|
Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Мектеп: |
||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
|
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Игілік басы – ынтымақ. Зат есімнің жіктелуі. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі. Жағымды психологиялық ахуал.
Қызығушылықты ояту.
https://www.youtube.com/watch?v=vuclpJMyzSY
(оқушылар пікірі тыңдалады) Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды. |
Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында өз ойларын білдіреді. Бейнероликі тамашалап, ой түйіндейді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды. |
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы https://www.youtube.com/watch?v=vuclpJMyzSY Суреттер |
|||
|
Сабақтың ортасы |
2. Мәтін мазмұны бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз. Жоспар Кіріспе бөлім ____________________________ Негізгі бөлім ____________________________ а) ә) Қорытынды бөлім ________________________ Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/
Оқушылар 1,2,3 деп санау арқылы үш топқа бөлінеді. 1-топ. 3-тапсырма. Берілген сөздерге жіктік жалғауларын жалғап, сөйлем құраңдар. Сөздерге көптік жалғауын жалғап жазыңдар.
Дескриптор: Берілген сөздерге жіктік жалғауларын жалғайды;
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ 2-топ. 4-тапсырма. Берілген зат есімдерді тәуелдеңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ 3-топ. 5-тапсырма. Зат есімдерді жекеше және көпше түрде жіктеңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/
Бекіту. «Еркін мирофон» әдісімен
бүгінгі сабақты қорытындылайды. |
Мәтінді мұқият оқып, мәтін бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; Мәтін құрылымын сақтайды; Мәтін бойынша жоспар құрады. Ойларын дәлелдейді. Оқушылар грамматиклық тақырыпты меңгереді. Оқушылар 1,2,3 деп санау арқылы үш топқа бөлінеді. Топтық жұмыс орындайды. Оқушылар «Еркін мирофон» әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
|
5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ 5-сынып. Игілік басы – ынтымақ. Зат есімнің жіктелуі.
ҚМЖ 5-сынып. Игілік басы – ынтымақ. Зат есімнің жіктелуі.
|
Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Мектеп: |
||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
|
|||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Игілік басы – ынтымақ. Зат есімнің жіктелуі. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Сабақтың барысы: |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
І Ұйымдастыру: Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі. Жағымды психологиялық ахуал.
Қызығушылықты ояту.
https://www.youtube.com/watch?v=vuclpJMyzSY
(оқушылар пікірі тыңдалады) Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды. |
Балалар жағымды ахуал қалыптастырады. Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында өз ойларын білдіреді. Бейнероликі тамашалап, ой түйіндейді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды. |
Қалыптастырушы бағалау
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы https://www.youtube.com/watch?v=vuclpJMyzSY Суреттер |
|||
|
Сабақтың ортасы |
2. Мәтін мазмұны бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз. Жоспар Кіріспе бөлім ____________________________ Негізгі бөлім ____________________________ а) ә) Қорытынды бөлім ________________________ Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/
Оқушылар 1,2,3 деп санау арқылы үш топқа бөлінеді. 1-топ. 3-тапсырма. Берілген сөздерге жіктік жалғауларын жалғап, сөйлем құраңдар. Сөздерге көптік жалғауын жалғап жазыңдар.
Дескриптор: Берілген сөздерге жіктік жалғауларын жалғайды;
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ 2-топ. 4-тапсырма. Берілген зат есімдерді тәуелдеңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ 3-топ. 5-тапсырма. Зат есімдерді жекеше және көпше түрде жіктеңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/
Бекіту. «Еркін мирофон» әдісімен
бүгінгі сабақты қорытындылайды. |
Мәтінді мұқият оқып, мәтін бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; Мәтін құрылымын сақтайды; Мәтін бойынша жоспар құрады. Ойларын дәлелдейді. Оқушылар грамматиклық тақырыпты меңгереді. Оқушылар 1,2,3 деп санау арқылы үш топқа бөлінеді. Топтық жұмыс орындайды. Оқушылар «Еркін мирофон» әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
|
5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы |
|||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз


















