Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Жылы сөздер» әдісі арқылы
оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек, жылы
лебіздерін білдіреді. Осы күнге сәттілік
тілейді.
Қызығушылықты
ояту
Оқушыларға иллюстрациялық суреттер беріледі. Берілген
суреттердің әрқайсысына тірек сөздер ұсынады. Суреттерге ортақ
тақырып береді.


1.Мына суреттен кімдерді көріп
тұрмыз?
2. Бұл кейіпкерлер туралы не
білеміз?
3. Бұл шығарманың авторы
кім?
4. Сонымен сабақ тақырыбы
қандай деп
ойлайсыңдар?
Оқушыларға тақырыпқа
байланысты әдебиет теориясынан қосымша ақпарат
ұсынылады.
Эпикалық жанр
түрі –
повесть.
Шығарманың негізгі ойы-жас
жеткіншектерді адамгершілікке, шыншылдыққа, қайырымдылыққа
тәрбиелейді.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа
аудару. Оқушылар жағымды ахуал
қалыптастырады.
Оқушыларға иллюстрациялық
суреттер беріледі. Берілген суреттердің әрқайсысына тірек сөздер
ұсынады. Суреттерге ортақ тақырып
береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
айқындалады.
|
ҚБ
«Түстер»

|
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану.
Тұлға туралы қандай ақпарат
білесіңдер, білетін ақпараттарыңды және қосымша оқулық пен ғаламтор
ақпараттарынан ізденіп, топ болып, тұлғаны
таныстырыңдар.

Дескриптор
- автор туралы мәлімет
ізденеді;
- тұлғаны
таниды;
- өз ойын
дәлелдейді.
ҚБ
2-тапсырма.
«Пазл» әдісі. Оқушыларға мәтін бөліктері
таратылады, алғаш мәтін бөлігімен өз тобында танысып, талдайды,
мазмұнды меңгереді. Сосын әр топтан бір-бір өкіл шығып, басқа
топтарға барып, солардың үзінділерімен танысады, талдайды. Сосын
қайта өз топтарына келіп, басқа топтардың үзінділерін өз тобына
айтып береді. Осылай шығарма мазмұнын
меңгереді.

Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. "Сұхбат"
әдісі. Жалпы мәтіннің мазмұнын түсіну
үшін оқушыларға мәтін мазмұны бойынша сұрақ дайындалады.
Оқушылардың бірі шеңбердің ортасында отырады. Топ мүшелері оған
өздері дайындаған сұрақтарын қояды. Сұхбат беруші сұрақтарға толық
және нақты жауап береді.
Дескрипторлар:
ҚБ
«Бас бармақ» әдісі бойынша
оқушылар бір-бірін
бағалайды.
3-тапсырма.
Берілген кестеге шығарманың
тақырыбына дәлел болатын кейіпкерлердің әрекеттерін орналастырыңыз.
Сол бойынша шығарманың тақырыбы мен идеясын бір сөйлеммен
беріңіз.

Дескрипторлар:
-
шығармадағы 4 кейіпкердің
бір-бір әрекетін
таңдайды;
-
әрекеттер негізінде шығарманың
тақырыбын сөз тіркесімен
береді;
-
идеясын 1 сөйлеммен
түсіндіреді
Бекіту. "Бес жолды өлең"
стратегиясы
-
Зат есім
Қожа
-
Сын
есім
-
Етістік
-
Мағыналы
сөз
-
Зат есімге
синоним
Дескрипторлар:
|
Оқушылар білетін ақпараттарын
және қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізденіп, топ болып,
тұлғаны таныстырады.
Оқушыларға мәтін бөліктері
таратылады, алғаш мәтін бөлігімен өз тобында танысып, талдайды,
мазмұнды меңгереді.
Жалпы мәтіннің мазмұнын түсіну
үшін оқушыларға мәтін мазмұны бойынша сұрақ дайындалады.
Оқушылардың бірі шеңбердің ортасында отырады. Топ мүшелері оған
өздері дайындаған сұрақтарын қояды. Сұхбат беруші сұрақтарға толық
және нақты жауап береді.
Кестемен жұмыс
жүргізеді.
Сабақты бекіту мақсатында «Бес
жолды өлең» әдісі арқылы ойларын
қорытындылайды.
|
ҚБ
«Түстер»

ҚБ
«Түстер»

ҚБ

ҚБ
«Түстер»

ҚБ
«Түстер»

|
5-сынып
Қазақ әдебиеті
оқулығы
Оқулықпен
жұмыс
А3 парағы,оқулық,
маркер
стикер
|