ҚМЖ 5-сынып. Мінез – жанның айнасы. Тәуелдік жалғау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 5-сынып. Мінез – жанның айнасы. Тәуелдік жалғау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мінез – жанның айнасы. Тәуелдік жалғау.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мінез – жанның айнасы. Тәуелдік жалғау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.6.1. Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, зат есімдерді мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Жағымды психологиялық ахуал .

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

Қызығушылықты ояту. «Ұлылар ұлағаты». Оқушылар ұлылардың даналық сөздерімен танысып, ой түйеді, өз пікірлерін білдіреді. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.

Топқа бөлу. Оқушылар осы даналық сөздері арқылы 3 топқа бөлінеді.

Жасанды кішіпейілділік — жақсы қасиет емес.

Абай Құнанбайұлы

Жалған намыс қасиет емес, ар сақтаған қасиет.

Мұхтар Әуезов

Еңбексүйгіштік — адамның адамдық қасиетінің негізгі өлшемдерінің бірі.

Шыңғыс Айтматов

Дескриптор:

  • даналық сөздермен танысады;

  • ой түйіп, өз пікірін білдіреді.

ҚБ ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.





Оқушылар ұлылардың даналық сөздерімен танысып, ой түйеді, өз пікірлерін білдіреді. Бүгінгі тақырыппен байланысын анықтайды.



Сабақтың тақырыбы, мақсаттары мен бағалау критетийлерін анықтайды.







Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.



5-сынып

Қазақ тілі




















Сабақтың ортасы

















Мағынаны тану

ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Топтық жұмыс.

Мәтінді түсініп оқыңдар. Әңгімеге басқаша қандай тақырып қояр

едіңдер? Мәтінді оқылым стратегияларын қолданып, талдаңдар.

Топтық жұмыс.

1-топ. Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.

«Қосжазба күнделігі»

Үзінді

Түсіндірме (коментарий)








Дескриптор:

  • Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

2-топ. Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды. «9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.

Дескриптор:

  • Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды;

  • ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

3- топ. Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.

Мәтіндік зерттеу

Мәтіннің негізгі ойын тап.


Белгісіз және белгілі мәліметтер.


Мәтіннен өмірлік қағида шығар.


Тәрбиелік мәні бар қорытынды жаса.


Дескриптор:

  • Мәтіннің негізгі ойын тауып, белгісіз және белгілі мәліметтерді анықтайды;

  • Мәтіннен өмірлік қағида шығарып, тәрбиелік мәні бар қорытынды жасайды.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Жеке жұмыс. Б. Оқылым мәтінінен тәуелдік жалғауымен берілген сөздерді теріп жазып, қай жақта тұрғанын көрсетіңдер.


2-тапсырма. Берілген сөздерді тәуелдік жалғауы арқылы байланыстырып, бірнеше сөйлемнен тұратын шағын мәтін құраңдар.

Дескриптор:

  • оқылым мәтінінен тәуелдік жалғауымен берілген сөздерді теріп жазады;

  • қай жақта тұрғанын талдап көрсетеді;

  • берілген сөздерді тәуелдік жалғауы арқылы байланыстырады;

  • бірнеше сөйлемнен тұратын шағын мәтін құрайды.

ҚБ ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

4 ұпай иеленеді. /4 ұпай/

Бекіту. Абайдың 19-қарасөзін түсініп оқып, ой түйіндеңдер.

Дескриптор:

  • Абайдың 19-қарасөзін түсініп оқиды;

  • Тақырыпты қорытындылайды.

ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар

2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/






Мәтінді түсініп оқыңдар.

Мәтінді оқылым стратегияларын қолданып, талдаңдар.












Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды.





«9 алмаз» әдісімен ақпаратты маңыздылығына қарай іріктеп орналастырып шығады.





Мәтіннен алынған тұжырымдарды мәтінге сүйеніп комментарий жасай отырып оқиды;

Тақырыпқа қатысты нақты ұсынылған тапсырма мақсатына сәйкес іріктеп оқиды;

Тақырыпты мақсатына сай зерттеп оқиды.




















Грамматикалық тақырыппен танысады.





Оқылым мәтінінен тәуелдік жалғауымен берілген сөздерді теріп жазады;

Қай жақта тұрғанын талдап көрсетеді;

Берілген сөздерді тәуелдік жалғауы арқылы байланыстырады;

Бірнеше сөйлемнен тұратын шағын мәтін құрайды.







Абайдың 19-қарасөзін түсініп оқиды;

Тақырыпты қорытындылайды.



























Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.


















Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.






































Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.



5-сынып

Қазақ тілі




С. Шаймерденов




















Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс:

Менде бәрі сәтті шықты ...

Мен үйрендім ...

Сабақта мен орындай алдым ...

Бәрінен маған ұнағаны ...

Бәрінен маған қиын болғаны ...













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
265
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі