Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ АЛГЕБРА
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалімнің аты-жөні: |
Қиқан Рахима |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән/Сынып: |
8 «А» сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
15.05.2023 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
8.2А Квадрат теңдеулер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
8 сынып алгебра курсын қайталау (Квадрат теңдеулерді шешу) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критериі: |
- квадрат теңдеуді формула арқылы шешуді біледі; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру; Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату |
Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату; Тапсырмалардың жауаптарын жазу. |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері тақырыптарын қайталаймыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - квадрат теңдеулерді шешу. Алдымен «Пазыл» әдсі бойынша топқа бөлініп алайық. |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. |
|
Оқулық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10мин |
Негізгі бөлім |
Миға шабуыл «Иә жоқ» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу жүргізіледі. - Квадрат теңдеудің бос мүшесі а.(жоқ) - D>0 болғанда екі түбірі болады. (иә) - D=0 болғанда түбірі жоқ. (жоқ) - Д<0 болғанда бір түбірі болады. (жоқ) - a=1 болғанда келтірілген теңдеу деп аталады. (иә) - Егер c>0 онда екі түбірі теріс сан болады. (иә) - Егер c <0 болса, онда түбірлері қарама-қарсы сандар болады. (жоқ) 2) Квадрат теңдеулердің түрін анықтаңдар:
|
Сұрақтарға жауап береді.
Берілген тапсырмаларды орындайды.
|
«Мақтау-мадақтау» Оқушылар дың белсенділігіне байланысты бағаланады.
Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады. |
Интернет ресурстары Үлесттірме парақтар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 мин |
Бекіту тапсырмасы |
Әр топтағы оқушыларға ноутбук беріледі. Оқушылар «Ойлан-жұптас-талқыла» әдісі арқылы Joyteka https://joyteka.com/100150845т формасы арқылы орындайды. «Квес әдісі» «Кім жылдам?» әдісінде оқушыларға оқулықтан тапсырмалар беріледі №1
Жеке тапсрыма «Шағын тест» тапсырмалары « Joyteka» платфорасы арқылы орындайды. 1. Толық квадрат теңдеудің жалпы түрін көрсетіңіз? a) b) ах2 +bх = 0 с) ах2 +bх = 0; d) ах2 = 0; 2. 3х2 –х+5 = 0 теңдеуінің коэффициенттерін көрсетіңіз? а) a=3, b=1, c=5 b) a=3, b=-1, c=-5 c) a=3, b=-1, c=5 d) a=-3, b=-1, c=5 3. Д=0 болғанда теңдеудің неше шешімі болады? а) бір шешім b) шешімі жоқ c) екі шешім d) бірнеше шешім 4. a=1, b=-3, c=6 коэффициенттері бойынша квадрат теңдеу құрастырыңыз? а) -3х2 +х+6= 0 b) х2 +3х+56= 0 c) х2 –3х+6 = 0 d) 3х2 –х+6= 0 5. х2 –1= 0 теңдеуінің шешімін көрсетіңіз? а)1; b) 1; -1 c)-1; d) 0
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды
Кілті:
|