Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Техникалық сәулет құрылыс және ақпараттық графика элеметтері |
Мектеп: №200 мектеп-гимнмзия |
||||||||||
Күні: 14.06.2019 |
Оқытушының аты-жөні: Нурпеисова Гульмира Алиевна |
||||||||||
СЫНЫП: 10 |
Қатысушылар саны: 23 |
Қатыспағандар:0 |
|||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Құрастыру сызбасы (графикалық жобалау) |
||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
|
10.6.2.2 Құрастырмалы сызбаны орындау және безендіру ережелерін білу 10.6.2.3 Құрастыру сызбасын бөлшектеуді білу және нобайын орындау |
||||||||||
Сабақтың мақсаттары
|
белгілердің ережелерін, кескіндеуді түсіндіру;
мен құрамы туралы мағлұмат беру.
біледі. |
||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
||||||||||
Тілдік мақсаттар:
|
Пәнге тән лексика және терминология: Бөлшектер – детали – the details Сыртқы өлшем – габаритные – overall size Фаскаль – фаскаль – fascal Қабілеті, жасампаз – Инженер – Ingenium Техниканың озық маманы – конструктор – konstrwktor Үлгіқалып, өлшем, үлгі, өлшегіш – стандарт - standard |
||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
қандай?
|
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
|
||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Геометрия, сызу, физика, тарих |
||||||||||
Алдыңғы білім |
|
||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||||
Басы 5 минут.
|
назарын сабақ барысына аудару) мұғалім оқушыларды жаңа білім алуға және белсенді оқу іс-әрекетіне бағыттайды; Топқа бөлу
Оқушылар қолдарына берілген сызба немесе суреттерді бейнелеу арқылы өздерінің топтарының атауын табады және өткен тақырыпқа қысқыша шолу жасау арқылы тақырыпты қайталап еске түсіреді. ( 4-топқа бөлу «Ажыратқаштар»,«Ажрамайтын», «Конструктор», «Инженер») А лдыңғы білім: «Сәлем хат» әдісі
ажырамайтын бөлшектердің ролі мен айырмашылығы?
атқаратын ролі қандай?
қалай белгілейді?
(ҚБ) От шапалағы |
Электронды презентация 1-слайд. Сызба жиынтықытары туралы түсінік. Флипчарт немесе парақтар, маркерлер, фломастерлер, бор, қарындаштар |
|||||||||
Ортасы 5 минут
10 минут
|
«Құрастыру сазбасы туралы түсінік» Құрастыру сызбалары туралы жалпы мәлімет Құрастыру сызбасын оқуда төмендегі нұсқаумен жүзеге асырылады:
кескінінің масштабын айқындап, негізгі жазудың мазмұнын оқып үйрену.
және қималарды қарастыру.
отырып,оның қанша тетіктен тұратындығын анықтау және әрқайсысының атауы мен жасалған материялын айқын білу.
кескіндерін қарастыра отырып, олардың пішіндерін анықтау.
түрлерін айқындау. Бұйымның жұмыс істеу принципі мен оны құрастырудың ретін тағайындау Машиналардың немесе басқа бұйымдардың біріктірілген кескіндері (көріністері, тіліктері, қималары)және оларды тексеруге қажетті мәліметтер көрсетілген құжаттарды құрастыру сызбалары деп атайды. Құрастыру сызбасында кескінделген тетікбөлшектер біріктірілген қалпында көрсетіледі. Біріктірлген тетікбөлшектер бұрандамен немесе пісіріп біріктіріледі. Құрастырылған бұйымға кіретін тетікбөлшектерді нөмерлейді. Оларды тіркеу ретінің нөмірлері деп атайды, өлшем түсіру құрастыру сызбасында тек сырқы негізгі өлшемдерімен анықталып қойылады. 2 – Тапсырма: «Құрақ құрау» әдісі Қазаз бетіне сызылған құрастыру сызбасынның бөлшектелген қиындыларын бөлшек пішініне қарай құрастырады. Құрастырылған сызбаның бұрын орындалаған сызбадан айырмашылығын талдап , түсіндіреді. (Қазаз бетіне сызылған құрастыру сызбасынның бөлшектелген қиындыларын бөлшек пішініне қарай құрастыру)
ҚБ: Екі жұлдыз ,бір тілек. Машиналардың немесе басқа бұйымдардың кескіндері (көріністері, тіліктері, қималары) және оларды құрастыруға, тексеруге қажетті мәліметтер көрсетілген конструкторлық құжаттарды құрастыру сызбалары деп атайды. Құрастырылған бұйымның құрастыру сызбасындағы кескіндерге оның тетікбөлшектерге біріктірілген қалпында көрсетіледі. Бұрандалы тетікбөлшектердің көмегімен біріктіруді шпондық және шлицті. Құрастырылған бұйымға кіретін тетікбөлшектерді нөмерлейді. Оларды тіркеу ретінің нөмірлері деп атайды да, шығару сызықтарының сатыларына жазады, ал шығару сызықтарының тетікбөлшек кескіндеріне барып тірілген ұшына нүкте қойылады. Шығару сызықтары және олардың сатылары тұтас жіңішке сызықпен жүргізілетін білесіңдер. Саралау тапсырма 3 – Тапсырма «Стандарт» әдісі (Сурет арқылы бөлшектерді табу, сол бөлшектермен басқа топтарардағы бөлшектермен алмастырып қайта құрайды)
ҚБ: Топтардың бірін-бірі бағалауы, «+, - , !»
«Қызықты құрастыру» Неше ромб,неше шаршы, неше үш бұрыш, неше 8 бұрыш бар?
ҚБ"Мадақтау сэндвичі"әдісі |
– Ғаламтор беттерінен. – Оқулық. – Бейне таспа. –Электронды презентация 2-слайд.
– Ғаламтор беттерінен.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |