|
Бөлім: |
Бүгінгі таңдағы Қазақстандағы білім және ғылым жүйесі |
|
|
Мектеп |
|
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:11 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Білім мен ғылымға үлес қосқан менің өлкемнің тұлғалары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.4.3.3 Қазақстан Республикасы "Болашақ" халықаралық білім беру бағдарламасының елді жаңғыртудағы маңыздылығын талдау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
• Мемлекеттің қазіргі кезеңдегі білім мен ғылымға қатысты саясатына баға беру • бірқатар деректерден дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру: Білім саласындағы реформалардың негізгі мазмұнын проблемалық баяндау Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Зерттеу мен талдау тапсырма. SWOT талдау арқылы қазіргі білім берудегі бағдарламаларға(2020-2025)ахуалды көрсетеді. (мәтін, қосымша парақшада.) Мұғалім керібайланысты SWOT талдаудың жауаптарымен қарастырады.
Пікірің қажет: «Болашақ» бағдарламасына байланысты сұрақтарға жауап бер. 1 Болашақ бағдарламасының пайдасы қандай? 2 ««Болашақ» бағдарламасының кейбір түлектері елге келіп қызмет еткісі келмейді» деген пікірге келісесің бе? Бейнематериал көрсетіп, сұраққа жауап алу. Инклюзивті білім беру деген не? (оқушылар қажетті ақпаратты жазып конспектілеп отырады) инклюзивті білім беру
Назарбаев Зияткерлік
мектептерінің кем дегенде 3 ерекшелігін
атаңыз? https://www.youtube.com/watch?v=HOdXfW46Yy8 |
Мәтінмен жұмыс жасайды
Дескриптор: - білім берудегі бағдарламаларына балдау жасайды;
Дискриптор: -«Болашақ» бағдарламасынана сипаттама жасайды; --«Болашақ» бағдарламасынның негізі идеясын анықтайды; --«Болашақ» бағдарламасынана жастарға тиімді жақтарын ажыратады;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Болашақ" стипендиаттарының қауымдастығы
http://bolashak.gov.kz/kz/o-kompanii/o-kompanii.html
https://www.youtube.com/watch?v=9rzRc5JCikg
|
||||||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс «Бес жолды өлең»
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||||||||
|
Оқу тапсырмасы |
Әлемдік білім және ғылым кеңістігіне ену үшін инновациялық ғылыми және білім беру ұйымдарының қызметін бағлау. Эссе жазу |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ. Білім мен ғылымға үлес қосқан менің өлкемнің тұлғалары
ҚМЖ. Білім мен ғылымға үлес қосқан менің өлкемнің тұлғалары
|
Бөлім: |
Бүгінгі таңдағы Қазақстандағы білім және ғылым жүйесі |
|
|
Мектеп |
|
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып:11 А |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Білім мен ғылымға үлес қосқан менің өлкемнің тұлғалары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.4.3.3 Қазақстан Республикасы "Болашақ" халықаралық білім беру бағдарламасының елді жаңғыртудағы маңыздылығын талдау |
|
|
Сабақтың мақсаты |
• Мемлекеттің қазіргі кезеңдегі білім мен ғылымға қатысты саясатына баға беру • бірқатар деректерден дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ой шақыру: Білім саласындағы реформалардың негізгі мазмұнын проблемалық баяндау Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||||||||||
|
Жаңа сабақ |
Зерттеу мен талдау тапсырма. SWOT талдау арқылы қазіргі білім берудегі бағдарламаларға(2020-2025)ахуалды көрсетеді. (мәтін, қосымша парақшада.) Мұғалім керібайланысты SWOT талдаудың жауаптарымен қарастырады.
Пікірің қажет: «Болашақ» бағдарламасына байланысты сұрақтарға жауап бер. 1 Болашақ бағдарламасының пайдасы қандай? 2 ««Болашақ» бағдарламасының кейбір түлектері елге келіп қызмет еткісі келмейді» деген пікірге келісесің бе? Бейнематериал көрсетіп, сұраққа жауап алу. Инклюзивті білім беру деген не? (оқушылар қажетті ақпаратты жазып конспектілеп отырады) инклюзивті білім беру
Назарбаев Зияткерлік
мектептерінің кем дегенде 3 ерекшелігін
атаңыз? https://www.youtube.com/watch?v=HOdXfW46Yy8 |
Мәтінмен жұмыс жасайды
Дескриптор: - білім берудегі бағдарламаларына балдау жасайды;
Дискриптор: -«Болашақ» бағдарламасынана сипаттама жасайды; --«Болашақ» бағдарламасынның негізі идеясын анықтайды; --«Болашақ» бағдарламасынана жастарға тиімді жақтарын ажыратады;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Болашақ" стипендиаттарының қауымдастығы
http://bolashak.gov.kz/kz/o-kompanii/o-kompanii.html
https://www.youtube.com/watch?v=9rzRc5JCikg
|
||||||||||
|
Қорытынды |
Кері байланыс «Бес жолды өлең»
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау; |
А4, конспект
|
||||||||||
|
Оқу тапсырмасы |
Әлемдік білім және ғылым кеңістігіне ену үшін инновациялық ғылыми және білім беру ұйымдарының қызметін бағлау. Эссе жазу |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













