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларды бес топқа бөлу Оқиғаның басталуы Байланыс Оқиғаның дамуы (Шиеленіс) Шарықтау шегі Шешімі Тапсырма 1-қадам. Шағын өз талдауыңыздың нәтижесімен бөлісіңіз. 2-қадам. мүшелерінің пікірін тыңдаңыз. 3-қадам. ақылдаса отырып, ортақ шешімге келіңіз. Интербелсенді тақтадан ұяшықтар көрінеді. Сұрақтар Блум таксономиясына негізделеді. Оқушылар тобы қызығушылығына қарай сұрақтарды таңдайды. Жауап береді.
|
https://abai.kz/post/5471
|
||||||||
|
Сабақтың
соңы Рефлексия
|
Сабақтың соңында оқушылар: Үйренгендері туралы ойланады 1. Қызық? 2. Қажет? 3.
Қиын? |
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ
ҚМЖ
|
САБАҚ: |
4-сабақ |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||
|
Бөлім тақырыбы |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (4-сағат) |
|||||||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық
оқушылар Шығарманың сюжетін біледі. Кейбір
оқушылар |
|||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Үзіндіні оқып, әңгіменің ой
ағысына шолу жасайды. |
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология: күнделік, оқиғаның басталуы, байланыс, оқиғаның дамуы (шиеленіс), шарықтау шегі, шешім. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
тарих |
|||||||||
|
Ұлттық құндылықтар |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық: әлеуметтік бейімделу және өз мәдениеті мен тіліне деген құрмет сезімін білдіреді. |
|||||||||
|
Мектеп құндылықтары |
Өзіңе және қоршаған ортаға деген сыйластық; оқушылардың өз бетімен білім алуына қажетті дағдыларды қалыптастыру, Отансүйгіштікке тәрбиелеу |
|||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі». (3-сағат) |
|||||||||
|
Жоспар |
||||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз |
||||||||
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру. Оқушыларға
ЖЖ Боранбай ауылы, Жырғалаң, шатыр, Қылыш, үкілі тақия, қаза, қызыл ту, қара ту, ақ ту, хан тұқымы, жын шығару. |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Оқушыларды бес топқа бөлу Оқиғаның басталуы Байланыс Оқиғаның дамуы (Шиеленіс) Шарықтау шегі Шешімі Тапсырма 1-қадам. Шағын өз талдауыңыздың нәтижесімен бөлісіңіз. 2-қадам. мүшелерінің пікірін тыңдаңыз. 3-қадам. ақылдаса отырып, ортақ шешімге келіңіз. Интербелсенді тақтадан ұяшықтар көрінеді. Сұрақтар Блум таксономиясына негізделеді. Оқушылар тобы қызығушылығына қарай сұрақтарды таңдайды. Жауап береді.
|
https://abai.kz/post/5471
|
||||||||
|
Сабақтың
соңы Рефлексия
|
Сабақтың соңында оқушылар: Үйренгендері туралы ойланады 1. Қызық? 2. Қажет? 3.
Қиын? |
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













