ҚМЖ 5-сынып. Игілік басы – ынтымақ. Зат есімнің жіктелуі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 5-сынып. Игілік басы – ынтымақ. Зат есімнің жіктелуі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Игілік басы – ынтымақ. Зат есімнің жіктелуі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Адамның сырт келбеті мен мінезі

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:



Сынып: 5

Қатысқандар

Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Игілік басы – ынтымақ. Зат есімнің жіктелуі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.1 берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру;

5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақ мақсаттары:

Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І Ұйымдастыру:

Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

Жағымды психологиялық ахуал.

Жазылым алды тапсырма.

Қызығушылықты ояту.

  • Балалар, ынтымақ дегенді қалай түсінесіңдер?

  • Ынтымақтастық, татулық, ұйымшылдық ұғымдарының ұқсастығы неде?

  • Бұл сұрақтарға жауап берместен бұрын мына бейнероликті тамашалаңдар.

https://www.youtube.com/watch?v=vuclpJMyzSY

(оқушылар пікірі тыңдалады)

Дескриптор:

  • сұрақтарға жауап береді;

  • бейнероликті тамашалап, ой түйіндейді;

  • өз көзқарастарын білдіреді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.






Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында өз ойларын білдіреді.

Бейнероликі тамашалап, ой түйіндейді.


Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау













Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.

5-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы








https://www.youtube.com/watch?v=vuclpJMyzSY





Суреттер





Сабақтың ортасы

Жазылым тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану. Мәтінді мұқият оқып, мәтін бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз.

А. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер?

2. Мәтін мазмұны бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз.

Жоспар

Кіріспе бөлім ____________________________

Негізгі бөлім ____________________________

а)

ә)

Қорытынды бөлім ________________________

Дескриптор:

  • мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

  • мәтін құрылымын сақтайды;

  • мәтін бойынша жоспар құрады.

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/

Жазылымнан кейін. ӘТН.

Оқушылар 1,2,3 деп санау арқылы үш топқа бөлінеді.

1-топ. 3-тапсырма. Берілген сөздерге жіктік жалғауларын жалғап, сөйлем құраңдар. Сөздерге көптік жалғауын жалғап жазыңдар.

Дескриптор:

Берілген сөздерге жіктік жалғауларын жалғайды;

  • Оларды қатыстырып, сөйлем құрастырады;

  • Сөздерге көптік жалғауын жалғап жазады.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/

2-топ. 4-тапсырма. Берілген зат есімдерді тәуелдеңдер.

Дескриптор:

  • Берілген зат есімдерді тәуелдейді;

  • Оңаша тәуелдеу үлгісін көрсетеді;

  • Ортақ тәуелдеу үлгісін көрсетеді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/

3-топ. 5-тапсырма. Зат есімдерді жекеше және көпше түрде жіктеңдер.

Дескриптор:

  • Зат есімдерді жекеше түрде жіктейді;

  • Зат есімдерді көпше түрде жіктейді;

  • Үш жақта жіктейді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/

Бекіту. «Еркін мирофон» әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды.

Мәтінді мұқият оқып, мәтін бойынша құрылымын сақтай отырып, жоспар құрыңыз.







Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

Мәтін құрылымын сақтайды;

Мәтін бойынша жоспар құрады.

Ойларын дәлелдейді.


















Оқушылар грамматиклық тақырыпты меңгереді.











Оқушылар 1,2,3 деп санау арқылы үш топқа бөлінеді.




Топтық жұмыс орындайды.




















Оқушылар «Еркін мирофон» әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды.



























Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.








































Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.





5-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы



















Сабақтың соңы

Кері байланыс.

Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
133
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі