Материалдар / ҚМЖ 5-сынып өсімдік және музыка

ҚМЖ 5-сынып өсімдік және музыка

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып ҚМЖ өсімдік және музыка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2024
83
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып:

5

Сабақтың тақырыбы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

Бағалау критерийі

  • Мәтін мазмұнын түсінеді , негізгі ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады

  • Тура және ауыспалы мағыналы сөздерге мысалдар келтіреді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы

4 минут








3 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

2. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру.

«Өз күлкіңмен бөліс!» жылулық шеңбері.

3.Топтaрғa бөлу

Оқушылaрғa сөздер жaзылғaн стикерлер мен суреттер тaрaтылaды.



«Мюнстанберог» әдісі арқылы тақырыпты болжау.






Сабақ тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.Жаңа сатақ түсіндіріледі


1. Оқушылар сәлемдеседі.

2. Балалар шеңбер құрып тұрады,бір-біріне өз көңіл -күйлерін бармақпен көрсетіп, әдемі күлкілерін сыйлайды.

3. Оқушылар мағынасы жағынан жақын суретпен бірігеді.

Өз топтарына ат беріп, неліктен бір топқа біріккенін топ ішінде құрдастарына түсіндіреді.

«Ертегі» сөзіне ассоциаграмма құрады.


«Басбармақ» әдісі














ҚБ: Мадақтау




Суреттер




Сабақтың ортасы

5 минут













5 минут





























































Сабақтың соңы



1-тапсырма .Жеке жұмыс

Тыңдалым мәтінімен танысу .Мәтін бойынша тақырыбын, нақты апараттарды тауып, екі сұрақ құрастыру.


Тақырыбы:

Нақты апараттар:

Екі сұрақ:


2-тапсырма

«Жұмыла көтерген жүк жеңіл» әдісі Топтық жұмыс


Қою қаріппен берілген сөздерінің тура және ауыспалы мағыналарын анықтаңдар.


Үлгі: Орман ішінде билейтін ағаш бар. Ол адамның ішінде не барын білу қиын.

Қытайдың ежелгі орманының ішінде ерекше сәмбі тал бар. Осы биік ағаштың қасында жеңіл лирикалық әуен қойсаңыз, ағаш музыка ырғағына ілесіп, билей жөнеледі. Бір ғажабы, шулы, даңғаза музыка қойсаңыз, ағаш билемей қояды екен. Жергілікті тұрғындар оған «билейтін


2-тапсырма .Жұптық жұмыс


Берілген сөздердің антонимдерін, синонимдерін табыңдар


1.2-оқушы.Антоним

  • ақылды — ақымақ

  • ерте — кеш

  • Түзу қисық

2.2 - оқушы

  • Жамау – бүтін

  • Тар кең

  • Кіру - шығу

2.3 - оқушы

  • Жұмсақ – қатты

  • Жас кәрі

  • Биік – аласа


2.4 – оқушы

Мықты – осал

Азан — кешкітұрым

Қайратты — әлсіз


2.5-оқушы.Синонимдерін тап


  1. Отан, Атамекен, туған жер, туған ел,туған жер; 

  2. әдемі, әсем, көркем, сұлу

2.6 - оқушы

1.Ел,халық,жұрт,көпшілік,жамағат 2.Күшті, мықты, әлді, қарулы, қайратты, қажырлы



Сабақты бекіту. Кері байланыс

«Тақтадағы сөйлемдерді аяқта» кестесін толтыр:

  • Мен мынаны білдім...

  • Маған қызық болғаны...

  • Маған қиын болғаны...

  • Мен енді...

  • Менің ойым мынандай...

  • Мен мынаны сезіндім...

  • Мынаған таңғалдым...

Үйге тапсырма. Бүгінгі сабақта алған білімді пайдаланып, үй жануарлары туралы диалог құра.



Дескриптор

Жалпы балл- 3 балл


-Мәтінге тақырып қояды

-Нақты ақпаратты табады

-Екі сұрақ құрастырады






Дескриптор

Жалпы балл- 3 балл


  • Қою қаріппен берілген сөздердің тура және ауыспалы мағынасын табады

  • тура және ауыспалы сөздерді ажырата алады














Дескриптор

Жалпы балл- 4балл



-Антонимдерін табады

-Сөздердің синонимін табады






























Оқушылар «Тақтадағы сөйлемдерді аяқта» кестесін толтыртады. Оқушылар экранда жазылған сөйлемдердің біреуін таңдап, оны әрі қарай жалғастырып, аяқтайды.











ҚБ:


























ҚБ:

«Басбармақ» әдісі


























ҚБ:

«Басбармақ» әдісі







ҚБ: «Сөйлемді аяқта» әдісі арқылы мұғалімнің қалыптастырушы бағасы

























Оқулық, таратпа материалдар, слайд


























Слайд


































АКТ материалдары













Интерактивті тақта











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ