ҚМЖ 5-сынып. Ер жігітке тән қасиеттер. Септік жалғауы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 5-сынып. Ер жігітке тән қасиеттер. Септік жалғауы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ер жігітке тән қасиеттер. Септік жалғауы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Ер жігітке тән қасиеттер. Септік жалғауы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.3.1 сюжетті суреттердің фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру;

5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Сюжетті суреттердің фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І Ұйымдастыру:

Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Көңілді шеңбер».

-Балалар, шеңберде қалай тұру керек?-деген сұраққа өздері білетін тәртіп ережелерін айтады. Сабақ басында шаттық шеңберін құру «Жылы лебіз» тәсілі арқылы оқушылар жол, сапарға байланысты тілектер жолдайды

Қызығушылықты ояту. Суреттерде адам бойында кездесетін қандай жағымсыз әдеттер бейнеленгенін атаңдар.

Жақсы мен жаман туралы сұхбат құрыңдар.

(оқушылар пікірі тыңдалады)

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

Жазылым алды тапсырма. № 41-аудионы тыңдау.

А. Сипаттаулар арқылы сөзді табыңдар.

Дескриптор:

  • Мәтінді тыңдап, сипаттаулар арқылы тиісті сөзді табады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.






Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында өз ойларын білдіреді.










Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.



Мәтінді тыңдап, сипаттаулар арқылы тиісті сөзді табады;

Ойларын дәлелдейді.


Қалыптастырушы бағалау













Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.







5-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы












Суреттер















Сабақтың ортасы

Жазылым тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану. Тапсырма. Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырыңдар.

Жақсы және жаман әдеттерді екі бағанға жазып, ой қорытындысын шығарыңдар.

Жақсы қасиеттер

Жаман әдеттер



Дескриптор:

  • Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады;

  • Суреттегі идеяны түсінеді;

  • Мәтін құрылымын сақтайды;

  • Жақсы және жаман әдеттерді екі бағанға жазып, ой қорытындысын шығарады.

ҚБ

Жазылымнан кейін.

4-тапсырма. Көп нүктенің орнына жатыс септік тұлғасындағы қажетті сөздерді жазыңдар.

5-тапсырма. Жаңылтпаштарды жатқа айтыңдар. Жатыс септікте тұрған сөздерді табыңдар.

Дескриптор:

  • Көп нүктенің орнына жатыс септік тұлғасындағы қажетті сөздерді жазады;

  • Ойларын дәлелдейді;

  • Жаңылтпаштарды жатқа айтады;

  • Жатыс септікте тұрған сөздерді анықтайды.

ҚБ

Бекіту. Жұптық жұмыс.Бүгінгі тақырып бойынша МАҢЫЗДЫ және ОНША МАҢЫЗДЫ ЕМЕС деп санаған мәселелерді анықтаңыз. Жұбыңызға анықталған мәселелердің неліктен маңызды және маңызды емес екенін түсіндіріңіз.

Дескриптор:

  • тақырыпқа байланысты маңызды деп санайтын

6 тірек сөзді анықтайды;

  • -3 маңызды емес аспектісін анықтайды;

  • -анықталған маңызды аспектілер негізінде тақырыпты 2 сөйлеммен сипаттайды.

ҚБ

Оқушылар сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады;

Суреттегі идеяны түсінеді;

Мәтін құрылымын сақтайды;

Жақсы және жаман әдеттерді екі бағанға жазып, ой қорытындысын шығарады.






















Грамматикалық тапсырма орындайды.

Көп нүктенің орнына жатыс септік тұлғасындағы қажетті сөздерді жазады;

Ойларын дәлелдейді;

Жаңылтпаштарды жатқа айтады;

Жатыс септікте тұрған сөздерді анықтайды.






Оқушылар тақырыпқа байланысты маңызды деп санайтын

6 тірек сөзді анықтайды;

3 маңызды емес аспектісін анықтайды;

анықталған маңызды аспектілер негізінде тақырыпты 2 сөйлеммен сипаттайды.
















Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.
















ҚБ



Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.





































Сабақтың соңы


Үйге тапсырма:

Кері байланыс.

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?

6-тапсырма.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі