Материалдар / ҚМЖ. 5-сынып . қазақ әдебиеті. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым...

ҚМЖ. 5-сынып . қазақ әдебиеті. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым...

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ. 5-сынып . қазақ әдебиеті. Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым...
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Бөлім: «Адамгершілік-асыл қасиет»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Менің атым...

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1.Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаятының мазмұнын түсіну;

Көпшілігі: шығармадағы көтерілген мәселені анықтау;

Кейбір оқушылар: әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау, шығарма идеясын талқылап, өзіндік пікір айту.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Жылы сөздер» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек, жылы лебіздерін білдіреді. Осы күнге сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Оқушыларға иллюстрациялық суреттер беріледі. Берілген суреттердің әрқайсысына тірек сөздер ұсынады. Суреттерге ортақ тақырып береді.

 

 

1.Мына суреттен кімдерді көріп тұрмыз?

2. Бұл кейіпкерлер туралы не білеміз?

3. Бұл шығарманың авторы кім?

4. Сонымен сабақ тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?

Оқушыларға тақырыпқа байланысты әдебиет теориясынан қосымша ақпарат ұсынылады.

Эпикалық жанр түрі – повесть.

Шығарманың негізгі ойы-жас жеткіншектерді адамгершілікке, шыншылдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелейді.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.


Оқушыларға иллюстрациялық суреттер беріледі. Берілген суреттердің әрқайсысына тірек сөздер ұсынады. Суреттерге ортақ тақырып береді.














Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

ҚБ «Түстер»





5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы



Сабақтың ортасы






















Мағынаны тану.

Тұлға туралы қандай ақпарат білесіңдер, білетін ақпараттарыңды және қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізденіп, топ болып, тұлғаны таныстырыңдар.

Дескриптор

- автор туралы мәлімет ізденеді;

- тұлғаны таниды;

- өз ойын дәлелдейді.

ҚБ

2-тапсырма. «Пазл» әдісі. Оқушыларға мәтін бөліктері таратылады, алғаш мәтін бөлігімен өз тобында танысып, талдайды, мазмұнды меңгереді. Сосын әр топтан бір-бір өкіл шығып, басқа топтарға барып, солардың үзінділерімен танысады, талдайды. Сосын қайта өз топтарына келіп, басқа топтардың үзінділерін өз тобына айтып береді. Осылай шығарма мазмұнын меңгереді.

Дескриптор:

  • Шығармада мазмұнын меңгереді;

  • Мазмұнын талдайды;

ҚБ

2-тапсырма. "Сұхбат" әдісі. Жалпы мәтіннің мазмұнын түсіну үшін оқушыларға мәтін мазмұны бойынша сұрақ дайындалады. Оқушылардың бірі шеңбердің ортасында отырады. Топ мүшелері оған өздері дайындаған сұрақтарын қояды. Сұхбат беруші сұрақтарға толық және нақты жауап береді.

Дескрипторлар:

  • шығарма мазмұны бойынша сұрақ дайындайды.

  • сұраққа нақты жауап береді.

ҚБ «Бас бармақ» әдісі бойынша оқушылар бір-бірін бағалайды.

3-тапсырма.

Берілген кестеге шығарманың тақырыбына дәлел болатын кейіпкерлердің әрекеттерін орналастырыңыз. Сол бойынша шығарманың тақырыбы мен идеясын бір сөйлеммен беріңіз.

Дескрипторлар:

  • шығармадағы 4 кейіпкердің бір-бір әрекетін таңдайды;

  • әрекеттер негізінде шығарманың тақырыбын сөз тіркесімен береді;

  • идеясын 1 сөйлеммен түсіндіреді

Бекіту. "Бес жолды өлең" стратегиясы

  1. Зат есім Қожа

  2. Сын есім

  3. Етістік

  4. Мағыналы сөз

  5. Зат есімге синоним

Дескрипторлар:

  • 5 жолды өлең шығарады;

  • өлең мазмұнына сай ақпарат қолдана алады

  • өзіндік пікірін жеткізе алады.

Оқушылар білетін ақпараттарын және қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізденіп, топ болып, тұлғаны таныстырады.














Оқушыларға мәтін бөліктері таратылады, алғаш мәтін бөлігімен өз тобында танысып, талдайды, мазмұнды меңгереді.











Жалпы мәтіннің мазмұнын түсіну үшін оқушыларға мәтін мазмұны бойынша сұрақ дайындалады. Оқушылардың бірі шеңбердің ортасында отырады. Топ мүшелері оған өздері дайындаған сұрақтарын қояды. Сұхбат беруші сұрақтарға толық және нақты жауап береді.


Кестемен жұмыс жүргізеді.








Сабақты бекіту мақсатында «Бес жолды өлең» әдісі арқылы ойларын қорытындылайды.








ҚБ «Түстер»








ҚБ «Түстер»










ҚБ












ҚБ «Түстер»








ҚБ «Түстер»




5-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы


Оқулықпен жұмыс



А3 парағы,оқулық, маркер



стикер

Сабақтың соңы



Кері байланыс


Үй жұмысы

Шығарманы оқу










ЖИ арқылы жасау
28 Қаңтар 2025
487
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі