|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Қиқан Рахима |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
8 «А» сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
15.05.2023 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
8.2А Квадрат теңдеулер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
8 сынып алгебра курсын қайталау (Квадрат теңдеулерді шешу) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
8.2.2.3квадрат теңдеулерді шешу; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
- квадрат теңдеуді формула арқылы шешуді біледі; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстыру; Бейнероликті қолдана отырып, бекіту тапсырмаларын орындату |
Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету Бекітуге арналғантапсырмаларды орындату; Тапсырмалардың жауаптарын жазу. |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулердің түрлері тақырыптарын қайталаймыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - квадрат теңдеулерді шешу. Алдымен «Пазыл» әдсі бойынша топқа бөлініп алайық. |
Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу. Үй тапсырмасын айту. |
|
Оқулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10мин |
Негізгі бөлім |
Миға шабуыл «Иә жоқ» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу жүргізіледі. - Квадрат теңдеудің бос мүшесі а.(жоқ) - D>0 болғанда екі түбірі болады. (иә) - D=0 болғанда түбірі жоқ. (жоқ) - Д<0 болғанда бір түбірі болады. (жоқ) - a=1 болғанда келтірілген теңдеу деп аталады. (иә) - Егер c>0 онда екі түбірі теріс сан болады. (иә) - Егер c <0 болса, онда түбірлері қарама-қарсы сандар болады. (жоқ) 2) Квадрат теңдеулердің түрін анықтаңдар:
|
Сұрақтарға жауап береді.
Берілген тапсырмаларды орындайды.
|
«Мақтау-мадақтау» Оқушылар дың белсенділігіне байланысты бағаланады.
Дескриптор: -квадрат теңдеудің анықтамасын біледі; -квадрат теңдеулердің түрлерін ажырата алады. |
Интернет ресурстары Үлесттірме парақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
25 мин |
Бекіту тапсырмасы |
Әр топтағы оқушыларға ноутбук беріледі. Оқушылар «Ойлан-жұптас-талқыла» әдісі арқылы Joyteka https://joyteka.com/100150845т формасы арқылы орындайды. «Квес әдісі» «Кім жылдам?» әдісінде оқушыларға оқулықтан тапсырмалар беріледі №1
Жеке тапсрыма «Шағын тест» тапсырмалары « Joyteka» платфорасы арқылы орындайды. 1. Толық квадрат теңдеудің жалпы түрін көрсетіңіз?
a)
2. 3х2 –х+5 = 0 теңдеуінің коэффициенттерін көрсетіңіз? а) a=3, b=1, c=5 b) a=3, b=-1, c=-5 c) a=3, b=-1, c=5 d) a=-3, b=-1, c=5 3. Д=0 болғанда теңдеудің неше шешімі болады? а) бір шешім b) шешімі жоқ c) екі шешім d) бірнеше шешім 4. a=1, b=-3, c=6 коэффициенттері бойынша квадрат теңдеу құрастырыңыз? а) -3х2 +х+6= 0 b) х2 +3х+56= 0 c) х2 –3х+6 = 0 d) 3х2 –х+6= 0 5. х2 –1= 0 теңдеуінің шешімін көрсетіңіз? а)1; b) 1; -1 c)-1; d) 0
|
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды
Кілті:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













