Сабақ жоспары
Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
7 сынып |
|||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
7.2.1.10
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
|||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
-екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы -екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану. |
|||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру; Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату; Тапсырмалардың жауаптарын жазу. |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
3 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы. - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану. Үй тапсырмасын тексеру. №5.40.
|
Амандасады, сабаққа дайындалады. Сұрақтарға жауап береді |
|
Whatsapp қолдану |
|||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақты бекіту |
a – b айырмасын a + b қосындысына көбейт: (a – b)(a + b) = a2 + ab – ab + b2 = a2 – b2 немесе a2 – b2 = (a – b)(a + b). a2 – b2 = (a – b)(a + b) теңдігі екі өрнектің квадраттары айырмасының формуласы деп аталады және «екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең» деп оқылады. 1-мысал. Көбейтуді орында: a) (5 – 3b)(5 + 3b) = 52 – (3b)2 = 25 – 9b2. b) (7 + 4c)(7 – 4c) = 72 – (4c)2 = 49 – 16c2. 2-мысал. Көбейткіштерге жікте: a) 81 – n2 = 92 – n2 = (9 – n)(9 + n). b) 100m2 – 16x2 y4 = (10m)2 – (4xy2)2 = (10m – 4xy2)(10m + 4xy2 ). 3-мысал. Теңдеуді шеш: x2 – 100 = 0. Шешуі. Алдымен теңдеудің сол жағын көбейткіштерге жікте: x2 – 100 = x2 – 102 = (x – 10)(x + 10). Кейін (x – 10)(x + 10) = 0 теңдеуін шеш. Көбейткіштердің бірі нөлге тең болғанда ғана көбейтіндінің мәні нөлге тең болады: x – 10 = 0 немесе x + 10 = 0, осыдан x = 10 немесе x = –10. Теңдеудің екі шешімі бар: 10 және –10. Жауабы: –10 және 10.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы бағалау
|
https://onlinemektep.net/schedule/1610668800/lesson/3756f24f-8e13-4457-a082-677e7080212d Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл |
|||||||||
|
15 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырмалар. №1. Көпмүше түріне келтіріңдер: №2. Өрнекті ықшамдаңдар:
№3. І. a) (3m - *)(3m +*) = 9m2 – 4n2 в) (0,5х – у)(* + у) = 0,25х2 - * ІІ. а) (* - 4х)(5а + *) = 25а2 – 16х2 в) (4pq +3)(4pq – 3) =* - * ІІІ. a) (* - b4)(b4 +*)=121a10 – b8 в) (5 – 7xy)(* - 7xy)=25 -* Жеке жұмыс. ! Қатені түзеу керек.
Оқулықпен жұмыс. №5.41. |
Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды. Оқулықтан есептерді шығарады.
|
Дескриптор: -Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады -Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады -Дәлелдеуді жүргізе алады. ҚБ:«Бас бармақ» әдісі
|
Презентация Слайд Интернет ресурстары Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл |
|||||||||
|
10 мин |
Жеке жұмыс |
Online-mektep |
Тапсырманы орындайды |
Мониторинг |
https://onlinemektep.net/schedule/1610668800/lesson/3756f24f-8e13-4457-a082-677e7080212d |
|||||||||
|
2 минут |
|
Бүгінгі сабақта: - қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі; - ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі; Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Рефлексия:
Үйге тапсырма.№5.42. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
Whatsapp қолдану |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қмж
қмж
Сабақ жоспары
Бекітемін:
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
7 сынып |
|||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
7.2.1.10
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
|||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
-екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы -екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану. |
|||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру; Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату; Тапсырмалардың жауаптарын жазу. |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
|
3 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы. - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану. Үй тапсырмасын тексеру. №5.40.
|
Амандасады, сабаққа дайындалады. Сұрақтарға жауап береді |
|
Whatsapp қолдану |
|||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақты бекіту |
a – b айырмасын a + b қосындысына көбейт: (a – b)(a + b) = a2 + ab – ab + b2 = a2 – b2 немесе a2 – b2 = (a – b)(a + b). a2 – b2 = (a – b)(a + b) теңдігі екі өрнектің квадраттары айырмасының формуласы деп аталады және «екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең» деп оқылады. 1-мысал. Көбейтуді орында: a) (5 – 3b)(5 + 3b) = 52 – (3b)2 = 25 – 9b2. b) (7 + 4c)(7 – 4c) = 72 – (4c)2 = 49 – 16c2. 2-мысал. Көбейткіштерге жікте: a) 81 – n2 = 92 – n2 = (9 – n)(9 + n). b) 100m2 – 16x2 y4 = (10m)2 – (4xy2)2 = (10m – 4xy2)(10m + 4xy2 ). 3-мысал. Теңдеуді шеш: x2 – 100 = 0. Шешуі. Алдымен теңдеудің сол жағын көбейткіштерге жікте: x2 – 100 = x2 – 102 = (x – 10)(x + 10). Кейін (x – 10)(x + 10) = 0 теңдеуін шеш. Көбейткіштердің бірі нөлге тең болғанда ғана көбейтіндінің мәні нөлге тең болады: x – 10 = 0 немесе x + 10 = 0, осыдан x = 10 немесе x = –10. Теңдеудің екі шешімі бар: 10 және –10. Жауабы: –10 және 10.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы бағалау
|
https://onlinemektep.net/schedule/1610668800/lesson/3756f24f-8e13-4457-a082-677e7080212d Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл |
|||||||||
|
15 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырмалар. №1. Көпмүше түріне келтіріңдер: №2. Өрнекті ықшамдаңдар:
№3. І. a) (3m - *)(3m +*) = 9m2 – 4n2 в) (0,5х – у)(* + у) = 0,25х2 - * ІІ. а) (* - 4х)(5а + *) = 25а2 – 16х2 в) (4pq +3)(4pq – 3) =* - * ІІІ. a) (* - b4)(b4 +*)=121a10 – b8 в) (5 – 7xy)(* - 7xy)=25 -* Жеке жұмыс. ! Қатені түзеу керек.
Оқулықпен жұмыс. №5.41. |
Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды. Оқулықтан есептерді шығарады.
|
Дескриптор: -Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады -Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады -Дәлелдеуді жүргізе алады. ҚБ:«Бас бармақ» әдісі
|
Презентация Слайд Интернет ресурстары Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл |
|||||||||
|
10 мин |
Жеке жұмыс |
Online-mektep |
Тапсырманы орындайды |
Мониторинг |
https://onlinemektep.net/schedule/1610668800/lesson/3756f24f-8e13-4457-a082-677e7080212d |
|||||||||
|
2 минут |
|
Бүгінгі сабақта: - қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі; - ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі; Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Рефлексия:
Үйге тапсырма.№5.42. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
Whatsapp қолдану |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз




















