Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:
№1-сабақ.
|
Бөлім: |
11.Қазақстандағы ұлттар достастығы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлігі жарасқан ел |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі және нақты ақпаратты анықтай алады; мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жаза алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Өзін- өзі тексеру 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. сәлемдесу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Өткен білімде еске түсіру
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Мағынаны ашу. 26 мин. Жаңа білім
|
Сөздік жұмысы Алдыңғы біліммен байланыстыру: «АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады. №1-тапсырма: Жеке жұмыс Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатады. |
Айтылым Бірлік- единство Ынтымақ- солидарность Тату- тәтті- дружно, мирно Құшақ жая- обнимая Бауырына басу-приютить Айтылым Жазылым Суреттерді пайдаланып, сөйлем құрайды. Үлгі: Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Елімізде көптеген ұлт өкілдері өмір сүреді, тірлік жасайды. Олардың барлығы тату- тәтті қарым- қатынаста. Осының барлығы қазақ халқының қонақжайлылық қасиетінің арқасында. Берілген тәсіл арқылы әр түрлі ұлт өкілдерінің атын атап, түсін түстеп, қасиеті мен пайдасын айтады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -сурет бойынша жұмыс жасайды: -сөйлем құрайды «Қоқыс жәшігі» тәсілі. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Аударма сөздік |
|
|
5-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3- тапсырма Топтық жұмыс |
Айтылым-диалаог Сыныптас досымен жұптасып, сұрақтарға толық әрі қысқа жауап береді. Жауаптарында қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын сақтайды. Оқылым Тыңдалым Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды. 1-топ: «Семантикалық карта» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды 2-топ: «Венн диаграммасы» арқылы қазақ халқы мен басқа ұлт өкілдерін салыстырады. 3-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы ұлт өкілдерін топтастырады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Диалог құрады «Смайликтер» арқылы бағалау. Дескриптор 5 балл -топпен жұмыс жасайды -мәтінді оқиды «Бағдаршам» тәсілі арқылы топтық бағалау жұмысы жүреді. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Суреттер топтамасы Слайдтар Кесте Сызбалар |
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Ойтаразы |
Жазылым. Қазақстанда қанша ұлттың өкілдері тұрады? Диаграмманы толтырады. Берілген сөздерді қолданып, сөйлем құрайды. Айтылым «6 неліктен?» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қойып, жауап береді. *Неліктен басқа ұлт өкілдері Қазақстанда еркін өмір сүруде? Жазылым «БББ» кестесі. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Диаграмманы толтырады. Смайликтер арқылы кері байланыс жасайды |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үйге тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия: Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?) Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?) «Блум түймедағы» тәсілі арқылы көгөністерге сипаттама береді. |
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
|
Қысқамерзімді жоспар
№2-сабақ.
|
Бөлім: |
11. Қазақстандағы ұлттар достастығы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлігі жарасқан ел |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру 5.4.2.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді; жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдана алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Бөлім: |
11.Қазақстандағы ұлттар достастығы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлігі жарасқан ел |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты ақпаратты анықтау; 5.4.4.1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жазу; |
|
Сабақтың мақсаты: |
тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіне біледі және нақты ақпаратты анықтай алады; мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша жаза алады; |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Өзін- өзі тексеру 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. сәлемдесу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Өткен білімде еске түсіру
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Мағынаны ашу. 26 мин. Жаңа білім
|
Сөздік жұмысы Алдыңғы біліммен байланыстыру: «АКРОНОМ» әдісі арқылы байланыстырылады. №1-тапсырма: Жеке жұмыс Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатады. |
Айтылым Бірлік- единство Ынтымақ- солидарность Тату- тәтті- дружно, мирно Құшақ жая- обнимая Бауырына басу-приютить Айтылым Жазылым Суреттерді пайдаланып, сөйлем құрайды. Үлгі: Қазақстан көп ұлтты мемлекет. Елімізде көптеген ұлт өкілдері өмір сүреді, тірлік жасайды. Олардың барлығы тату- тәтті қарым- қатынаста. Осының барлығы қазақ халқының қонақжайлылық қасиетінің арқасында. Берілген тәсіл арқылы әр түрлі ұлт өкілдерінің атын атап, түсін түстеп, қасиеті мен пайдасын айтады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -сурет бойынша жұмыс жасайды: -сөйлем құрайды «Қоқыс жәшігі» тәсілі. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Аударма сөздік |
|
|
5-тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 3- тапсырма Топтық жұмыс |
Айтылым-диалаог Сыныптас досымен жұптасып, сұрақтарға толық әрі қысқа жауап береді. Жауаптарында қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын сақтайды. Оқылым Тыңдалым Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды. 1-топ: «Семантикалық карта» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды 2-топ: «Венн диаграммасы» арқылы қазақ халқы мен басқа ұлт өкілдерін салыстырады. 3-топ: «Ассоциограмма» тәсілі арқылы ұлт өкілдерін топтастырады. |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -Диалог құрады «Смайликтер» арқылы бағалау. Дескриптор 5 балл -топпен жұмыс жасайды -мәтінді оқиды «Бағдаршам» тәсілі арқылы топтық бағалау жұмысы жүреді. |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Суреттер топтамасы Слайдтар Кесте Сызбалар |
|
|
№2-тапсырма: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Қосымша тапсырма Жеке жұмыс Ойтаразы |
Жазылым. Қазақстанда қанша ұлттың өкілдері тұрады? Диаграмманы толтырады. Берілген сөздерді қолданып, сөйлем құрайды. Айтылым «6 неліктен?» әдісі арқылы бүгінгі сабақ бойынша сұрақтар қойып, жауап береді. *Неліктен басқа ұлт өкілдері Қазақстанда еркін өмір сүруде? Жазылым «БББ» кестесі. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Диаграмманы толтырады. Смайликтер арқылы кері байланыс жасайды |
5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үйге тапсырма |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия: Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?) Ойланамын... (бүгінгі сабақ бойынша не туралы ойланасыз?) «Блум түймедағы» тәсілі арқылы көгөністерге сипаттама береді. |
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
|
Қысқамерзімді жоспар
№2-сабақ.
|
Бөлім: |
11. Қазақстандағы ұлттар достастығы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бірлігі жарасқан ел |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру 5.4.2.1 жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді; жазба жұмыстарында жалғаулардың ерекшелігін ескеріп, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай дұрыс жазады; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдана алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:


















