|
Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жігіттің сұлтаны. Жатыс, шығыс, көмектес септіктері. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
Қызығушылықты ояту Мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіріңдер. Осы мақал-мәтелдер арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.
2.Адамның жақсы мінезіне нелер жатады? 3.Мінезі жаман адамда жақсы қасиет бола ма? 4.Жаман мінезді қалай түзеуге болады деп ойлайсыз? Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар мақал-мәтелдердің мағынасын ашады, осы мақал-мәтелдер арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Оқушылар «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы ашық сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
1-тапсырма. Мәтінді оқимыз.
Топтық жұмыс. 1-топ. А. Төмендегі сипаттаулар мен суреттеулер кімге немесе неге тән екенін табыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ 2-топ. Мәтінде неше кейіпкерге сипаттама берілген. Олар кімдер? Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ 3-топ. Мәтіннен Ыбыштың қара күштің иесі екенін көрсететін сөйлемдерді тауып жазыңдар.
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ Жеке жұмыс. В. Мәтіннен атау, ілік, барыс, табыс септіктерде тұрған зат есімдерді табыңдар. Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/
Жұптық жұмыс. Ғ. Мәтіннен жатыс, шығыс, көмектес септік жалғауларымен келген сөздерді тауып, үлгіге сәйкес талдаңдар, мағынасын көрсетіңдер.
Жұптық жұмыс. 2-тапсырма. Берілген сөздерді септеңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/ |
Мәтінді мұқият оқиды. Оқылым мәтініне байланысты топтық тапсырмалар орындайды. 1-топ. Төмендегі сипаттаулар мен суреттеулер кімге немесе неге тән екенін табады; Ойларын дәлелдейді.
2-топ. Мәтінде неше кейіпкерге сипаттама берілгендігін анықтайды; Ойларын дәлелдейді.
3-топ. Мәтіннен Ыбыштың қара күштің иесі екенін көрсететін сөйлемдерді тауып жазады; Ойларын дәлелдейді. Жеке жұмыс. В. Мәтіннен атау, ілік, барыс, табыс септіктерде тұрған зат есімдерді табыңдар. Жұптық жұмыс. Мәтіннен жатыс, шығыс, көмектес септік жалғауларымен келген сөздерді анықтайды; Үлгіге сәйкес талдау жасайды; Мағынасын көрсетеді; Ойларын дәлелдейді. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. Д. Исабеков |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлекторлық экран Менде бәрі сәтті шықты ... Мен үйрендім ... Сабақта мен орындай алдым ... Бәрінен маған ұнағаны ... Бәрінен маған қиын болғаны ... |
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ 5-сынып. Жігіттің сұлтаны. Жатыс, шығыс, көмектес септіктері.
ҚМЖ 5-сынып. Жігіттің сұлтаны. Жатыс, шығыс, көмектес септіктері.
|
Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жігіттің сұлтаны. Жатыс, шығыс, көмектес септіктері. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
Қызығушылықты ояту Мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіріңдер. Осы мақал-мәтелдер арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.
2.Адамның жақсы мінезіне нелер жатады? 3.Мінезі жаман адамда жақсы қасиет бола ма? 4.Жаман мінезді қалай түзеуге болады деп ойлайсыз? Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар мақал-мәтелдердің мағынасын ашады, осы мақал-мәтелдер арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Оқушылар «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы ашық сұрақтарға жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
1-тапсырма. Мәтінді оқимыз.
Топтық жұмыс. 1-топ. А. Төмендегі сипаттаулар мен суреттеулер кімге немесе неге тән екенін табыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ 2-топ. Мәтінде неше кейіпкерге сипаттама берілген. Олар кімдер? Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ 3-топ. Мәтіннен Ыбыштың қара күштің иесі екенін көрсететін сөйлемдерді тауып жазыңдар.
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ Жеке жұмыс. В. Мәтіннен атау, ілік, барыс, табыс септіктерде тұрған зат есімдерді табыңдар. Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/
Жұптық жұмыс. Ғ. Мәтіннен жатыс, шығыс, көмектес септік жалғауларымен келген сөздерді тауып, үлгіге сәйкес талдаңдар, мағынасын көрсетіңдер.
Жұптық жұмыс. 2-тапсырма. Берілген сөздерді септеңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/ |
Мәтінді мұқият оқиды. Оқылым мәтініне байланысты топтық тапсырмалар орындайды. 1-топ. Төмендегі сипаттаулар мен суреттеулер кімге немесе неге тән екенін табады; Ойларын дәлелдейді.
2-топ. Мәтінде неше кейіпкерге сипаттама берілгендігін анықтайды; Ойларын дәлелдейді.
3-топ. Мәтіннен Ыбыштың қара күштің иесі екенін көрсететін сөйлемдерді тауып жазады; Ойларын дәлелдейді. Жеке жұмыс. В. Мәтіннен атау, ілік, барыс, табыс септіктерде тұрған зат есімдерді табыңдар. Жұптық жұмыс. Мәтіннен жатыс, шығыс, көмектес септік жалғауларымен келген сөздерді анықтайды; Үлгіге сәйкес талдау жасайды; Мағынасын көрсетеді; Ойларын дәлелдейді. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып қазақ тілі оқулығы. Д. Исабеков |
|
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлекторлық экран Менде бәрі сәтті шықты ... Мен үйрендім ... Сабақта мен орындай алдым ... Бәрінен маған ұнағаны ... Бәрінен маған қиын болғаны ... |
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз

















