Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚМЖ

    Сабақ: Дүниежүзі тарихы

    Мектеп: Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы,

    Б. Момышұлы атынлағы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сағынбекова Сайрагүл Төлепбергенқызы

    Сынып: 5


    Сабақтың тақырыбы

    Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    5.2.2.3 Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру.




    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: Крит-микендік мәдениет туралы мағұлматтарды біледі.

    Көпшілігі: Крит-микендік мәдениет туралы ақпараттарды меңгере отырып, сипаттайды.

    Кейбіреуі: Крит-микендік мәдениеттің антикалық грек мәдениетінің бастауы ретінде сараптай алады.


    Бағалау критерийлері

    Барлығы: Крит-микендік мәдениеттің мифтеріндегі кейіпкерлерді атай алады.

    Көпшілігі: Мифтердегі сюжеттердің маңызды тұстарын атайды.

    Кейбіреуі: Крит-микендік мифтер туралы ақпараттарды жүйелейді.


    Тілдік мақсаттар


    1. Сөздікпен жұмыс істейді.

    2. Терминдерді жазады және мағынасын түсіндіреді: мифтер, батырлар, минотавр.


    Құндылықтарға баулу




    Топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, білім алуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыстар


    Әдебиет, бейнелеу өнері, география.

    Бастапқы білім


    5.2.2.3 Қосөзен мәдениеті

    .5.2.2.3 Үндістан мәдениеті


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы





    І. Ұйымдастыру кезеңі.



    Ой қозғау

    • Ежелгі Грекияның қандай мифтерін білесіңдер?

    • Мифтердегі оқиға желісі жағымды деп айта аласыңдар ма?

    • Жалпы мифтерде баяндалған жағдайлардың бүгінгі өмірмен байланысы бар ма?



    Ой қозғау әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.



    көрсетілген суреттер бойынша үш сөзді айтып, дәптерлеріне жазады.




















    Иллюстрациялық картиналар

    демонстрация

    Сабақтың ортасы



    Кинометафора әдісі.

    Анимациялық «Персей және Андромеда» фильмінен үзінді көрсету.



    1 топ



    2 топ



    3 топ

    тапсырмалар – Мифтің кейіпкерлері туралы өз ойларын айтады. Мұнда «Білу» стратегиясы пайдаланылады.

    Бұл шығарманың ерекшелігі неде? (Ерлік)

    «Кластер» әдісі - әр топ





    ↑

    ← Геракл →

    ↓

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Мифтердегі кейіпкерлерді атай алады.

    • Сюжеттің маңызды тұстарын атайды.


    Сәйкестендіру, анықтау тәсілдерін біледі.



    ҚБ: «Желкенді кеме»



    «Түсіну».



    «Минотавр туралы» аңызды оқып, негізгі ойларын дәптерге жазады.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Аңыз кейіпкерлерін

    бейнелейді.


    - Топ өз белсенділіктерін

    көрсетеді.

    • Аңыздың негізгі ойын

    түсінеді.






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Крит-микендік мифтердегі сөздердің анықтамаларын біледі

    Мәтіннен негізгі ойды жазады. Топ мүшелері білім алуға дайындығын көрсетеді.




















    ҚБ: Смайликтер арқылы бағалау.



    Қолдану. Кинометафора әдісі.

    Анимациядан үзінді көрсету «Дедал мен Икар» рольдік ойын.

    Минос, Дедал, Икардың оқиға бойынша әрекеттерін бейнелеу. (Топтық жұмыс)

    ҚБ: Бармақ көрсету әдісі.

    Сергіту сәті: «Қаражорға» биі.



    Талдау. «Венн диограммасы».



    Блок-схема: альтернативный процесс 1

    Ежелгі Грекияның құрылысы фотосурет



    Блок-схема: альтернативный процесс 2

    Ұқсастығы



    Блок-схема: альтернативный процесс 3

    Бүгінгі Грекияның архитектурасы

















    Берілген тапсырма бойынша саралайды.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Суреттердің

    айырмашылықтарын

    саралайды.


    1. Фотосуреттердің

    айырмашылығын дәлелдеп,

    мысалдар келтіреді.

    2. Топ белсенділік

    көрсетеді.




    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек».



    Жинақтау. «Галерея».

    Крит-микендік мифтердің фотосуреттерін жинақтау арқылы топ экскурсиясын жасайды. Суреттер туралы түйінді сөздер айтады.





    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Фотосуреттер туралы ойларын жинақтайды.


    Фотосуреттердің мазмұнын дұрыс табады.

    Топ белсенді қатысады.




    ҚБ: «Бағдаршам».





    Бағалау. Топ өз ортасында Крит-микендік мифтер туралы, оның негізгі идеясын түсініп, мазмұнын айтады.







    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Тақырыптың маңызды

    тұстарын атайды.


    - Топ мүшелері толығымен

    қатысады, өз ойларын айтады.

    - Мифтерді тарихи тілде оқи, сөлей

    алады.

    Мифтердің маңызды тұстарын ерекшелейді.



    АКТ

    Анимациялық көрсетілім.







    Флипчарт

    стикер















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сағынбекова Сайрагүл Төлепбергенқызы
    12 Қазан 2020
    693
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ 5 сынып Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ 5 сынып Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дүние жүзі тарихы 5 сынып Қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚМЖ

    Сабақ: Дүниежүзі тарихы

    Мектеп: Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы,

    Б. Момышұлы атынлағы орта мектебі

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сағынбекова Сайрагүл Төлепбергенқызы

    Сынып: 5


    Сабақтың тақырыбы

    Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    5.2.2.3 Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру.




    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: Крит-микендік мәдениет туралы мағұлматтарды біледі.

    Көпшілігі: Крит-микендік мәдениет туралы ақпараттарды меңгере отырып, сипаттайды.

    Кейбіреуі: Крит-микендік мәдениеттің антикалық грек мәдениетінің бастауы ретінде сараптай алады.


    Бағалау критерийлері

    Барлығы: Крит-микендік мәдениеттің мифтеріндегі кейіпкерлерді атай алады.

    Көпшілігі: Мифтердегі сюжеттердің маңызды тұстарын атайды.

    Кейбіреуі: Крит-микендік мифтер туралы ақпараттарды жүйелейді.


    Тілдік мақсаттар


    1. Сөздікпен жұмыс істейді.

    2. Терминдерді жазады және мағынасын түсіндіреді: мифтер, батырлар, минотавр.


    Құндылықтарға баулу




    Топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, білім алуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыстар


    Әдебиет, бейнелеу өнері, география.

    Бастапқы білім


    5.2.2.3 Қосөзен мәдениеті

    .5.2.2.3 Үндістан мәдениеті


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы





    І. Ұйымдастыру кезеңі.



    Ой қозғау

    • Ежелгі Грекияның қандай мифтерін білесіңдер?

    • Мифтердегі оқиға желісі жағымды деп айта аласыңдар ма?

    • Жалпы мифтерде баяндалған жағдайлардың бүгінгі өмірмен байланысы бар ма?



    Ой қозғау әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.



    көрсетілген суреттер бойынша үш сөзді айтып, дәптерлеріне жазады.




















    Иллюстрациялық картиналар

    демонстрация

    Сабақтың ортасы



    Кинометафора әдісі.

    Анимациялық «Персей және Андромеда» фильмінен үзінді көрсету.



    1 топ



    2 топ



    3 топ

    тапсырмалар – Мифтің кейіпкерлері туралы өз ойларын айтады. Мұнда «Білу» стратегиясы пайдаланылады.

    Бұл шығарманың ерекшелігі неде? (Ерлік)

    «Кластер» әдісі - әр топ





    ↑

    ← Геракл →

    ↓

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Мифтердегі кейіпкерлерді атай алады.

    • Сюжеттің маңызды тұстарын атайды.


    Сәйкестендіру, анықтау тәсілдерін біледі.



    ҚБ: «Желкенді кеме»



    «Түсіну».



    «Минотавр туралы» аңызды оқып, негізгі ойларын дәптерге жазады.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Аңыз кейіпкерлерін

    бейнелейді.


    - Топ өз белсенділіктерін

    көрсетеді.

    • Аңыздың негізгі ойын

    түсінеді.






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Крит-микендік мифтердегі сөздердің анықтамаларын біледі

    Мәтіннен негізгі ойды жазады. Топ мүшелері білім алуға дайындығын көрсетеді.




















    ҚБ: Смайликтер арқылы бағалау.



    Қолдану. Кинометафора әдісі.

    Анимациядан үзінді көрсету «Дедал мен Икар» рольдік ойын.

    Минос, Дедал, Икардың оқиға бойынша әрекеттерін бейнелеу. (Топтық жұмыс)

    ҚБ: Бармақ көрсету әдісі.

    Сергіту сәті: «Қаражорға» биі.



    Талдау. «Венн диограммасы».



    Блок-схема: альтернативный процесс 1

    Ежелгі Грекияның құрылысы фотосурет



    Блок-схема: альтернативный процесс 2

    Ұқсастығы



    Блок-схема: альтернативный процесс 3

    Бүгінгі Грекияның архитектурасы

















    Берілген тапсырма бойынша саралайды.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Суреттердің

    айырмашылықтарын

    саралайды.


    1. Фотосуреттердің

    айырмашылығын дәлелдеп,

    мысалдар келтіреді.

    2. Топ белсенділік

    көрсетеді.




    ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек».



    Жинақтау. «Галерея».

    Крит-микендік мифтердің фотосуреттерін жинақтау арқылы топ экскурсиясын жасайды. Суреттер туралы түйінді сөздер айтады.





    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Фотосуреттер туралы ойларын жинақтайды.


    Фотосуреттердің мазмұнын дұрыс табады.

    Топ белсенді қатысады.




    ҚБ: «Бағдаршам».





    Бағалау. Топ өз ортасында Крит-микендік мифтер туралы, оның негізгі идеясын түсініп, мазмұнын айтады.







    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Тақырыптың маңызды

    тұстарын атайды.


    - Топ мүшелері толығымен

    қатысады, өз ойларын айтады.

    - Мифтерді тарихи тілде оқи, сөлей

    алады.

    Мифтердің маңызды тұстарын ерекшелейді.



    АКТ

    Анимациялық көрсетілім.







    Флипчарт

    стикер















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Басқа Басқа 5 сынып
    12.10.2020
    693
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сағынбекова Сайрагүл Төлепбергенқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации