Материалдар / ҚМЖ "Атамұраң – асыл қазынаң" 7-сынып ("Арман -ПВ" баспасы, жаңа)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Атамұраң – асыл қазынаң" 7-сынып ("Арман -ПВ" баспасы, жаңа)

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ "Атамұраң – асыл қазынаң" 7-сынып ("Арман -ПВ" баспасы, жаңа)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
157
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

Сабақ: №1

Мектеп: «№5 ЖББ мектебі» КММ Пәні: қазақ тілі

Күні: 26.11.2024.

Пән мұғалімі: Адамбаева Б.Т.

Сынып: 7 Ә,Б

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Атамұраң – асыл қазынаң

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.4.1 Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау;

7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің негізгі ойын анықтайды, оқулықтардан алынған деректерді қолданады;

Көптеген оқушылар: мәтіннің негізгі ойын ашатын мысалдарды келтіреді (ол үшін мәтін мазмұнына детальді үңілуі тиіс);

Кейбір оқушылар: сабақ барысында талданған ақпараттарды мысал ретінде қолдана отырып, сөйлеушінің дауыс ырғағы, сөйлеу мәнері мен шығарманың негізгі ойын байланыстыра алады, ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасайды.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар











Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейіндерін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық тапсырма.

Қызығушылықты ояту.

  • Бұл суреттер қай салаға қатысты?

  • Бүгінгі сабағымыз қандай өнермен байланысты болмақ?

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ

  • Күй дегенді қалай түсінесіңдер?

1-тапсырма

Ахмет Жұбановтың күй туралы мәтінін тыңдайды.

2-тапсырма

Мәтіндегі негізгі ойды анықтаңыз

Жетелеуші сұрақтар:

  • Өзің ол туралы не ойлайсың?

  • Сен оны ... қалай түсінесің?

  • ... қатысты не айтар едің?

  • Сабақтағы әңгімеміздің тақырыбы не туралы болуы мүмкін?

  • Тақырыпқа қатысты не айтар едің? т.б.

  • Домбыра қандай аспап?

Дескриптор:

*мәтінді тыңдайды;

* негізгі ойды анықтайды;

* сұрақтарға жауап береді;

ҚБ

Оқушылармен сәлемдесіп, зейіндерін сабаққа аудару.

Болжау суреттері арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжамдайды.



Күй туралы мағлұмат алады.



Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.
























Тамаша жауап!






https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D2%AF%D0%B9


Сабақтың ортасы























ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (санамақ арқылы 4 топқа бөлінеді)

3-тапсырма, 112-113-беттер

  • Мәтінді оқыту;

  • «Жылқы сұлбасы» әдісімен мәтіннің негізгі ойын анықтау.

1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазыңыз.

2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жазыңыз.

3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазыңыз.

4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз.

Дескриптор:

*негізгі тірек сөздерді анықтайды;

* маңызды ақпаратты табады;

* қосымша ақпаратты жазады;

* қорытынды жазады.

ҚБ

Музыка туралы қызықты ақпараттармен таныстыру (сілтеме)

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Етістіктің шақтары туралы түсінік беру, 113-бет

Топтық жұмыс

1-топ:6-тапсырма

2-топ:7-тапсырма (ғаламтор қолдануға болады)

3-топ:8-тапсырма

4-топ:9-тапсырма

Дескриптор:

  • Ауыспалы осы шақ етістіктерін тауып жазады;

  • Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын ашады;

  • Мәтінді жалғастырып, мақала жазады;

  • Музыка өнеріне қосар үлесі туралы жазады;

ҚБ


Күй тыңдалады. Оқушылар тыңдай отырып, музыка мазмұны бойынша оқушылар қандай аспап арқылы орындалып отырғанын анықтауы керек.


Мәтінді тыңдап, негізгі тірек сөздерді анықтайды;

маңызды ақпаратты табады;

қосымша ақпаратты жазады;

қорытынды жазады.


Өз ойларын қорытындылайды.







Ережені мысалдар келтіру арқлы түсінеді.











Тапсырмаларды орындайды. Топтық жұмыс ережесін сақтайды.





















Тамаша жауап!






Тамаша жауап!
































Тамаша жауап!


7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы




















https://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/32991




7-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

Жұмыс дәптері




Сабақтың соңы Рефлексия




Үй тапсырмасы

10-тапсырма.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!