ҚМЖ Аққулар ұйықтағанда

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ Аққулар ұйықтағанда

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 8-сынып мұғалімдеріне М.Мақатаевтің сабағын өтуге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Абай атындағы мамандандырылған қазақ мектеп-гимназиясы

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

Әмірбек Әсемай Болатбекқызы

Күні:

05.03.2025

Сынып: 8

Қатысушылар саны:23

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:.

8.1.1.1 Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау.

8.3.1.1 Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

Сабақтың мақсаты

Поэмадағы көркемдегіш құралдарды талдай отырып, автор стилін анықтау.Ақын өлеңдерінің идеясы мен пафосын анықтау.

Көркем шығармадан үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеуге қолдану.

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


5минут

-Оқушылармен амандасу, сыныпты түгендеу.

- Сабақ тақырыбы мен мақсатын айту

-QR кодтар арқылы "Аққулар ұйықтағанда ", "Мен таулықпын", "Қарасаз" «Үш бақытым»деген төрт топқа бөлу.

-Үй тапсырмасын сұрау.



Оқушылар мұғалімді зер салып тыңдайды.


ҚБ «Одағайлар»

әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап








Жаңа білім

10минут









Сабақтың ортасы

25минут

«Аққулар ұйықтағанда» поэмасы жайлы айту

Мұқағали-бір ғасырда бір рет қана дүниеге келетін қазақ поэзиясының алтын домбырасы дерліктей ірі талант иесі”.Бүгін біз сөз еткелі отырған шығарма “Аққулар ұйықтағанда»- ғажап поэма. Бір түнде, бір деммен, табиғат пен ақын сезімінің үндесуінен туған дүние.

Мұқағали:

Қазақтың қара өлеңі – құдіретім,

Онда бір сұмдық сыр бар естілмеген, – деген болатын. Бүгін сондай «Сұмдық сыры бар» жыры «Аққулар ұйықтағанда» поэмасынан ой толғаймыз.Осы поэма жөнінде Тұманбай Молдағалиев ағамыз былай дейді.


Cендерге де, маған да бұл поэма мұң тарту етеді. Бірақ бір бастап оқығаннан кейін тастай алмай соңына дейін бір-ақ оқисың. Бейне бір басқа күй кешесің. Көкірегінде ән ұялап, жырмен тербелесің. Көз алдыңнан Жетімкөлдің ерке аққуы баласы үшін дүниенің тыныштығын, кереметін бұзып, қасиетке оқ атқан ана бейнесін, ең соңында екі бірдей асылынан қасиетінен айырылған сорлы, зарлы ананы көріп, сен де аһ ұрасың-деген екен.



1-тапсырма

Топтық тапсырмалар:


1-тапсырма: Тарихи құндылығы (Топтық жұмыс)

Мақсаты: Поэманың тарихи мәнін талдау

Тапсырма:

1-топ Поэмадағы оқиғаның қай кезеңде болғанын анықтаңдар.

2-топ Аққуға байланысты қазақ халқының таным-түсінігі қандай болған?

3-топ Поэмада қазақтың қандай дәстүрлері мен наным-сенімдері көрініс тапқан?

4-топ Ананың орнында сен болғанда қандай іс-әрекет жасаушы едің?


2-тапсырма

I топ -Пролог, негізгі бөлім және эпилогты анықтайды

II топ -Поэманың қай бөлігі прологқа жатады? Бастапқы бөлімін тауып, оның ерекшелігін сипаттайды.

III топ-Негізгі оқиғалар қай бөлікте өрбиді? Оқиға дамуы мен шарықтау шегін тауып жазады.

IV-топЭпилогта не баяндалады? (Қорытынды ойды анықтайды)

Мұғалімді тыңдайды және түсінеді.



































Топпен бірігіп тапсырмаларды орындайды.



























Топпен бірігіп тапсырмаларды орындайды.

Топтан бір оқушы шығып сұраққа жауап береді.








































«Бағдаршам»әдісі






























«Бағдаршам» әдісі

М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда»













Үлестірмелі материал






















«Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Бекіту

«Ашық микрофон» әдісі.


Сабақ бойынша түсінгендерін айтады.


«Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

Үйге тапсырма

Поэмадағы көркемдегіш құралдарды талдай отырып, автор стилін анықтау



«Аққулар ұйықтағанда» поэмасы





Shape1 Shape2































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
247
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі