Сабақ 1: Өзіңді таны | Мектеп: ОҚО.Төлеби ауданы Қ.Байболов жом |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Адильбаев М |
Сынып: 1 | Қатысқандардың саны: |
|
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары | 1.1.1.1 тыңдалған музыкалық шығарманың көңіл- күйін, ырғақ, екпінін, динамикасын анықтау1.1.2.1 әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау1.1.2.2 қарапайым ырғақтық суреттемелерді шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау1.1.3.1 жоғарғы, орта, төменгі регистр, темп, динамика (f, p), қысқа, ұзақ дыбыстар, соль және ми ноталарының биіктігін естіп анықтау
|
Сабақтың мақсаттары
Бағалау критерилері | Оқушылар:Әр елдің сәлемдесу дәстүрін анықтауМузыка дегеніміз-ән,әуен,ырғақ Музыкалық дыбыстарды ажыратуМузыкалық дыбыстарды ажыратуҚол қимылы арқылы соль және ми дыбыстарын орындауДыбыстарды қол қимылдары арқылы орындау Дж.Кервен туралы мағлұмат алу
|
Құндылықтарды дарыту | Классикалық музыканы тыңдауға деген ынтасын ояту, табиғатқа деген құрмет сезімін тәрбиелеу,өзге халық музыкасына және салт дәстүріне деген қызығушылықты арттыру
|
Пәнаралық байланыстар | Әдебиет – өлең тыңдап, талқылау |
Бұрыннан меңгерілген білімдер | Сабақта оқушылар тыңдап, музыканың көңіл күйін анықтады, қолын шапалақтап әндерді үйренеді, қол белгілерімен көрсетіп ән орындайды |
Сабақ барысы |
Сабақ сатылары | Сабақтағы жоспарланған әрекет | Ресурстар |
|
Оқушыларға музыкалық шығармасының слайдын , сурет түрлерін көрсету.-Айтылар сөз қол қимыл арқылы нотаға сәйкес келе ме?«Сәлемдесу» әнін қол дыбыстары орындауды көрсету
| Слайдтар |
|
1-тапсырма. Талқылау.Әр елдің сәлемдесу үрдісі көрсетілген суреттерді көрсету.«Сәлемдесу» әнін қол дыбыстары орындауды орындау
Музыка сабағын сәлемдесуден бастаБұл суретте қандай жануар көрсетілсе соны санамақпен жылдам көрсете білу?Қалай ойлайсыңдар, басқа заттарды пайдаланып санамақты айтуға болады ма? |
Слайдтар |
Сабақтың ортасы | 2-тапсырма. Тыңдау |
|
|
3-тапсырма. Аспапта ойнауОқушыларға «Жұмбақ саусақ» музыкалық шығармасына ырғақтық сүйемелдеу жасауды ұсыныңыз.Презентация. Әр топ өз жұмысын көрсетеді
. | СлайдтарВидео |
|
4-тапсырма. Орындау Бас бармағым бастап берді,Балалы үйрек қостап берді.Ортақ терек болып тірек,Саусақтарым ән сап берді.Шылдыр шүмек шылдырлады,Кішкене бөбек былдырлады /Халық ауыз әдебетінен/Жұмбақ саусақ1 дегенім-бұзау 2 дегенім –ешкі3 дегенім-үстел4 дегенім-төсек5 дегенім-бесік6 дегенім-асық7 дегенім-жылқы8 дегенім-сиыр9 дегенім-түйе10 дегенім-оймақБұның бәрі- жұмбақ
|
Халық әні |
Сабақтың соңы |
Рефлексия: Қай тапсырма қиын болды? Санамақтың басқаша айтылу түрлерін білесіңдерҚай тапсырма жеңіл болды?Нені үйрендім? Нені білдім?
| Сабақтың соңы |