Қысқамерзімді (сабақ) жоспары
Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
|
Бөлім: Үшбұрыштар |
Мектеп: №16 Ж.Қаражігітов атындағы мектеп-лицейі |
||||
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесініңаты |
Қадырова Құралай Тұрарбекқызы |
|
|||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 7«Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.21үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу; 7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану; 7.1.1.24 теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдану; |
||||
|
Сабақтыңмақсаты |
|
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
5 мин.
Өткен сабақты тексеру 5мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Қандай үшбұрышты тең бүйірлі деп атайды? 2.Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін ата.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
|
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5м, ал бүйір қабырғасы 2м. Табанын табыңдар. 2-тапсырма: Тең бүйірлі үшбұрыштың барлық бұрышы тең бе? Неліктен? Дәлелде. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Пікір алмасады..
Жалпы балл -3
|
Слайд Кітап Дәптер
|
|
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
5мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) АСD үшбұрышында АС=АD және <АСD=<ADC. Үшбұрыш қабырғаларынан АВ=АЕ болатындай етіп, В€АС және Е€АD нүктелері алынған. <СВD=<DEC теңдігін дәлелдеңдер.
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Үй тапсырмасы: №3.48; №3.49 |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор: -Тапсырманы түсініп, дәптерге орындайды.
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ 7 сынып геометрия. Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері жəне белгілері
ҚМЖ 7 сынып геометрия. Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері жəне белгілері
Қысқамерзімді (сабақ) жоспары
Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері
|
Бөлім: Үшбұрыштар |
Мектеп: №16 Ж.Қаражігітов атындағы мектеп-лицейі |
||||
|
Педагогтіңтегі, аты, әкесініңаты |
Қадырова Құралай Тұрарбекқызы |
|
|||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 7«Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.1.1.21үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу; 7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану; 7.1.1.24 теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдану; |
||||
|
Сабақтыңмақсаты |
|
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы
5 мин.
Өткен сабақты тексеру 5мин.
Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ
Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Қандай үшбұрышты тең бүйірлі деп атайды? 2.Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін ата.
Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.
Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды.
Жалпы балл-2
Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
|
Сабақтың ортасы. 10 мин.
|
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 7,5м, ал бүйір қабырғасы 2м. Табанын табыңдар. 2-тапсырма: Тең бүйірлі үшбұрыштың барлық бұрышы тең бе? Неліктен? Дәлелде. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Пікір алмасады..
Жалпы балл -3
|
Слайд Кітап Дәптер
|
|
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)
5мин Рефлекция
Бағалау
Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) АСD үшбұрышында АС=АD және <АСD=<ADC. Үшбұрыш қабырғаларынан АВ=АЕ болатындай етіп, В€АС және Е€АD нүктелері алынған. <СВD=<DEC теңдігін дәлелдеңдер.
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау
Үй тапсырмасы: №3.48; №3.49 |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор: -Тапсырманы түсініп, дәптерге орындайды.
Жалпы балл-2
Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер
Стикерлер смайликтер |
шағым қалдыра аласыз













