Материалдар / ҚМЖ.3D-панорама және виртуалды тур

ҚМЖ.3D-панорама және виртуалды тур

Материал туралы қысқаша түсінік
11.4.1.2 Виртуалды және кеңейтілген шындықтың психикалық және физикалық денсаулыққа әсері туралы айту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2024
155
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

3D - жобалау

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні:

 

Сынып:11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

3D-панорама және виртуалды тур

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.4.1.2 Виртуалды және кеңейтілген шындықтың психикалық және физикалық денсаулыққа әсері туралы айту;


Сабақтың мақсаты

  • Виртуалды турдың, 3D панораманың не екенін біледі;

  • Виртуалды тур және 3D панораманы жасауға арналған программалық қамтамасыз етілімді таңдай алады;

  • Виртуалды тур және 3D панораманы жасай алады.

Құндылықтарға баулу:

Виртуалды және кеңейтілген шындықтың психикалық және физикалық денсаулыққа әсері туралы түсіндіру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу.

2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді.

3) Үй тапсырмасын тексеру

  1. Виртуалды шындық технологиясы қалай жұмыс істейді?

  2. Виртуалды шындық адам миына қалай әсер етеді?

  3. Виртуалды шындықты қолданудың қандай негізгі мақсаттары бар?

  4. Виртуалды шындық ойындары шын өмірмен қандай айырмашылықтар мен ұқсастықтарға ие?

  5. Виртуалды шындықтағы адам қатынасы физикалық әлеммен қалай байланысады?

  6. Виртуалды шындықтың денсаулыққа әсері қандай?

Білімді өзектендіру

Бұл суреттерді не біріктіреді?

Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыз?

- Панорама нені білдіреді?

Сабақтың тақырыбын тұжырымдау және сабақтың мақсаттарын анықтау.

Балалар сабаққа дайындалады





Сұрақтарға жауап береді

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер




Сабақтың ортасы

35 мин


Жұппен жұмыс жасау

Оқушылар оқулықты пайдалана отырып, "3D-панорама" тақырыбы бойынша өздерінің тірек конспектін жасайды. Оқушылар жұптасып, тірек конспектілерімен алмасады және тақырыпты бірлесе отырып талдайды

Сергіту сәті

Білімді бекіту.

1-тапсырма. Жеке жұмыс

3 D-панорама -_______

____________________

____________________

____________________

Виртуалды тур-______

_______________________________________

_______________________________________

2-тапсырма. 3D-панораманың негізгі түрлерін сәйкес анықтамалармен байланыстыр:

1)Жазық панорама


а) Ол айналадағы барлық көрінетін кеңістікті қамтып, фотосуретті сфераға жабады және тұтас көлемді сурктті береді.

2)Сфералық панорама

б) Панорама текшенің ішкі жағына проекцияланады.

3)Цилиндрлік панорама

с) Бірнеше кадрдан құралған қарапайым кеңформатты фотосурет.

4)Текшелі панорама

д) Мұндай панорама бірыңғай цилиндрді қалыптастыра отырып, сақина тәрізді желімденеді.


3-тапсырма. Панорама жасау кезеңдерін дұрыс ретпен орналастыр:

  1. 3D панораманы біріктіру

  2. Графикалық файлдарды 3D панорамаға түрлендіру

  3. Фотосуреттерді өңдеу

  4. Фототүсірілім жасау

4-тапсырма. «3D панорамалар мен виртуалды турлардың артықшылықтар мен кесшіліктері» атты шағын зерттеу жүргіз, нәтижесін презентация түрінде рәсімде.

Тақырып бойынша өздерінің тірек конспектін құрастырады


Көз жаттығуларын орындайды





Дескриптор:

- 3D-панорама, Виртуалды тур анықтаиаларын жазады






Дескриптор:

- сәйкестікті белгілейді















Дескриптор:

-3D турларды қолдану салаларын жазады




Дескриптор:

- презентация құрады



«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі












2 балл










4 балл

















2 балл







2 балл







Презентация,

оқулық












Жұмыс парағы, оқулық








Сабақтың соңы

5 мин



Үй тапсырмасы:

Адам қызметінің кез-келген саласын таңдап, 3D панорамасы мен виртуалды турдың мүмкіндіктерін талдап жаз

Үй тапсырмасын жазады.



Өз жұмыстарын бағалайды

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

Білім класс


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ