Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-------------------------------------------------
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бөлім: |
7. Денсаулық – зор байлық |
|||||
Педагогтің Т.А.Ә.: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Дәрігердің қабылдауында |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.4.1 фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну; 5.5.1.6 мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді, мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады |
|||||
ЕБҚ үшін |
фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді, мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады |
|||||
Ойлау дағдылар деңгейі: |
білу жіне түсіну, қолдану |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||
Сабақтың басы 2 минут |
Сәлемдесу Психологиялық жағымды ахуал орнату және топқа бөлу. «Көңіл-күйім» әдісін қолдану арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру. Кабинеттің төрт бұрышына смайликтер жапсырылады. Смайликтер түрлі көңіл-күйді бейнелейді. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз көңіл-күйіне сәйкес келетін смайликтің жанына барады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады Апта күндерін атайды Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады |
ҚБ «Қошеметтеу» |
|
||
3 минут |
1. 1.Қызығушылығын ояту: Кемпірқосақ әдісі Кім? Бала Қашан? бүгін Кімнің қабылдауына? Дәрігердің қабылдауына Не істеді? Келді «Миға шабуыл» Сұрақтарға жауап беріңдер 1. Yйіңнің жанында емхана бар ма? 2. Сен емханаға соңғы рет қашан бардың? 3. Емханаға кіммен және не үшін бардың? Дескриптор: сұрақтарға жауап береді Емхана - амбулатория, поликлиника Тексеру-проверка Жүрек-сердце Тамақ- горло Қан тапсыру –сдавать кровь Кеңес беру-дать совет Отбасылық дәрігер-семейный врач Тіс дәрігері-зубной врач Дәрігерлік кеңес-врачебная консультация |
Сұрақтарға жауап береді Жаңа сөздермен сөз тіркестестерін, сөйлем құрастырады, сөздік дәптерге жазады |
ҚБ «Жарайсың! Керемет!» деген сөздермен ынталандыру |
1 |
||
Сабақтың ортасы 18 минут |
ІІ. Топтық жұмыс. Оқы. Мәтінге тақырып қой Мәтінді тыңда,оқы Мен анаммен бүгін таңертең емханаға бардым.Бірінші қабатта қан тапсырдым сосын жоғары көтерілдім.Емханада отбасы дәрігері,тіс дәрігері,көз дәрігері бар.Отбасы дәрігері мені жақсы таниды.Себебі ол бізді жыл сайын тексереді.Дәрігер менің жүрегімді тыңдады.Дәрумен ішуге кеңес берді.Ет,балық,сүт,жеміс-жидектің пайдалы,фастфуд тағамдарының зиян екенін айтты. Сосын тіс дәрігеріне бардым.Ол менің тістерімді тексерді.Тіс дәрігері: «Тістеріңді таза ұста»,-деп кеңес берді.Мен тісімді таңертең және кешке тазалаймын. Көз дәрігеріне бардым.Ол көзімді тексерді.Көз дәрігері: «Компьютерде көп отырма,теледидарға жақын отырма»,-деп кеңес берді. Менің тістерім таза,көзім алыстан да жақыннан да жақсы көреді.Отбасы дәрігері маған сенің денсаулығың жақсы,жарайсың!-деді. Ал сен емханаға барасың ба? 2. Мезгіл және мекен үстеулері Үстеу заттың әр қимылы мен ісінің (етістіктің) әр түрлі сындық, бейнелік, мекендік, мезгілдік, шарттық, мөлшерлік күй-жайлары мен сынның белгісін білдіретін сөз табы.Үстеудің 7 түрі бар Мезгіл үстеулері- амалдың, іс-әрекеттің жүзеге асу мезгілін, уақытын білдіріп, қашан? қашаннан? деген сұрақтарға жауап береді.Мезгіл үстеуі етістікпен тіркесіп қолданылады Мысалы:таңертеңнен қашаннан?кетті,бүгін қашан? келеді, күні-түні қашан? оқыды, т.б. сөздер. Мекен үстеулері- қимыл-әрекеттің орнын, мекенін білдіріп, қайда? қайдан?қалай қарай? деген сұрақтарға жауап береді. Мысалы:Тауға(қалай қарай?)өрмелеу,алға(қайда?) жылжыды, ілгері-кейін (қайда?) қозғалды, жоғарыдан (қайдан?) түсті т.б. сөздер Үстеу түрлері Мағынасына қарай 7 түрге бөлінеді Мезгіл үстеу Мекен үстеу қашан? қашаннан? қайда? қайдан?қалай қарай? деген сұрақтарға жауап береді 3Мәтіндегі сан есімді тауып,оларды сөзбен жаз.Түрлерін ажырат
|
Мәтінді тыңдаңдар, оқыңдар. Мәтінге тақырып қояды, 5-тапсырма: Сұрақтарға тез жауап береді. Блиц сұрақтар 1.Емханада қандай дәрігерлер бар? 2.Олар нені тексереді? 3.Дәрігерлер саған қандай кеңес берді? 4.Сен тісіңді күніне неше рет тазалайсың? 5.Сен жыл сайын тексеруден өтесің бе? Бағалау критерийі: сұрақтарға тез жауап беру Дескриптор:- сұрақтарға тез жауап береді.
"Оқиғалар
тізбегі"
Емхана Отбасы дәрігері Көз дәрігері
Дескриптор: - мәтіннің мазмұнын түсінеді; - оқиға желісі бойынша ретімен орналастырады 4-тапсырма Жазылым Көп нүктенің орнына қажетті үстеу түрлерін жаз Мен анаммен емханаға ... ... бардым. Бірінші қабатта қан тапсырдым сосын ... көтерілдім. Себебі ол бізді ... тексереді. Мен тісімді таңертең және ... тазалаймын. Менің тістерім таза, көзім ... да ... да жақсы көреді. Қажетті сөздер:жоғары, жақыннан, кешке, алыстан, жыл сайын , бүгін таңертең . Дескриптор: -қажетті үстеу түрлерін жазады. ЕББҚ оқушылар барлық оқушылармен топтасып, тапсырманы орындайды |
ҚБ « Тіс дәрігері Смайликтер» |
3 |
||
2 минут |
Сергіту сәті |
«Артық сөз»
әдісі: |
|
|
||
|
Кім көп сөз біледі? Әріптерден сөз құраңдар, оны буынға бөліңдер Бағалау критерийі: берілген әріптерден сөз құрау Дескриптор: әріптерден сөз құрайды
іДұрыс нұсқасын өз жауабыңмен салыстыр! к д е р т г н ә 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |