|
Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі. |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мінез – жанның айнасы. Тәуелдік жалғау. |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.6.1. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, зат есімдерді мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал .
Қызығушылықты ояту. «Ұлылар ұлағаты». Оқушылар ұлылардың даналық сөздерімен танысып, ой түйеді, өз пікірлерін білдіреді. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды. Топқа бөлу. Оқушылар осы даналық сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді. Жасанды кішіпейілділік — жақсы қасиет емес. Абай Құнанбайұлы Жалған намыс қасиет емес, ар сақтаған қасиет. Мұхтар Әуезов Еңбексүйгіштік — адамның адамдық қасиетінің негізгі өлшемдерінің бірі. Шыңғыс Айтматов Дескриптор:
ҚБ ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар ұлылардың даналық сөздерімен танысып, ой түйеді, өз пікірлерін білдіреді. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды. Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен бағалау критетийлерін анықтайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып Қазақ тілі |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
Мәтінді түсініп оқыңдар. Әңгімеге басқаша қандай тақырып қояр едіңдер? Мәтінді оқылым
стратегияларын қолданып, талдаңдар. Топтық жұмыс. 1-топ. Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды. «Қосжазба күнделігі»
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ 2-топ. Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ 3- топ. Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/
Жеке жұмыс. Б. Оқылым мәтінінен тәуелдік жалғауымен берілген сөздерді теріп жазып, қай жақта тұрғанын көрсетіңдер.
2-тапсырма. Берілген сөздерді тәуелдік жалғауы арқылы байланыстырып, бірнеше сөйлемнен тұратын шағын мәтін құраңдар.
Дескриптор:
ҚБ ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/ Бекіту. Абайдың 19-қарасөзін түсініп оқып, ой түйіндеңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ |
Мәтінді түсініп оқыңдар. Мәтінді оқылым стратегияларын қолданып, талдаңдар.
Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.
«9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.
Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды; Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды; Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.
Грамматикалық тақырыппен танысады.
Оқылым мәтінінен тәуелдік жалғауымен берілген сөздерді теріп жазады; Қай жақта тұрғанын талдап көрсетеді; Берілген сөздерді тәуелдік жалғауы арқылы байланыстырады; Бірнеше сөйлемнен тұратын шағын мәтін құрайды.
Абайдың 19-қарасөзін түсініп оқиды; Тақырыпты қорытындылайды.
|
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
|
5-сынып Қазақ тілі
С. Шаймерденов
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс: Менде бәрі сәтті шықты ... Мен үйрендім ... Сабақта мен орындай алдым ... Бәрінен маған ұнағаны ... Бәрінен маған қиын болғаны ... |
|
|
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ 5-сынып. Мінез – жанның айнасы. Тәуелдік жалғау.
ҚМЖ 5-сынып. Мінез – жанның айнасы. Тәуелдік жалғау.
|
Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі. |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мінез – жанның айнасы. Тәуелдік жалғау. |
||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.6.1. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, зат есімдерді мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал .
Қызығушылықты ояту. «Ұлылар ұлағаты». Оқушылар ұлылардың даналық сөздерімен танысып, ой түйеді, өз пікірлерін білдіреді. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды. Топқа бөлу. Оқушылар осы даналық сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді. Жасанды кішіпейілділік — жақсы қасиет емес. Абай Құнанбайұлы Жалған намыс қасиет емес, ар сақтаған қасиет. Мұхтар Әуезов Еңбексүйгіштік — адамның адамдық қасиетінің негізгі өлшемдерінің бірі. Шыңғыс Айтматов Дескриптор:
ҚБ ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар ұлылардың даналық сөздерімен танысып, ой түйеді, өз пікірлерін білдіреді. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды. Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен бағалау критетийлерін анықтайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып Қазақ тілі |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
Мәтінді түсініп оқыңдар. Әңгімеге басқаша қандай тақырып қояр едіңдер? Мәтінді оқылым
стратегияларын қолданып, талдаңдар. Топтық жұмыс. 1-топ. Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды. «Қосжазба күнделігі»
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ 2-топ. Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ 3- топ. Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/
Жеке жұмыс. Б. Оқылым мәтінінен тәуелдік жалғауымен берілген сөздерді теріп жазып, қай жақта тұрғанын көрсетіңдер.
2-тапсырма. Берілген сөздерді тәуелдік жалғауы арқылы байланыстырып, бірнеше сөйлемнен тұратын шағын мәтін құраңдар.
Дескриптор:
ҚБ ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/ Бекіту. Абайдың 19-қарасөзін түсініп оқып, ой түйіндеңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ |
Мәтінді түсініп оқыңдар. Мәтінді оқылым стратегияларын қолданып, талдаңдар.
Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.
«9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.
Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды; Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды; Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.
Грамматикалық тақырыппен танысады.
Оқылым мәтінінен тәуелдік жалғауымен берілген сөздерді теріп жазады; Қай жақта тұрғанын талдап көрсетеді; Берілген сөздерді тәуелдік жалғауы арқылы байланыстырады; Бірнеше сөйлемнен тұратын шағын мәтін құрайды.
Абайдың 19-қарасөзін түсініп оқиды; Тақырыпты қорытындылайды.
|
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
|
5-сынып Қазақ тілі
С. Шаймерденов
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс: Менде бәрі сәтті шықты ... Мен үйрендім ... Сабақта мен орындай алдым ... Бәрінен маған ұнағаны ... Бәрінен маған қиын болғаны ... |
|
|
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















