|
ҚМЖ Сабақ: Дүниежүзі тарихы |
Мектеп: Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Б. Момышұлы атынлағы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Сағынбекова Сайрагүл Төлепбергенқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
5.2.2.3 Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Крит-микендік мәдениет туралы мағұлматтарды біледі. Көпшілігі: Крит-микендік мәдениет туралы ақпараттарды меңгере отырып, сипаттайды. Кейбіреуі: Крит-микендік мәдениеттің антикалық грек мәдениетінің бастауы ретінде сараптай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Барлығы: Крит-микендік мәдениеттің мифтеріндегі кейіпкерлерді атай алады. Көпшілігі: Мифтердегі сюжеттердің маңызды тұстарын атайды. Кейбіреуі: Крит-микендік мифтер туралы ақпараттарды жүйелейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
1. Сөздікпен жұмыс істейді. 2. Терминдерді жазады және мағынасын түсіндіреді: мифтер, батырлар, минотавр. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, білім алуға дайын болу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар
|
Әдебиет, бейнелеу өнері, география. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім
|
5.2.2.3 Қосөзен мәдениеті .5.2.2.3 Үндістан мәдениеті
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Ой қозғау
Ой қозғау әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
көрсетілген суреттер бойынша үш сөзді айтып, дәптерлеріне жазады. |
Иллюстрациялық картиналар демонстрация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Кинометафора әдісі. Анимациялық «Персей және Андромеда» фильмінен үзінді көрсету.
1 топ
2 топ
3 топ тапсырмалар – Мифтің кейіпкерлері туралы өз ойларын айтады. Мұнда «Білу» стратегиясы пайдаланылады. Бұл шығарманың ерекшелігі неде? (Ерлік) «Кластер» әдісі - әр топ
↑
←
ҚБ: «Желкенді кеме»
«Түсіну».
«Минотавр туралы» аңызды оқып, негізгі ойларын дәптерге жазады.
ҚБ: Смайликтер арқылы бағалау.
Қолдану. Кинометафора әдісі. Анимациядан үзінді көрсету «Дедал мен Икар» рольдік ойын. Минос, Дедал, Икардың оқиға бойынша әрекеттерін бейнелеу. (Топтық жұмыс) ҚБ: Бармақ көрсету әдісі. Сергіту сәті: «Қаражорға» биі.
Талдау. «Венн диограммасы».
Ежелгі Грекияның құрылысы фотосурет
Ұқсастығы
Бүгінгі Грекияның архитектурасы
Берілген тапсырма бойынша саралайды.
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек».
Жинақтау. «Галерея». Крит-микендік мифтердің фотосуреттерін жинақтау арқылы топ экскурсиясын жасайды. Суреттер туралы түйінді сөздер айтады.
ҚБ: «Бағдаршам».
Бағалау. Топ өз ортасында Крит-микендік мифтер туралы, оның негізгі идеясын түсініп, мазмұнын айтады.
|
АКТ Анимациялық көрсетілім.
Флипчарт стикер
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сағынбекова Сайрагүл ТөлепбергенқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз ҚМЖ 5 сынып Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтады
Тақырып бойынша 11 материал табылды
ҚМЖ 5 сынып Крит-микендік мәдениет туралы мифтер не айтадыМатериал туралы қысқаша түсінік
Дүние жүзі тарихы 5 сынып Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













