ҚМЖ 5-сынып. Жігіттің сұлтаны. Жатыс, шығыс, көмектес септіктері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 5-сынып. Жігіттің сұлтаны. Жатыс, шығыс, көмектес септіктері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жігіттің сұлтаны. Жатыс, шығыс, көмектес септіктері.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жігіттің сұлтаны. Жатыс, шығыс, көмектес септіктері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу;

5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту

Мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіріңдер. Осы мақал-мәтелдер арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.

«Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы оқушыларға ашық сұрақтар қоямын. 1.Неліктен «Мінез-адам көрсеткіші» болады деп ойлайсыз?

2.Адамның жақсы мінезіне нелер жатады?

3.Мінезі жаман адамда жақсы қасиет бола ма?

4.Жаман мінезді қалай түзеуге болады деп ойлайсыз?

Дескриптор:

  • «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы ашық сұрақтарға жауап береді;

  • Дәлелді жауап береді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/


Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар мақал-мәтелдердің мағынасын ашады, осы мақал-мәтелдер арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.









Оқушылар «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы ашық сұрақтарға жауап береді.








Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.




Сабақтың ортасы
















Мағынаны тану

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

1-тапсырма. Мәтінді оқимыз.

Топтық жұмыс.

1-топ. А. Төмендегі сипаттаулар мен суреттеулер кімге немесе неге тән екенін табыңдар.

Дескриптор:

  • Төмендегі сипаттаулар мен суреттеулер кімге немесе неге тән екенін табады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

2-топ. Мәтінде неше кейіпкерге сипаттама берілген. Олар кімдер?

Дескриптор:

  • Мәтінде неше кейіпкерге сипаттама берілгендігін анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

3-топ. Мәтіннен Ыбыштың қара күштің иесі екенін көрсететін сөйлемдерді тауып жазыңдар.

Дескриптор:

  • Мәтіннен Ыбыштың қара күштің иесі екенін көрсететін сөйлемдерді тауып жазады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

Жеке жұмыс. В. Мәтіннен атау, ілік, барыс, табыс септіктерде тұрған зат есімдерді табыңдар.

Дескриптор:

  • Мәтіннен атау, ілік, барыс, табыс септіктерде тұрған зат есімдерді анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Жұптық жұмыс. Ғ. Мәтіннен жатыс, шығыс, көмектес септік жалғауларымен келген сөздерді тауып, үлгіге сәйкес талдаңдар, мағынасын көрсетіңдер.

Жұптық жұмыс. 2-тапсырма. Берілген сөздерді септеңдер.

Дескриптор:

  • Мәтіннен жатыс, шығыс, көмектес септік жалғауларымен келген сөздерді анықтайды;

  • үлгіге сәйкес талдау жасайды;

  • мағынасын көрсетеді;

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/




Мәтінді мұқият оқиды.











Оқылым мәтініне байланысты топтық тапсырмалар орындайды.




1-топ. Төмендегі сипаттаулар мен суреттеулер кімге немесе неге тән екенін табады;

Ойларын дәлелдейді.




2-топ. Мәтінде неше кейіпкерге сипаттама берілгендігін анықтайды;

Ойларын дәлелдейді.


3-топ. Мәтіннен Ыбыштың қара күштің иесі екенін көрсететін сөйлемдерді тауып жазады;

Ойларын дәлелдейді.



Жеке жұмыс. В. Мәтіннен атау, ілік, барыс, табыс септіктерде тұрған зат есімдерді табыңдар.













Жұптық жұмыс. Мәтіннен жатыс, шығыс, көмектес септік жалғауларымен келген сөздерді анықтайды;

Үлгіге сәйкес талдау жасайды;

Мағынасын көрсетеді;

Ойларын дәлелдейді.


































Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.


























Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.






5-сынып қазақ тілі оқулығы.




Д. Исабеков








































Сабақтың соңы

5 минут


Рефлекторлық экран

Менде бәрі сәтті шықты ...

Мен үйрендім ...

Сабақта мен орындай алдым ...

Бәрінен маған ұнағаны ...

Бәрінен маған қиын болғаны ...







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
124
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі