Материалдар / ҚМЖ. Бағдаршам-робот
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ. Бағдаршам-робот

Материал туралы қысқаша түсінік
4.5.1.1 түс датчигін қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2024
121
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Робототехника. Лабиринт және кегль-ринг (ортақ тақырыптары: ("Мәдени мұра", "Мамандықтар әлемі")

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні:

 

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бағдаршам-робот

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.1.1 түс датчигін қолдану

Сабақтың мақсаты

Түс датчигінің жұмыс принципін түсіндіру және оны қолдану дағдыларын қалыптастыру.

Бағдаршам-роботтың құрылысын және жұмыс істеу принципін түсіндіру.

Түс датчигін бағдаршам-роботтың жұмысын ұйымдастыру үшін қолдануды үйрету.

Құндылықтарға баулу:

«Әділдік және жауапкершілік» әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың барысы

5 мин

Ұймдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесі.

Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Үй тапсырмасын тексеру.

Өткен сабақты қайталау.

Тапсырмаларды орындап, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтап көр.

Ребусты шеш:


10 айырмашылықты тауып, белгіле:

Сабаққа дайындалады, бір-біріне жақсы тілектер айтады.













Ребусты шешеді







10 айырмашылықты табады



Белсенділігі бойынша «Мақтау» әдісімен бағалау






Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды:

«Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!»

Оқулық, презентация

Сабақтың ортасы

35 мин

Сабақта бүігн не үйренеміз деп ойлайсың?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, топтық талқылау өткізгеннен кейін мұғалім сабақ тақырыбын түсіндіреді, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстырады.

Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс

Видеоны қарау

https://youtu.be/0TvrJa-9AiQ

Сергіту сәті


Білімді бекіту

Тәжірибелік жұмыс:

«Бағдаршам – робот» жобасы

Жасыл түсті анықталған кезде бағдаршам-робот “Green” деп хабарлайды және алға жылжиды.

Сары түсті анықталған кезде бағдаршам - робот “Yellow” деп хабарлайды және жылдамдығын азайтады.

Қызыл түсті анықталған кезде бағдаршам-робот “Red” деп хабарлайды және тоқтайды.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді








Видео сабақты қарайды


Сергіту жаттығуларын орындайды










Дескриптор:

- тәжірибелік жұмысты орындайды


Мақтау




















Белсенділігі бойынша ауызша бағалайды:

«Жарайсың», «Жақсы!», «Талпын!»








Оқулық



Жұмыс парағы











Сабақтын соңы

5 мин

Үй жұмысы: Егер робот бағдаршам бағдарламасында блоктарды кері ретпен орналастырып, бағдарламаны іске қосса, Робот қозғалысында қандай өзгерістер болады

Сабақ қорытындысы. Рефлексия.

Үй тапсырмасын жазады




Өз жұмысын бағалайды

Стикермен жұмыс

Білім класс


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!