Сабақтың басы
|
1)
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.
2) Психологиялық
тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі
қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп
лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді
Өткен
тақырыпты қайталау.
Өткен
сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын
қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы
қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп
кетеді.
1.
SketchUp Make бағдарламасында Құралдар қандай түрлерге
бөлінеді?
2. Сурет
салу құралдарында қандай құралдар бар? Олардың мақсаттары
қандай?
3. Доға
құралының мақсаты қандай? 4. Модификация құралдарына қандай
құралдар жатады?
5. Созу/ сығу құралының мақсаты
қандай?
|
Балалар
жұмыс орындарын тексереді.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады
Сұрақтарға жауап
береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша
қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа
материалды меңгеру.
Топтарға
бөлу. Тарату парақтарының
көмегімен сфера, конус және цилиндр жазумен
біріктіру.
1-ші топ: Конус.
2-ші топ: Цилиндр.
3-ші топ: Сфера.
Мұғалім жаңа ақпаратпен
таныстырады. ((Бейнежазбаны, презентацияны, флипчартты қолдануға
болады).
Топпен жұмыс
істеу:
Интерактивті тақтада
кезек-кезек сұрақтар жиынтығы шығарылады. Оқушылар оларға өз
ойларымен, пікірлерімен бөліседі.
1. Айналу денелеріне қандай
фигуралар жатады?
2. Сіз қандай үш өлшемді
геометриялық фигураларды білесіз? Оларды сипаттаңыз.
3. Конус жасау үшін қандай
құралдар қажет?
4. Сфера дегеніміз
не?
5. Цилиндрді қалай жасауға
болады?
Дәптерде жұмыс. "Жазу" әдісін
қолдана отырып, оқушылар өздерінің дәптерлеріне жаңа тақырып
бойынша кездесетін жаңа терминдерді жазады.
Сергіту сәті
Білімді
бекіту
1-тапсырма. Жеке жұмыс. Бос
орындарға сөздерді қойып жаз:
_______-жазықтықтағы _______
қандай да болсын бір осы________ айналдырғаннан
__________фигура.
Тірек
сөздер: арқылы, айналу денелері, пайда болатын,
фигураны.
2-тапсырма. Жеке жұмыс.
Қандай жазық фигураларды айналдырғаннын конус, цилиндр, сфера
сияқты айналу денелері пайда болады:
3-тапсырма. SketchUp программасында
цилиндр жасау үшін орындалатын әрекеттердің тізбегін
жаз:
4-тапсырма.Әрекеттер мен олардың
сипаттамасы арасындағы сәйкестікті белгіле:
Құралдар тобы мен суретті арасындағы
сәйкестікті белгіле:
|
Мұғалімнің ақпаратын
тыңдайды
Негізгі құралдармен
танысады
Көз жаттығуларын
орындайды
Дескриптор:
- сөйлемдегі бос орындарды
толтырады;
Дескриптор:
- фигураларды жазады;
Дескриптор:
- әрекеттерді жазады;
Дескриптор:
- сәйкестікті
белгілейді;
Дескриптор:
- сәйкестікті
белгілейді;
|
2
балл
2
балл
2
балл
2
балл
2 балл
|
Презентация,
оқулық
Оқулық,
жұмыс парағы
|