ҚМЖ 5-сынып. Татулықтың маңызы. Жіктелетін және жіктелмейтін зат есімдер. БЖБ № 6

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ 5-сынып. Татулықтың маңызы. Жіктелетін және жіктелмейтін зат есімдер. БЖБ № 6

Материал туралы қысқаша түсінік
Татулықтың маңызы. Жіктелетін және жіктелмейтін зат есімдер. БЖБ № 6
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Татулықтың маңызы. Жіктелетін және жіктелмейтін зат есімдер. БЖБ № 6

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Сабақтың мақсаттары

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

Қызығушылықты ояту

  • Балалар, татулық, ынтымақтастық, достық тақырыбында берілген тірек сөздерге байланысты мақал-мәтелдер айтыңдар.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ

6-тапсырма. № 42-аудионы тыңдаңдар.

А. Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

Дескриптор:

  • Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап береді;

  • Сұрақтарға байланысты өз пікірін білдіреді;

  • Айтылған пікірлерге байланысты қорытынды шығарады.

ҚБ

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады.


Тірек сөздерге байланысты мақал-мәтелдер анықтайды, мазмұнын ашады.


Жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.









Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтарға жауап береді;

Сұрақтарға байланысты өз пікірін білдіреді;

Айтылған пікірлерге байланысты қорытынды шығарады.













Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.






5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы









Мақал- мәтелдер









Сабақтың ортасы

















Мағынаны тану

Рисунок 1 ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тапсырма. Берілген түпнұсқа мәтінді мұқият оқып шығыңыз. Кестенің екінші бағанына негізгі ақпаратты сақтай отырып, жинақы мәтін жазыңыз. Жинақы мәтін жазуда зат есімнің жалғауларын қолданыңдар.

Мәтін

Жинақы мәтін

Мінез – әр адамның жеке басына тән өзіндік психологиялық қасиеттер мен ерекшеліктер жиынтығы. Мінез - адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын сапалы өзгешелік. Ол көп қасиеттердің бірлігі, түрлі ерекшеліктердің қосындысы, жеке тұлғаны әр қырынан көрсететін қасиет. Мінез - өте кең мағыналы ұғым. Онда түрлі сапалар тоғысып жатады. Мінездің моральдық жағынан тәрбиелігі, бірқалыптылығы, толықтылығы, күші мен айқындығы, салмақтығы – оның негізгі сапалары болып есептеледі. Адам мінезінің көріністері әрбір жеке жағдайда оның оқиғаларға қатысуынан аңғарылады. Адамның іс-әрекеті сол іске деген қатынасымен қатар ерік-жігеріне, көңіл күйіне, зеректігіне, ақыл-ойына да байланысты болады. Моральдық жағынан тәрбиеленген мінез адамды мінез-құлық тұрғысынан да, оның айналасымен байланысы тұрғысынан да сипаттап отырады. Адамдарға деген қамқорлық, жолдастықты қадір тұту, жұртшылық пікірімен санаса білушілік, өзінің міндетін орындаудағы жауапкершілік пен адалдық - мінездің осы сапасының негізгі компоненттері.


Дескриптор:

  • жинақы мәтін құрастыруда негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей алады;

  • жинақы мәтін құрастыруда сын есімдерді қолданады;

  • мәтіндегі негізгі ақпараттарға сүйеніп, жинақы мәтін жаза алады.

«Автор орындығында» өз мәтіндерін оқиды.

ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Сабақ соңында бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын орындайды.

БЖБ № 6





Берілген түпнұсқа мәтінді мұқият оқып шығып, кестенің екінші бағанына негізгі ақпаратты сақтай отырып, жинақы мәтін жазады. Жинақы мәтін жазуда зат есімнің жалғауларын қолданады.

.
























Сабақ соңында бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмасын орындайды.

БЖБ № 6










Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.















Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.

















Тапсырма қағаздары


































Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы: 168-бет

Ә және Б тапсырмасы.


Кері байланыс.

ПЛЮС

МИНУС

ҚЫЗЫҚТЫ
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
76
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі