Материалдар / ҚМЖ 1-сынып жаңа
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 1-сынып жаңа

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәнінің мұғалімдеріне қосымша көмек ретінде жарияламақпын. Әрбір сабақтың қысқаша мазмұнын көрсеттім. Әрбір сабаққа қосымша слайд жасалды. Слайд мұғалімдерге көрнекілік ретінде пайдаланылады. Суреттер мен видео материалдары да қосымша әзірленді .Мақсатым алдыңғы сабақтарда ,өткенді қайталау сабақтарында мұғалімге қажетті материал ретінде пайдасын тигізеді. Әрине әркім өзінің қажетіне орай өзгертулер мен толықтырулар енгізулеріне болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2018
7519
25 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ 1: Өзіңді таны Мектеп: ОҚО.Төлеби ауданы Қ.Байболов жом
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Адильбаев М
Сынып: 1Қатысқандардың саны:

Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары1.1.1.1 тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау1.1.2.1 әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау1.1.2.2 қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау1.1.3.1 жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау

Сабақтың мақсаттары









Бағалау критерилері
Оқушылар:
  • Әр елдің сәлемдесу дәстүрін анықтау
  • Музыка дегеніміз-ән,әуен,ырғақ
  • Музыкалық дыбыстарды ажырату
  • Музыкалық дыбыстарды ажырату
  • Қол қимылы арқылы соль және ми дыбыстарын орындауДыбыстарды қол қимылдары арқылы орындау Дж.Кервен туралы мағлұмат алу

    Құндылықтарды дарыту Классикалық музыканы тыңдауға деген ынтасын ояту, табиғатқа деген құрмет сезімін тәрбиелеу,өзге халық музыкасына және салт дәстүріне деген қызығушылықты арттыру

    Пәнаралық байланыстарӘдебиет – өлең тыңдап, талқылау
    Бұрыннан меңгерілген білімдерСабақта оқушылар тыңдап, музыканың көңіл күйін анықтады, қолын шапалақтап әндерді үйренеді, қол белгілерімен көрсетіп ән орындайды
    Сабақ барысы
    Сабақ сатыларыСабақтағы жоспарланған әрекетРесурстар




    Оқушыларға музыкалық шығармасының слайдын , сурет түрлерін көрсету.-Айтылар сөз қол қимыл арқылы нотаға сәйкес келе ме?«Сәлемдесу» әнін қол дыбыстары орындауды көрсету

    Слайдтар




    1-тапсырма. Талқылау.Әр елдің сәлемдесу үрдісі көрсетілген суреттерді көрсету.«Сәлемдесу» әнін қол дыбыстары орындауды орындау









    Музыка сабағын сәлемдесуден баста
  • Бұл суретте қандай жануар көрсетілсе соны санамақпен жылдам көрсете білу?
  • Қалай ойлайсыңдар, басқа заттарды пайдаланып санамақты айтуға болады ма?








  • Слайдтар
    Сабақтың ортасы2-тапсырма. Тыңдау





    3-тапсырма. Аспапта ойнауОқушыларға «Жұмбақ саусақ» музыкалық шығармасына ырғақтық сүйемелдеу жасауды ұсыныңыз.Презентация. Әр топ өз жұмысын көрсетеді

    .
    СлайдтарВидео




    4-тапсырма. Орындау Бас бармағым бастап берді,Балалы үйрек қостап берді.Ортақ терек болып тірек,Саусақтарым ән сап берді.Шылдыр шүмек шылдырлады,Кішкене бөбек былдырлады /Халық ауыз әдебетінен/Жұмбақ саусақ1 дегенім-бұзау 2 дегенім –ешкі3 дегенім-үстел4 дегенім-төсек5 дегенім-бесік6 дегенім-асық7 дегенім-жылқы8 дегенім-сиыр9 дегенім-түйе10 дегенім-оймақБұның бәрі- жұмбақ



    Халық әні
    Сабақтың соңы

    Рефлексия: Қай тапсырма қиын болды? Санамақтың басқаша айтылу түрлерін білесіңдерҚай тапсырма жеңіл болды?Нені үйрендім? Нені білдім?



    Сабақтың соңы














    Сабақ 2: Менің есімім Мектеп: ОҚО.Төлеби ауданы Қ.Байболов жом

    Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Адильбаев М

    Сынып: 1Қатысқандардың саны:

    Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары1.1.1.1 Тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау1.1.2.2 Дыбыстардың биіктігін қол қимылдары арқылы көрсету. Қолды шапалақтау арқылы әнді буынға бөліп орындау.Саусақ аттарын білу,ажырату1.1.2.1 әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау



    Сабақтың мақсаттары







    Бағалау критерилері
    Оқушылар:
  • Саусақ аттарын біліп ал
  • Ноталарды қол қимылы арқылы көрсету
  • Музыкалық дыбыстарды ажырату
  • Әннің әуенін дұрыс орындау
  • «Он саусақ» муз С.Мұхамеджанов сөзі М.Әлімбаев әнін орындау












  • Құндылықтарды дарыту Классикалық музыканы тыңдауға деген ынтасын ояту, табиғатқа деген құрмет сезімін тәрбиелеу,өзге халық музыкасына және салт дәстүріне деген қызығушылықты арттыру

    Пәнаралық байланыстарӘдебиет – өлең тыңдап, талқылау

    Бұрыннан меңгерілген білімдер



    Сабақта оқушылар тыңдап, музыканың көңіл күйін анықтады, қолын шапалақтап әндерді үйренеді, қол белгілерімен көрсетіп ән орындайды

    Сабақ барысы



    Сабақ сатыларыСабақтағы жоспарланған әрекетРесурстар


    Оқушыларға музыкалық шығармасының слайдын , сурет түрлерін көрсету.-Айтылар сөз қол қимыл арқылы нотаға сәйкес келе ме?СлайдтарВидео










    1-тапсырма. Талқылау. Муз жазған С.МұхамеджановСөзі М.Әзімбаев Жалғыз саусақ тіпті деҰстай алмас жіпті де де,Екі саусақ бірікті,Ине қолға ілікті.Үш саусағым орамды,Жүгіртеді қаламды.Өнерлі екен он саусақ,Қала салсақ жол салсақ.







  • Бұл суретте қандай жануар көрсетілсе соны санамақпен жылдам көрсете білу?
  • Қалай ойлайсыңдар, басқа заттарды пайдаланып санамақты айтуға болады ма?
  • Қыс пейзажы бейнеленген слайд таныстырылым
    Сабақтың ортасы2-тапсырма. Тыңдау



    3-тапсырма. Аспапта ойнауОқушыларға «Жұмбақ саусақ» музыкалық шығармасына ырғақтық сүйемелдеу жасауды ұсыныңыз.Презентация. Әр топ өз жұмысын көрсетеді.









    4-тапсырма. Орындау Бас бармағым бастап берді,Балалы үйрек қостап берді.Ортақ терек болып тірек,Саусақтарым ән сап берді.Шылдыр шүмек шылдырлады,Кішкене бөбек былдырлады /Халық ауыз әдебетінен/Жұмбақ саусақ1 дегенім-бұзау 2 дегенім –ешкі3 дегенім-үстел4 дегенім-төсек5 дегенім-бесік6 дегенім-асық7 дегенім-жылқы8 дегенім-сиыр9 дегенім-түйе10 дегенім-оймақБұның бәрі- жұмбақ



    Халық әні
    Сабақтың соңы

    Рефлексия: Қай тапсырма қиын болды? Санамақтың басқаша айтылу түрлерін білесіңдерҚай тапсырма жеңіл болды?Нені үйрендім? Нені білдім?



    Сабақтың соңы




















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!