Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.1.4.1 Мәтін тақырыбы,
сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды
анықтау;
7.2.7.1 ғаламтор,
энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді
қолдану, авторына сілтеме
жасау.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: мәтіннің негізгі ойын
анықтайды, оқулықтардан алынған деректерді
қолданады;
Көптеген
оқушылар: мәтіннің негізгі ойын ашатын
мысалдарды келтіреді (ол үшін мәтін мазмұнына детальді үңілуі
тиіс);
Кейбір
оқушылар: сабақ барысында талданған
ақпараттарды мысал ретінде қолдана отырып, сөйлеушінің дауыс
ырғағы, сөйлеу мәнері мен шығарманың негізгі ойын байланыстыра
алады, ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан
алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме
жасайды.
|
|
Ұйымдастыру
бөлімі. Оқушылармен сәлемдесіп,
зейіндерін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық
тапсырма.
Қызығушылықты
ояту.
ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ
1-тапсырма
Ахмет Жұбановтың
күй туралы мәтінін
тыңдайды.
2-тапсырма
Мәтіндегі негізгі
ойды анықтаңыз
Жетелеуші
сұрақтар:
-
Өзің ол туралы не
ойлайсың?
-
Сен оны ... қалай
түсінесің?
-
... қатысты не айтар
едің?
-
Сабақтағы әңгімеміздің
тақырыбы не туралы болуы
мүмкін?
-
Тақырыпқа қатысты не айтар
едің? т.б.
-
Домбыра қандай
аспап?
Дескриптор:
*мәтінді
тыңдайды;
* негізгі ойды
анықтайды;
*
сұрақтарға жауап
береді;
ҚБ
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
зейіндерін сабаққа аудару.
Болжау суреттері арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын
болжамдайды.
Күй туралы мағлұмат
алады.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Тамаша
жауап!
|
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D2%AF%D0%B9
|
Сабақтың
ортасы
|
ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ.
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС (санамақ
арқылы 4 топқа бөлінеді)
3-тапсырма,
112-113-беттер
1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі
негізгі тірек сөздерді
жазыңыз.
2. Жылқының басына мәтіндегі
маңызды ақпаратты қысқаша
жазыңыз.
3. Жылқының ішкі құрылысына
мәтіндегі қосымша ақпаратты
жазыңыз.
4. Жылқының құйрығына мәтін
бойынша қорытынды жазыңыз.
Дескриптор:
*негізгі тірек сөздерді
анықтайды;
* маңызды ақпаратты
табады;
*
қосымша ақпаратты
жазады;
* қорытынды
жазады.
ҚБ
Музыка туралы қызықты
ақпараттармен таныстыру
(сілтеме)
ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН.
Етістіктің шақтары туралы
түсінік беру, 113-бет
Топтық
жұмыс
1-топ:6-тапсырма
2-топ:7-тапсырма (ғаламтор қолдануға
болады)
3-топ:8-тапсырма
4-топ:9-тапсырма
Дескриптор:
-
Ауыспалы осы шақ етістіктерін
тауып жазады;
-
Сөздер мен сөз тіркестерінің
мағынасын ашады;
-
Мәтінді жалғастырып, мақала
жазады;
-
Музыка өнеріне қосар үлесі
туралы жазады;
ҚБ
|
Күй тыңдалады. Оқушылар тыңдай
отырып, музыка мазмұны бойынша оқушылар қандай аспап арқылы
орындалып отырғанын анықтауы
керек.
Мәтінді тыңдап, негізгі тірек
сөздерді анықтайды;
маңызды ақпаратты
табады;
қосымша ақпаратты
жазады;
қорытынды
жазады.
Өз ойларын
қорытындылайды.
Ережені мысалдар келтіру арқлы
түсінеді.
Тапсырмаларды орындайды.
Топтық жұмыс ережесін
сақтайды.
|
Тамаша
жауап!
Тамаша
жауап!
Тамаша
жауап!
|
7-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
https://massaget.kz/layfstayl/madeniet/music/32991
7-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
Жұмыс
дәптері
|