Сабақ тақырыбы | 8-сабақ Қай ғимарат ұнайды? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына қол сілтеме) | 3.4.4.1-кең жолды дәптерге бас әріптер мен кіші әріптердің биіктігін,енін,көлбеулігін және олардың байланысын сақтап жазу, каллиграфиялық дағдыларын дамыту;3.5.1.1.-мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын/іс-қимылын білдіретін сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызша және жазбаша сөйлеу тілінде қолдану |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы: заттың атын/сынын/санын/іс-қимылын білдіретін сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолданады.Көптеген оқушылар : жаңа сөздерді орфоэпиялық және орфографиялық сөздіктер көмегімен қатесіз дұрыс айтады,жазады Кейбір оқушылар, каллиграфиялық дағдыларын дамытады. |
Бағалау критерийлері | Астанадағы ерекше ,сұлу ғимараттар туралы өзінің не білетінін айтады,диалог құрайды,сұрақтарға жауап береді |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология:ескі,тұрғын |
| Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен сөз тіркестеріМен «Президент саябағына» барамын.Қала тұрғындары. |
Бастапқы білім | «Бәйтерек» кешені туралы біледі, ерекшелігін айтады.Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы(8-минут) | Психологиялық ахуал қалыптастыруМұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады,сәлемдеседі,оқушыларды түгендейді.Қызыгушылық оятуОқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында тақырыпқа қатысты слайдттарды көрсетеді.Слайдтарда не бейнеленгенін сипаттап берулерін сұрайды.Сөздікпен жұмыс А) Мұғалім оқулықта «Оқылым. Айтылым» айдары бойынша берілген суретке қарауларын сұрайды ,суретте не бейнеленгенін сұрайды,проекциялық тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады.Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады |
Слайдттар Проекциялық тақта |
Сабақтың ортасы (22 минут) | Мәтінмен жұмыс Оқушылар мәтінді тыңдайды,мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қойып,сөйлемді толықтырады ( 1 -тапсырма)Суреттерді мәтін мазмұны бойынша орналастырады (2-тапсырма)Мәтінді оқиды, «Сұрақ -жауап» әдісін пайдаланып,сұрақ қояды(3-тапсырма)«Қызықты суреттер» тәсілімен «Суреттерді сипатта» ойынын ұйымдастырады.Топтарға бөлініп сурет салады сипаттайды.(5-тапсырма)Сергіту сәтіМұғалім қимылын көрсету арқылы жаттығу жасатады:Тұрады алшақ аяғым,Керіледі көкірек.Еркін тыныс аламын,Санаймын:«Бір,екі,үш!»-деп. | Оқулық, аудиотаспа,суреттер
А4 парағы мен түрлі түсті маркерлер,фломастерлер
|
Сабақтың соңы(10 минут)
| Мұғалім оқушыларға жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындатады.Бағалау
«Бес бармақ» тәсіліБарлығын түсіндімЕнді түсініп келемінТүсінбедімКері байланыс.Рефлексия парағы
Үйге тапсырмаҮй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 4-тапсырманы орындау беріледі. Тапсырманың шарты, қандай орындалу қажеттілігі түсіндіріледі | Оқулық
Кесте
Оқулық
|
Қосымша ақпарат |
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде?Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді?Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды?Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Өзім жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Уақыт тиімді пайдаланылды ма?Мен өз жоспарыма қанадй түзетулер енгіздім?неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (сабақ жүйелі жоспарланғандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс жасайды. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақытты тиімді пайдалану барысында саралау жұмыстары да орындалады) |
Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) жақсарта алады?1.2.Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған екі әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз1.2.Осы сабақ барысында келесі сабағымда сынып не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім |