Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    -------------------------------------------------

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    Бөлім:

    7. Денсаулық – зор байлық

    Педагогтің Т.А.Ә.:


    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дәрігердің қабылдауында

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

    5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді, мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады

    ЕБҚ үшін


    фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді, мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады

    Ойлау дағдылар деңгейі:

    білу жіне түсіну, қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    2 минут




    Сәлемдесу

    Психологиялық жағымды ахуал орнату және топқа бөлу.

    «Көңіл-күйім» әдісін қолдану арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру. Кабинеттің төрт бұрышына смайликтер жапсырылады. Смайликтер түрлі көңіл-күйді бейнелейді.


    Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру

    Оқушылар өз көңіл-күйіне сәйкес келетін смайликтің жанына барады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады


    Апта күндерін атайды


    Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады

    ҚБ

    «Қошеметтеу»





    3 минут

    1. 1.Қызығушылығын ояту: Кемпірқосақ әдісі

    Кім? Бала

    Қашан? бүгін

    Кімнің қабылдауына? Дәрігердің қабылдауына

    Не істеді? Келді


    «Миға шабуыл»

    Сұрақтарға жауап беріңдер


    1. Yйіңнің жанында емхана бар ма?

    2. Сен емханаға соңғы рет қашан бардың?

    3. Емханаға кіммен және не үшін бардың?

    Дескриптор: сұрақтарға жауап береді


    Емхана - амбулатория, поликлиника

    Тексеру-проверка

    Жүрек-сердце

    Тамақ- горло

    Қан тапсыру –сдавать кровь

    Кеңес беру-дать совет

    Отбасылық дәрігер-семейный врач

    Тіс дәрігері-зубной врач

    Дәрігерлік кеңес-врачебная консультация













    Сұрақтарға жауап береді







    Жаңа сөздермен сөз тіркестестерін, сөйлем құрастырады, сөздік дәптерге жазады

    ҚБ

    «Жарайсың! Керемет!» деген сөздермен ынталандыру


    1






    Сабақтың ортасы




    18 минут

    ІІ. Топтық жұмыс.

    Оқы. Мәтінге тақырып қой

    Мәтінді тыңда,оқы

    Мен анаммен бүгін таңертең емханаға бардым.Бірінші қабатта қан тапсырдым сосын жоғары көтерілдім.Емханада отбасы дәрігері,тіс дәрігері,көз дәрігері бар.Отбасы дәрігері мені жақсы таниды.Себебі ол бізді жыл сайын тексереді.Дәрігер менің жүрегімді тыңдады.Дәрумен ішуге кеңес берді.Ет,балық,сүт,жеміс-жидектің пайдалы,фастфуд тағамдарының зиян екенін айтты.

    Сосын тіс дәрігеріне бардым.Ол менің тістерімді тексерді.Тіс дәрігері: «Тістеріңді таза ұста»,-деп кеңес берді.Мен тісімді таңертең және кешке тазалаймын.

    Көз дәрігеріне бардым.Ол көзімді тексерді.Көз дәрігері: «Компьютерде көп отырма,теледидарға жақын отырма»,-деп кеңес берді.

    Менің тістерім таза,көзім алыстан да жақыннан да жақсы көреді.Отбасы дәрігері маған сенің денсаулығың жақсы,жарайсың!-деді.

    Ал сен емханаға барасың ба?


    2. Мезгіл және мекен үстеулері

    Үстеу заттың әр қимылы мен ісінің (етістіктің) әр түрлі сындық, бейнелік, мекендік, мезгілдік, шарттық, мөлшерлік күй-жайлары мен сынның белгісін білдіретін сөз табы.Үстеудің 7 түрі бар

    Мезгіл үстеулері- амалдың, іс-әрекеттің жүзеге асу мезгілін, уақытын білдіріп, қашан? қашаннан? деген сұрақтарға жауап береді.Мезгіл үстеуі етістікпен тіркесіп қолданылады Мысалы:таңертеңнен қашаннан?кетті,бүгін қашан? келеді, күні-түні қашан? оқыды, т.б. сөздер.

    Мекен үстеулері- қимыл-әрекеттің орнын, мекенін білдіріп, қайда? қайдан?қалай қарай? деген сұрақтарға жауап береді. Мысалы:Тауға(қалай қарай?)өрмелеу,алға(қайда?) жылжыды, ілгері-кейін (қайда?) қозғалды, жоғарыдан (қайдан?) түсті т.б. сөздер

    Үстеу түрлері Мағынасына қарай 7 түрге бөлінеді

    Мезгіл үстеу Мекен үстеу

    қашан? қашаннан? қайда? қайдан?қалай қарай? деген сұрақтарға жауап береді


    3Мәтіндегі сан есімді тауып,оларды сөзбен жаз.Түрлерін ажырат




    Мәтінді тыңдаңдар, оқыңдар. Мәтінге тақырып қояды,

    5-тапсырма: Сұрақтарға тез жауап береді.

    Блиц сұрақтар

    1.Емханада қандай дәрігерлер бар?

    2.Олар нені тексереді?

    3.Дәрігерлер саған қандай кеңес берді?

    4.Сен тісіңді күніне неше рет тазалайсың?

    5.Сен жыл сайын тексеруден өтесің бе?


    Бағалау критерийі: сұрақтарға тез жауап беру

    Дескриптор:- сұрақтарға тез жауап береді.


    "Оқиғалар тізбегі"
    Мәтін мазмұны бойынша оқиға желісін дұрыс орналастыру.

    Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

    Емхана

    Отбасы дәрігері

    Көз дәрігері


    Shape6 Shape5



    Дескриптор:

    - мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    - оқиға желісі бойынша ретімен орналастырады


    4-тапсырма

    Жазылым

    Көп нүктенің орнына қажетті үстеу түрлерін жаз

    Мен анаммен емханаға ... ... бардым. Бірінші қабатта қан тапсырдым сосын ... көтерілдім. Себебі ол бізді ... тексереді. Мен тісімді таңертең және ... тазалаймын. Менің тістерім таза, көзім ... да ... да жақсы көреді.

    Қажетті сөздер:жоғары, жақыннан, кешке, алыстан, жыл сайын , бүгін таңертең

    .

    Дескриптор: -қажетті үстеу түрлерін жазады.


    ЕББҚ оқушылар барлық оқушылармен топтасып, тапсырманы орындайды


    ҚБ

    «Shape7

    Тіс дәрігері

    Смайликтер»

    3












    2 минут

    Сергіту сәті

    «Артық сөз» әдісі:
    Әр қатардан үстеу сөздерін тап.
    -
    тапсырды, көтерілді, барды, бүгін ;
    - тексерді, тыңдады, таңертең, кеңес берді;
    - айтты, тазалады, жақыннан, қарады;
    - алыстан, көрді, жұлды, байлады .

    Бағалау критерийі:
    әр қатардан үстеу сөздерін табу.
    Дескриптор:
    үстеу сөздерін табады.





    Кім көп сөз біледі?

    Әріптерден сөз құраңдар, оны буынға бөліңдер


    Бағалау критерийі: берілген әріптерден сөз құрау

    Дескриптор: әріптерден сөз құрайды

    Shape8 Shape22 Shape9 Shape21 Shape10 Shape20 Shape11

    іДұрыс нұсқасын өз жауабыңмен салыстыр!

    Shape19 Shape12

    к

    Shape18 Shape13

    д

    Shape17 Shape14

    е

    Shape16 Shape15

    р

    т

    г

    н

    ә

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сарсебаева Тұрсынай Айтбекқызы
    28 Наурыз 2023
    456
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қазақ тілі пәнінен сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    -------------------------------------------------

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


    Бөлім:

    7. Денсаулық – зор байлық

    Педагогтің Т.А.Ә.:


    Күні:


    Сынып: 5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дәрігердің қабылдауында

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну;

    5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді, мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады

    ЕБҚ үшін


    фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді, мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады

    Ойлау дағдылар деңгейі:

    білу жіне түсіну, қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    2 минут




    Сәлемдесу

    Психологиялық жағымды ахуал орнату және топқа бөлу.

    «Көңіл-күйім» әдісін қолдану арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру. Кабинеттің төрт бұрышына смайликтер жапсырылады. Смайликтер түрлі көңіл-күйді бейнелейді.


    Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру

    Оқушылар өз көңіл-күйіне сәйкес келетін смайликтің жанына барады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады


    Апта күндерін атайды


    Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады

    ҚБ

    «Қошеметтеу»





    3 минут

    1. 1.Қызығушылығын ояту: Кемпірқосақ әдісі

    Кім? Бала

    Қашан? бүгін

    Кімнің қабылдауына? Дәрігердің қабылдауына

    Не істеді? Келді


    «Миға шабуыл»

    Сұрақтарға жауап беріңдер


    1. Yйіңнің жанында емхана бар ма?

    2. Сен емханаға соңғы рет қашан бардың?

    3. Емханаға кіммен және не үшін бардың?

    Дескриптор: сұрақтарға жауап береді


    Емхана - амбулатория, поликлиника

    Тексеру-проверка

    Жүрек-сердце

    Тамақ- горло

    Қан тапсыру –сдавать кровь

    Кеңес беру-дать совет

    Отбасылық дәрігер-семейный врач

    Тіс дәрігері-зубной врач

    Дәрігерлік кеңес-врачебная консультация













    Сұрақтарға жауап береді







    Жаңа сөздермен сөз тіркестестерін, сөйлем құрастырады, сөздік дәптерге жазады

    ҚБ

    «Жарайсың! Керемет!» деген сөздермен ынталандыру


    1






    Сабақтың ортасы




    18 минут

    ІІ. Топтық жұмыс.

    Оқы. Мәтінге тақырып қой

    Мәтінді тыңда,оқы

    Мен анаммен бүгін таңертең емханаға бардым.Бірінші қабатта қан тапсырдым сосын жоғары көтерілдім.Емханада отбасы дәрігері,тіс дәрігері,көз дәрігері бар.Отбасы дәрігері мені жақсы таниды.Себебі ол бізді жыл сайын тексереді.Дәрігер менің жүрегімді тыңдады.Дәрумен ішуге кеңес берді.Ет,балық,сүт,жеміс-жидектің пайдалы,фастфуд тағамдарының зиян екенін айтты.

    Сосын тіс дәрігеріне бардым.Ол менің тістерімді тексерді.Тіс дәрігері: «Тістеріңді таза ұста»,-деп кеңес берді.Мен тісімді таңертең және кешке тазалаймын.

    Көз дәрігеріне бардым.Ол көзімді тексерді.Көз дәрігері: «Компьютерде көп отырма,теледидарға жақын отырма»,-деп кеңес берді.

    Менің тістерім таза,көзім алыстан да жақыннан да жақсы көреді.Отбасы дәрігері маған сенің денсаулығың жақсы,жарайсың!-деді.

    Ал сен емханаға барасың ба?


    2. Мезгіл және мекен үстеулері

    Үстеу заттың әр қимылы мен ісінің (етістіктің) әр түрлі сындық, бейнелік, мекендік, мезгілдік, шарттық, мөлшерлік күй-жайлары мен сынның белгісін білдіретін сөз табы.Үстеудің 7 түрі бар

    Мезгіл үстеулері- амалдың, іс-әрекеттің жүзеге асу мезгілін, уақытын білдіріп, қашан? қашаннан? деген сұрақтарға жауап береді.Мезгіл үстеуі етістікпен тіркесіп қолданылады Мысалы:таңертеңнен қашаннан?кетті,бүгін қашан? келеді, күні-түні қашан? оқыды, т.б. сөздер.

    Мекен үстеулері- қимыл-әрекеттің орнын, мекенін білдіріп, қайда? қайдан?қалай қарай? деген сұрақтарға жауап береді. Мысалы:Тауға(қалай қарай?)өрмелеу,алға(қайда?) жылжыды, ілгері-кейін (қайда?) қозғалды, жоғарыдан (қайдан?) түсті т.б. сөздер

    Үстеу түрлері Мағынасына қарай 7 түрге бөлінеді

    Мезгіл үстеу Мекен үстеу

    қашан? қашаннан? қайда? қайдан?қалай қарай? деген сұрақтарға жауап береді


    3Мәтіндегі сан есімді тауып,оларды сөзбен жаз.Түрлерін ажырат




    Мәтінді тыңдаңдар, оқыңдар. Мәтінге тақырып қояды,

    5-тапсырма: Сұрақтарға тез жауап береді.

    Блиц сұрақтар

    1.Емханада қандай дәрігерлер бар?

    2.Олар нені тексереді?

    3.Дәрігерлер саған қандай кеңес берді?

    4.Сен тісіңді күніне неше рет тазалайсың?

    5.Сен жыл сайын тексеруден өтесің бе?


    Бағалау критерийі: сұрақтарға тез жауап беру

    Дескриптор:- сұрақтарға тез жауап береді.


    "Оқиғалар тізбегі"
    Мәтін мазмұны бойынша оқиға желісін дұрыс орналастыру.

    Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

    Емхана

    Отбасы дәрігері

    Көз дәрігері


    Shape6 Shape5



    Дескриптор:

    - мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    - оқиға желісі бойынша ретімен орналастырады


    4-тапсырма

    Жазылым

    Көп нүктенің орнына қажетті үстеу түрлерін жаз

    Мен анаммен емханаға ... ... бардым. Бірінші қабатта қан тапсырдым сосын ... көтерілдім. Себебі ол бізді ... тексереді. Мен тісімді таңертең және ... тазалаймын. Менің тістерім таза, көзім ... да ... да жақсы көреді.

    Қажетті сөздер:жоғары, жақыннан, кешке, алыстан, жыл сайын , бүгін таңертең

    .

    Дескриптор: -қажетті үстеу түрлерін жазады.


    ЕББҚ оқушылар барлық оқушылармен топтасып, тапсырманы орындайды


    ҚБ

    «Shape7

    Тіс дәрігері

    Смайликтер»

    3












    2 минут

    Сергіту сәті

    «Артық сөз» әдісі:
    Әр қатардан үстеу сөздерін тап.
    -
    тапсырды, көтерілді, барды, бүгін ;
    - тексерді, тыңдады, таңертең, кеңес берді;
    - айтты, тазалады, жақыннан, қарады;
    - алыстан, көрді, жұлды, байлады .

    Бағалау критерийі:
    әр қатардан үстеу сөздерін табу.
    Дескриптор:
    үстеу сөздерін табады.





    Кім көп сөз біледі?

    Әріптерден сөз құраңдар, оны буынға бөліңдер


    Бағалау критерийі: берілген әріптерден сөз құрау

    Дескриптор: әріптерден сөз құрайды

    Shape8 Shape22 Shape9 Shape21 Shape10 Shape20 Shape11

    іДұрыс нұсқасын өз жауабыңмен салыстыр!

    Shape19 Shape12

    к

    Shape18 Shape13

    д

    Shape17 Shape14

    е

    Shape16 Shape15

    р

    т

    г

    н

    ә

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 6 сынып
    28.03.2023
    456
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сарсебаева Тұрсынай Айтбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации