|
Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ тіліндегі септік жалғаулары. Атау, ілік, барыс, табыс септіктері. |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу, зат есімдерді мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
Мәтінді оқыңдар. Негізгі ойды анықтаңдар.
1.Бала мінезінің қалыптасуына отбасында берілетін тәлім-тәрбиенің қандай маңызы бар? 2. «Мен сенің қате ісіңді түзеп, пайдалы іске үйретсем, сен менің айтқанымды ұғып, орнына келтірсең, жақсы, түзік кісі болып өсерсің» деген сөзді қалай түсінесіңдер? 3. «Бағусыз бетімен кету» дегенді қалай түсінесіңдер? Өз сөздеріңмен айтып беріңдер. Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады. Суретке байланысты өз болжамдарын ұсынады. Оқушылар суреттер арқылы және мәтін мазмұны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Берілген ақпараттар арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату. Мәтіннің негізгі ойын анықтайды; Сұрақтарға жауап береді; Бүгінгі тақырыппен байланысын табады. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Суреттер |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
А. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
Тапсырма. Тыңдалым және оқылым мәтінінен қандай ой түйдіңіз? Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазыңыз. Ә. Мәтінді қайта тыңдап, бес зат есім жазыңдар. Ол сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 5 ұпай иеленеді. /5 ұпай/ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма. Оқиық, қызық!
А. Өлеңнен септік жалғаулы сөздерді тауып жазыңдар. Ә. Өлеңнен тәуелдік жалғаулы сөздерді тауып жазыңдар.
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ Бекіту . Бүгінгі сабақ бойынша не үйрендің, ойыңды қорытындыла. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісі Тақырып бойынша дәлел келтіре отырып, ой бөлісіп, өз көзқарасын білдіреді, қорытынды жасайды. |
Тыңдалым мәтінін мұқият тыңдайды. «Сұрақтар қобдишасы» әдісі бойынша тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқылым мәтіні мен тыңдалым мәтініндегі ортақ идеяны түсінеді; Оқылым және тыңдалым мәтіні негізінде жинақы мәтін жазады; Мәтінді қайта тыңдап, бес зат есім жазады; Ол сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратады. Мысал өлеңмен танысып,өлеңнен септік жалғаулы сөздерді тауып жазады; Өлеңнен тәуелдік жалғаулы сөздерді тауып жазады; Ойларын дәлелдейді. Тақырып бойынша дәлел келтіре отырып, ой бөлісіп, өз көзқарасын білдіреді, қорытынды жасайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
Тапсырма қағаздары |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс.
|
|
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ 5-сынып. Қазақ тіліндегі септік жалғаулары. Атау, ілік, барыс, табыс септіктері.
ҚМЖ 5-сынып. Қазақ тіліндегі септік жалғаулары. Атау, ілік, барыс, табыс септіктері.
|
Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ тіліндегі септік жалғаулары. Атау, ілік, барыс, табыс септіктері. |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу, зат есімдерді мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық.
Мәтінді оқыңдар. Негізгі ойды анықтаңдар.
1.Бала мінезінің қалыптасуына отбасында берілетін тәлім-тәрбиенің қандай маңызы бар? 2. «Мен сенің қате ісіңді түзеп, пайдалы іске үйретсем, сен менің айтқанымды ұғып, орнына келтірсең, жақсы, түзік кісі болып өсерсің» деген сөзді қалай түсінесіңдер? 3. «Бағусыз бетімен кету» дегенді қалай түсінесіңдер? Өз сөздеріңмен айтып беріңдер. Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады. Суретке байланысты өз болжамдарын ұсынады. Оқушылар суреттер арқылы және мәтін мазмұны арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды. Берілген ақпараттар арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату. Мәтіннің негізгі ойын анықтайды; Сұрақтарға жауап береді; Бүгінгі тақырыппен байланысын табады. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Суреттер |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
А. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.
Тапсырма. Тыңдалым және оқылым мәтінінен қандай ой түйдіңіз? Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазыңыз. Ә. Мәтінді қайта тыңдап, бес зат есім жазыңдар. Ол сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 5 ұпай иеленеді. /5 ұпай/ ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма. Оқиық, қызық!
А. Өлеңнен септік жалғаулы сөздерді тауып жазыңдар. Ә. Өлеңнен тәуелдік жалғаулы сөздерді тауып жазыңдар.
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ Бекіту . Бүгінгі сабақ бойынша не үйрендің, ойыңды қорытындыла. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісі Тақырып бойынша дәлел келтіре отырып, ой бөлісіп, өз көзқарасын білдіреді, қорытынды жасайды. |
Тыңдалым мәтінін мұқият тыңдайды. «Сұрақтар қобдишасы» әдісі бойынша тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап береді. Оқылым мәтіні мен тыңдалым мәтініндегі ортақ идеяны түсінеді; Оқылым және тыңдалым мәтіні негізінде жинақы мәтін жазады; Мәтінді қайта тыңдап, бес зат есім жазады; Ол сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратады. Мысал өлеңмен танысып,өлеңнен септік жалғаулы сөздерді тауып жазады; Өлеңнен тәуелдік жалғаулы сөздерді тауып жазады; Ойларын дәлелдейді. Тақырып бойынша дәлел келтіре отырып, ой бөлісіп, өз көзқарасын білдіреді, қорытынды жасайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
Тапсырма қағаздары |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс.
|
|
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















