Материалдар / қмж. Объектілердің үшөлшемді модельдері. Конус, цилиндр және сфера құру

қмж. Объектілердің үшөлшемді модельдері. Конус, цилиндр және сфера құру

Материал туралы қысқаша түсінік
6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2024
165
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

3D – баспа

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні:

 22.11.2024 ж

Сынып: 6а,ә,б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Объектілердің үшөлшемді модельдері. Конус, цилиндр және сфера құру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру;

Сабақтың мақсаты

  • Конус, цилиндр және сфераны үшөлшемді кеңістікте құрудың тәсілдерін меңгереді.

  • Айналу денелерінің математикалық сипаттамалары мен қасиеттерін зерттейді.

  • Үшөлшемді моделдеу бағдарламаларын қолдана отырып, осы денелерді түрлендіру (мысалы, айналдыру, масштабтау, жылжыту) әдістерімен танысады.

Құндылықтарға баулу:

«Әділдік және жауапкершілік» әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

2) Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді

Өткен тақырыпты қайталау.

Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді.

1. SketchUp Make бағдарламасында Құралдар қандай түрлерге бөлінеді?

2. Сурет салу құралдарында қандай құралдар бар? Олардың мақсаттары қандай?

3. Доға құралының мақсаты қандай? 4. Модификация құралдарына қандай құралдар жатады?

5. Созу/ сығу құралының мақсаты қандай?

Балалар жұмыс орындарын тексереді.





Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады



Сұрақтарға жауап береді


Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады


Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер









Сабақтың ортасы


Жаңа материалды меңгеру.

Топтарға бөлу. Тарату парақтарының көмегімен сфера, конус және цилиндр жазумен біріктіру.

1-ші топ: Конус.

2-ші топ: Цилиндр.

3-ші топ: Сфера.

Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады. ((Бейнежазбаны, презентацияны, флипчартты қолдануға болады).

Топпен жұмыс істеу:

Интерактивті тақтада кезек-кезек сұрақтар жиынтығы шығарылады. Оқушылар оларға өз ойларымен, пікірлерімен бөліседі.

1. Айналу денелеріне қандай фигуралар жатады?

2. Сіз қандай үш өлшемді геометриялық фигураларды білесіз? Оларды сипаттаңыз.

3. Конус жасау үшін қандай құралдар қажет?

4. Сфера дегеніміз не?

5. Цилиндрді қалай жасауға болады?

Дәптерде жұмыс. "Жазу" әдісін қолдана отырып, оқушылар өздерінің дәптерлеріне жаңа тақырып бойынша кездесетін жаңа терминдерді жазады.

Сергіту сәті

Білімді бекіту

1-тапсырма. Жеке жұмыс. Бос орындарға сөздерді қойып жаз:

_______-жазықтықтағы _______ қандай да болсын бір осы________ айналдырғаннан __________фигура.

Тірек сөздер: арқылы, айналу денелері, пайда болатын, фигураны.

2-тапсырма. Жеке жұмыс. Қандай жазық фигураларды айналдырғаннын конус, цилиндр, сфера сияқты айналу денелері пайда болады:

3-тапсырма. SketchUp программасында цилиндр жасау үшін орындалатын әрекеттердің тізбегін жаз:

4-тапсырма.Әрекеттер мен олардың сипаттамасы арасындағы сәйкестікті белгіле:

Құралдар тобы мен суретті арасындағы сәйкестікті белгіле:



Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды











Негізгі құралдармен танысады











Көз жаттығуларын орындайды





Дескриптор:

- сөйлемдегі бос орындарды толтырады;


Дескриптор:

- фигураларды жазады;





Дескриптор:

- әрекеттерді жазады;





Дескриптор:

- сәйкестікті белгілейді;





Дескриптор:

- сәйкестікті белгілейді;






































2 балл





2 балл







2 балл







2 балл







2 балл

Презентация,

оқулық























































Оқулық,

жұмыс парағы






Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

Рефлексия.

Үй тапсырмасын жазады





Өз жұмыстарын бағалайды

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

Білім класс





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ