Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сәлемдесу, жоқ оқушыларды
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
тудыру.
Ынтымақтастық
құру «Мінезің қандай?»
әдісі.
Оқушыларға түрлі геометриялық
фигуралар (кеспе қағаздар) беріледі.Сол геометриялық фигуралардың
көмегімен оқушыларды «Геометриялық фигуралар»
әдісі бойынша 4 топқа
біріктіруге болады
С ен көшбасшысың, үнемі
белсенді
болып жүргенді ұнатасың (1
топ)
С ен еңбекқорсың, оқығанды
жақсы
көресің, үйренгенді жақсы
көресің (2 топ)
С ен өте шығармашыл
адамсың,
сенен ғажайып түрлі
идеялар
мен ойлар шығады (3
топ)
Сен жайдары адамсың,
жүргенді ұнатасың(4 топ)
|
Сол кеспе қағазда
жазылған мінез өзінің мінезіне сейкес келеме келмейтіндігі туралы
сөз етеді.
|
мадақтау
|
|
Жаңа
сабақ
|
Суреттер арқылы жаңа
сабақтың тақырыбы мен мақсаты
ашылады.
Мұғалім оқушыларға әлемде
болып жатқан қазіргі таңдағы қандай жаңалықтар туралы білетінін
сұрайды.
1
тапсырма.
«Джигсо»
әдісі бойынша оқушылар
оқулықпен жұмыс істейді. 4 топқа оқулықтағы мәтін бөлініп беріледі.
Мәтінді оқып болған соң постер
қорғайды.
Мәтінді жақсылап оқып,
түсінгеніңді плакатқа
түсіреді.
1 топ – Қандай жаңалықтар
қазіргі ғылым дамуының алғышарты екенін
түсіндіреді.
2 топ – Дүниежүзінің дамуына
үлес қосқан ғалымдар туралы
айтады.
3 топ –Ғылымның дамуына үлес
қоса алатын зерттеулер жайлы
айтады.
4 топ – Ашылған жаңалықтардың,
зерттеулердің адам өмірі үшін маңызы
қандай?
Интерпретация
Сабақтың қорытынды бөлімінде
тапсырманы барлық оқушыларға
беріңіз.
Әлемде ашылған
жаңалықтардың қолданылған жерін және маңызы мен мәнін
анықтайды.
|
Оқушылар өз ойларын айтады.
Жаңа сөздерді дәптерге жазып
алады.
Дескриптор:
Оқушылар қазіргі ғылымның
дамуыныңалғышарты болған дөңгелек, компьютер, электр, электр
шамы,радио жайлы
түсіндіреді.
Дескриптор:
Ыбырай Жақаев, Ескендір Тайманов, Руслан
Өтебаев жайлы
айтады
Дескриптор:
Оқушылар қазіргі таңдағы ашылулар автокөлік түрлері,
смартфондар, таза су өндіретін аппарат, бассейн жайлы
түсіндіреді.
Дескриптор:
Дүние жүзінде болып
жатқан ғылыми жаңалықтардың адам өмірі үшін маңызын
түсіндіреді.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Бас
бармақ»
әдісі
|
Оқулық, постер,
маркер, стикерь
ДНҚ туралы
мультфильм:
https://www.youtube.com/watch?v=sWwpAn4pN80
Нобель сыйлығы
туралы мәліметтер:
http://nobeliat.ru/
http://n-t.ru/nl/hm/
http://www.nobelprize.org/
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Кері
байланыс: «Рефлексиялық нысана»
техникасы
-
Бүгін мен белсенді
қатыстым
-
Қызықты
болды
-
Түсінікті
болды
-
Жаңаны
білдім
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|