|
Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі. |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қожаның портреті. Көптік жалғау. |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, зат есімдерді мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен сізді жақсы көремін,себебі....» тренинг Оқушылар бір –біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.
Қызығушылықты ояту. Берілген зат есімдерді негізгі және туынды түрлеріне топтастырыңдар. «Дұрыс,бұрыс» әдісі арқылы сұралады. (дұрыс жауап болса,қызыл түсті,бұрыс жауап болса,көк түсті көтереді ) Көше –туынды зат есім Достық –негізгі зат есім Өмір – негізгі зат есім Ақылшы – туынды зат есім Адам – негізгі зат есім Сызғыш – туынды зат есім Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар 1.Қожаны білеміз бе? 2.Қайдан білеміз? 3. Кинодағы кейіпкерлер кімдер?
Оқушыларды кейіпкерлер арқылы 3 топқа бөлу. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру |
Оқушылардың жауабы тыңдалады. Оқушылар «Дұрыс,бұрыс» әдісі арқылы сұралады (дұрыс жауап болса,қызыл түсті,бұрыс жауап болса,көк түсті көтереді). Оқушыларды кейіпкерлер арқылы 3 топқа бөлу. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңыз.
Топтық жұмыс. 1-топ. Мәтін мазмұнына сәйкес берілген ойды ары қарай жалғастырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ ІІ топ. Ерекшеленіп берілген сөздердің синонимін табыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ ІІІ топ. Қожаға портрет жасау. Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/
Оқушылар жұптық жұмыс жүргізеді. 2-тапсырма. Берілген сөздерге көптік жалғауын жалғаңыз.
3-тапсырма. Көптік мәнді зат есімдерді жазыңдар.
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ Бекіту. Көптік жалғауы қате жалғанған сөйлемдерді табыңдар. Себебін түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ |
Оқушылар оқылым мәтінімен топтық жұмыс жүргізеді. 1-топ. Мәтін мазмұнына сәйкес берілген ойды ары қарай жалғастырады; Ойларын дәлелдейді. 2-топ. Ерекшеленіп берілген сөздердің синонимін табады; Ойларын дәлелдейді. 3-топ. Қожаға портрет жасайды; Ойларын дәлелдейді. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. Берілген сөздерге көптік жалғауын жалғайды; Көптік мәнді зат есімдерді жазады; Ойларын дәлелдейді. Берілген сөздерге көптік жалғауын жалғайды; Себебін түсіндіреді; Ойларын дәлелдейді. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
Бердібек Соқпақпаев |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия «Шығу парағы»
|
|
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ 5-сынып. Қожаның портреті. Көптік жалғау.
ҚМЖ 5-сынып. Қожаның портреті. Көптік жалғау.
|
Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі. |
Мектеп: |
||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қожаның портреті. Көптік жалғау. |
||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу; 5.4.2.2 зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқылым стратегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу, зат есімдерді мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Жағымды психологиялық ахуал. «Мен сізді жақсы көремін,себебі....» тренинг Оқушылар бір –біріне мәтінді жалғастыру арқылы тілектер айтады.
Қызығушылықты ояту. Берілген зат есімдерді негізгі және туынды түрлеріне топтастырыңдар. «Дұрыс,бұрыс» әдісі арқылы сұралады. (дұрыс жауап болса,қызыл түсті,бұрыс жауап болса,көк түсті көтереді ) Көше –туынды зат есім Достық –негізгі зат есім Өмір – негізгі зат есім Ақылшы – туынды зат есім Адам – негізгі зат есім Сызғыш – туынды зат есім Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар 1.Қожаны білеміз бе? 2.Қайдан білеміз? 3. Кинодағы кейіпкерлер кімдер?
Оқушыларды кейіпкерлер арқылы 3 топқа бөлу. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру |
Оқушылардың жауабы тыңдалады. Оқушылар «Дұрыс,бұрыс» әдісі арқылы сұралады (дұрыс жауап болса,қызыл түсті,бұрыс жауап болса,көк түсті көтереді). Оқушыларды кейіпкерлер арқылы 3 топқа бөлу. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңыз.
Топтық жұмыс. 1-топ. Мәтін мазмұнына сәйкес берілген ойды ары қарай жалғастырыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ ІІ топ. Ерекшеленіп берілген сөздердің синонимін табыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/ ІІІ топ. Қожаға портрет жасау. Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 2 ұпай иеленеді. /2 ұпай/
Оқушылар жұптық жұмыс жүргізеді. 2-тапсырма. Берілген сөздерге көптік жалғауын жалғаңыз.
3-тапсырма. Көптік мәнді зат есімдерді жазыңдар.
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ Бекіту. Көптік жалғауы қате жалғанған сөйлемдерді табыңдар. Себебін түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ Дескритор бойынша барлық қадамды орындаған оқушылар 3 ұпай иеленеді. /3 ұпай/ |
Оқушылар оқылым мәтінімен топтық жұмыс жүргізеді. 1-топ. Мәтін мазмұнына сәйкес берілген ойды ары қарай жалғастырады; Ойларын дәлелдейді. 2-топ. Ерекшеленіп берілген сөздердің синонимін табады; Ойларын дәлелдейді. 3-топ. Қожаға портрет жасайды; Ойларын дәлелдейді. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. Берілген сөздерге көптік жалғауын жалғайды; Көптік мәнді зат есімдерді жазады; Ойларын дәлелдейді. Берілген сөздерге көптік жалғауын жалғайды; Себебін түсіндіреді; Ойларын дәлелдейді. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
Бердібек Соқпақпаев |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия «Шығу парағы»
|
|
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз





















