қмж

Тақырып бойынша 31 материал табылды

қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Бекітемін:

Мұғалімнің аты-жөні:


Пән/Сынып:

7 сынып

Күні:


Тарау немесе бөлім атауы:

Қысқаша көбейту формулалары

Сабақтың тақырыбы:

Екі өрнектің квадраттарының айырмасы.

Оқу мақсаты:

7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Бағалау критериі:

-екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы

-екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру;

Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату

Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату;

Тапсырмалардың жауаптарын жазу.

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

3 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы.

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану.

Үй тапсырмасын тексеру. №5.40.


Амандасады, сабаққа

дайындалады.


Сұрақтарға жауап береді










Whatsapp қолдану







10 мин

Жаңа сабақты бекіту


a – b айырмасын a + b қосындысына көбейт:

(a – b)(a + b) = a2 + ab – ab + b2 = a2 – b2

немесе

a2 – b2 = (a – b)(a + b).

a2 – b2 = (a – b)(a + b) теңдігі екі өрнектің квадраттары айырмасының формуласы деп аталады және «екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең» деп оқылады.

1-мысал. Көбейтуді орында:

a) (5 – 3b)(5 + 3b) = 52 – (3b)2 = 25 – 9b2.

b) (7 + 4c)(7 – 4c) = 72 – (4c)2 = 49 – 16c2.

2-мысал. Көбейткіштерге жікте:

a) 81 – n2 = 92 – n2 = (9 – n)(9 + n).

b) 100m2 – 16x2 y4 = (10m)2 – (4xy2)2 = (10m – 4xy2)(10m + 4xy2 ).

3-мысалТеңдеуді шешx2 – 100 = 0.

ШешуіАлдымен теңдеудің сол жағын көбейткіштерге жікте:

x2 – 100 = x2 – 102 = (x – 10)(x + 10).

Кейін (x – 10)(x + 10) = 0 теңдеуін шеш. Көбейткіштердің бірі нөлге тең болғанда ғана көбейтіндінің мәні нөлге тең боладыx – 10 = 0 немесе x + 10 = 0, осыдан x = 10 немесе x = –10.

Теңдеудің екі шешімі бар: 10 және –10.

Жауабы: –10 және 10.












Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады







































«Бағдаршам»  арқылы қалыптастыру шы бағалау




https://onlinemektep.net/schedule/1610668800/lesson/3756f24f-8e13-4457-a082-677e7080212d




Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков

Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл


15

минут
























Бекіту тапсырмасы

Тапсырмалар.

1. Көпмүше түріне келтіріңдер:

2. Өрнекті ықшамдаңдар:


3.

І. a) (3m - *)(3m +*) = 9m– 4n2

в) (0,5х – у)(* + у) = 0,25х- *

ІІ. а) (* - 4х)(5а + *) = 25а– 16х2

в) (4pq +3)(4pq – 3) =* - *

ІІІ. a) (* - b4)(b4 +*)=121a10 – b8

в) (5 – 7xy)(* - 7xy)=25 -*


Жеке жұмыс.

! Қатені түзеу керек.

  1. ( 3mn + 1)(3mn – 1)= 6m2n2 – 1

  2. (4pq +3)(3 – 4pq) = 16pq – 6

  3. ( 2ab – 5)(2ab +5) = 4a2b – 10

  4. (4a2 + 6b)(4a2 – 6b) = 16a2 – 36b


Оқулықпен жұмыс. №5.41.





Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды.













Оқулықтан есептерді шығарады.










Дескриптор:

-Қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады

-Есептеулерде қысқаша көбейту формалаларын қолдана алады

-Дәлелдеуді жүргізе алады.




ҚБ:«Бас бармақ» 

әдісі



Презентация Слайд







Интернет ресурстары



Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Ә.Н.Шыныбеков, Д.Ә.Шыныбеков

Алматы «Атамұра» баспасы 2017 жыл

10 мин

Жеке жұмыс

Online-mektep

Тапсырманы орындайды

Мониторинг

https://onlinemektep.net/schedule/1610668800/lesson/3756f24f-8e13-4457-a082-677e7080212d


2 минут








Бүгінгі сабақта: - қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

- ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Рефлексия:

Білемін

Білдім

Білгім келеді






Үйге тапсырма.№5.42.

Тақырыпты меңгергенін анықтау







Кері байланыс

Whatsapp қолдану








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.03.2025
102
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі