|
Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ер жігітке тән қасиеттер. Септік жалғауы. |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.1 сюжетті суреттердің фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Сюжетті суреттердің фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі. Жағымды психологиялық ахуал. «Көңілді шеңбер». -Балалар, шеңберде қалай тұру керек?-деген сұраққа өздері білетін тәртіп ережелерін айтады. Сабақ басында шаттық шеңберін құру «Жылы лебіз» тәсілі арқылы оқушылар жол, сапарға байланысты тілектер жолдайды Қызығушылықты ояту. Суреттерде адам бойында кездесетін қандай жағымсыз әдеттер бейнеленгенін атаңдар. Жақсы мен жаман туралы сұхбат құрыңдар.
(оқушылар пікірі тыңдалады) Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.
А. Сипаттаулар арқылы сөзді табыңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында өз ойларын білдіреді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды. Мәтінді тыңдап, сипаттаулар арқылы тиісті сөзді табады; Ойларын дәлелдейді. |
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Суреттер |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жақсы және жаман әдеттерді екі бағанға жазып, ой қорытындысын шығарыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
4-тапсырма. Көп нүктенің орнына жатыс септік тұлғасындағы қажетті сөздерді жазыңдар.
5-тапсырма. Жаңылтпаштарды жатқа айтыңдар. Жатыс септікте тұрған сөздерді табыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. Жұптық жұмыс.Бүгінгі тақырып бойынша МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз.
Дескриптор:
6 тірек сөзді анықтайды;
ҚБ |
Оқушылар сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады; Суреттегі идеяны түсінеді; Мәтін құрылымын сақтайды; Жақсы және жаман әдеттерді екі бағанға жазып, ой қорытындысын шығарады.
Грамматикалық тапсырма орындайды. Көп нүктенің орнына жатыс септік тұлғасындағы қажетті сөздерді жазады; Ойларын дәлелдейді; Жаңылтпаштарды жатқа айтады; Жатыс септікте тұрған сөздерді анықтайды.
Оқушылар тақырыпқа байланысты маңызды деп санайтын 6 тірек сөзді анықтайды; 3 маңызды емес аспектісін анықтайды; анықталған маңызды аспектілер негізінде тақырыпты 2 сөйлеммен сипаттайды.
|
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
ҚБ
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
|
|
|||||||
|
Сабақтың соңы
Үйге тапсырма: |
Кері байланыс. Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? 6-тапсырма. |
|
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ 5-сынып. Ер жігітке тән қасиеттер. Септік жалғауы.
ҚМЖ 5-сынып. Ер жігітке тән қасиеттер. Септік жалғауы.
|
Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Мектеп: |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ер жігітке тән қасиеттер. Септік жалғауы. |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.1 сюжетті суреттердің фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Сюжетті суреттердің фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі. Жағымды психологиялық ахуал. «Көңілді шеңбер». -Балалар, шеңберде қалай тұру керек?-деген сұраққа өздері білетін тәртіп ережелерін айтады. Сабақ басында шаттық шеңберін құру «Жылы лебіз» тәсілі арқылы оқушылар жол, сапарға байланысты тілектер жолдайды Қызығушылықты ояту. Суреттерде адам бойында кездесетін қандай жағымсыз әдеттер бейнеленгенін атаңдар. Жақсы мен жаман туралы сұхбат құрыңдар.
(оқушылар пікірі тыңдалады) Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.
А. Сипаттаулар арқылы сөзді табыңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында өз ойларын білдіреді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды. Мәтінді тыңдап, сипаттаулар арқылы тиісті сөзді табады; Ойларын дәлелдейді. |
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Суреттер |
|||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жақсы және жаман әдеттерді екі бағанға жазып, ой қорытындысын шығарыңдар.
Дескриптор:
ҚБ
4-тапсырма. Көп нүктенің орнына жатыс септік тұлғасындағы қажетті сөздерді жазыңдар.
5-тапсырма. Жаңылтпаштарды жатқа айтыңдар. Жатыс септікте тұрған сөздерді табыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Бекіту. Жұптық жұмыс.Бүгінгі тақырып бойынша МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз.
Дескриптор:
6 тірек сөзді анықтайды;
ҚБ |
Оқушылар сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады; Суреттегі идеяны түсінеді; Мәтін құрылымын сақтайды; Жақсы және жаман әдеттерді екі бағанға жазып, ой қорытындысын шығарады.
Грамматикалық тапсырма орындайды. Көп нүктенің орнына жатыс септік тұлғасындағы қажетті сөздерді жазады; Ойларын дәлелдейді; Жаңылтпаштарды жатқа айтады; Жатыс септікте тұрған сөздерді анықтайды.
Оқушылар тақырыпқа байланысты маңызды деп санайтын 6 тірек сөзді анықтайды; 3 маңызды емес аспектісін анықтайды; анықталған маңызды аспектілер негізінде тақырыпты 2 сөйлеммен сипаттайды.
|
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
ҚБ
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
|
|
|||||||
|
Сабақтың соңы
Үйге тапсырма: |
Кері байланыс. Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? 6-тапсырма. |
|
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз


















