Сабақтың басы
5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі.
1)
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу.
2) "Қуаныш
шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера
қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл
сыныптың көңіл-күйін көтереді.
3) Үй
тапсырмасын тексеру
-
Виртуалды шындық технологиясы қалай жұмыс
істейді?
-
Виртуалды шындық адам миына қалай әсер
етеді?
-
Виртуалды шындықты қолданудың қандай негізгі
мақсаттары бар?
-
Виртуалды шындық ойындары шын өмірмен қандай
айырмашылықтар мен ұқсастықтарға ие?
-
Виртуалды шындықтағы адам қатынасы физикалық
әлеммен қалай байланысады?
-
Виртуалды шындықтың денсаулыққа әсері
қандай?
Білімді
өзектендіру
Бұл
суреттерді не біріктіреді?
– Бүгінгі
сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыз?
- Панорама
нені білдіреді?
Сабақтың тақырыбын тұжырымдау және
сабақтың мақсаттарын анықтау.
|
Балалар сабаққа
дайындалады
Сұрақтарға жауап береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Компьютер
|
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
Жұппен жұмыс
жасау
Оқушылар
оқулықты пайдалана отырып, "3D-панорама" тақырыбы бойынша өздерінің
тірек конспектін жасайды. Оқушылар жұптасып, тірек конспектілерімен
алмасады және тақырыпты бірлесе отырып талдайды
Сергіту сәті
Білімді
бекіту.
1-тапсырма. Жеке
жұмыс
3
D-панорама -_______
____________________
____________________
____________________
Виртуалды тур-______
_______________________________________
_______________________________________
2-тапсырма. 3D-панораманың негізгі түрлерін сәйкес
анықтамалармен байланыстыр:
1)Жазық панорама
|
|
а)
Ол айналадағы барлық көрінетін кеңістікті қамтып, фотосуретті
сфераға жабады және тұтас көлемді сурктті береді.
|
2)Сфералық панорама
|
б)
Панорама текшенің ішкі жағына проекцияланады.
|
3)Цилиндрлік панорама
|
с)
Бірнеше кадрдан құралған қарапайым кеңформатты
фотосурет.
|
4)Текшелі панорама
|
д)
Мұндай панорама бірыңғай цилиндрді қалыптастыра отырып, сақина
тәрізді желімденеді.
|
3-тапсырма. Панорама жасау кезеңдерін
дұрыс ретпен орналастыр:
-
3D панораманы
біріктіру
-
Графикалық файлдарды
3D панорамаға түрлендіру
-
Фотосуреттерді өңдеу
-
Фототүсірілім жасау
4-тапсырма. «3D панорамалар
мен виртуалды турлардың артықшылықтар мен
кесшіліктері» атты шағын зерттеу жүргіз, нәтижесін
презентация түрінде рәсімде.
|
Тақырып бойынша өздерінің тірек
конспектін құрастырады
Көз жаттығуларын орындайды
Дескриптор:
- 3D-панорама, Виртуалды тур
анықтаиаларын жазады
Дескриптор:
- сәйкестікті
белгілейді
Дескриптор:
-3D турларды қолдану салаларын
жазады
Дескриптор:
- презентация құрады
|
«Екі жұлдыз бір тілек»
әдісі
2 балл
4 балл
2 балл
2 балл
|
Презентация,
оқулық
Жұмыс парағы, оқулық
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Үй тапсырмасы:
Адам қызметінің кез-келген саласын таңдап,
3D панорамасы мен виртуалды турдың мүмкіндіктерін талдап
жаз
|
Үй тапсырмасын жазады.
Өз жұмыстарын бағалайды
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
Білім класс
|