Сабақ: Биология
| Мектеп: «Қызылдихан» жалпы орта білім беретін мектебі |
Күні: 03.05.2018ж | Мұғалімнің есімі: Ермекбаева З |
Сынып: 9 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: Экожүйелердің ауысуы.Агроценоздар. |
Оқу мақсаты: | Экожүйелердің ауысуын ,агроценоздар туралы түсіндіру. |
Сабақ мақсаттары:
| Барлық оқушыларЭкожүйелердің ауысуын ,агроценоздар туралы біледі. |
| Оқушылардың басым бөлігі |
| Экожүйелердің ауысуын ,агроценоздарды салыстыра алады |
| Кейбір оқушылар |
| Экожүйелердің ауысуын ,агроценоздардің ерекшеліктерін сипаттай алады |
Тілдік мақсат | Тілдік дағдылар: Сұрақтарға жауап жазу арқылы жазылым дағдысы орындалады |
| Терминдер, жаңа сөздер:фактор,абиотикалық,биотикалық |
| Сыныптағы диалог: |
| Популияция дегеніміз не? экожүйелердің өзара әрекеттесулері туралы білетініміз бар ма? Энергия ағымы және қоректік тізбектер туралы білетіндер бар ма? |
Бағалау критерийлері
| - Экожүйелердің ауысуын ,агроценоздар туралы біледі. - Экожүйелердің ауысуын ,агроценоздарды салыстыра алады - Экожүйелердің ауысуын ,агроценоздардың ерекшеліктерін сипаттай алады
|
Құндылықтарды дарыту | Құндылықтар:- патриотизм- отансүйгіштік |
Пәнаралық байланыстар | Табиғаттану,экология |
АКТ қолдану дағдылары |
|
Алдыңғы оқу | Энергия ағымы және қоректік тізбектер.Экологиялық пирамида |
Жоспар |
Жоспарланған уақыты | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелер) | Ресурстар
|
Сабақтың басы5 минут | Ұйымдастыру шараларыСәлемдесу ТүгендеуҮй тапсырмасын сұрау , тексеру. Қоректік тізбек дегеніміз не? Экология дегеніміз не? Экожүйе дегеніміз не? Бірлестіктер дегеніміз не? Сабақтың мақсатын ашу. Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау.
|
|
Сабақтың ортасы30 минут
| Түсіну , білу : оқылым тапсырмасы . Оқушылар тақырыпты оқып шығады. Адам іс-әрекетінің табиғиэкожүйеге кері әсері орасан зор.Ол үнемі арта түсуде. «Адамзат өзіс-әрекетінің салдарынан туындаған күрделі өзгерістерден жойылып кетпей ме?» деген сұрақ туады. Адамзат іс-әрекетінің экожүйеге едәуір күшті әсер ететін салаларын қарастырайық. Өнеркәсіптік өндіріс, бірінші кезекте, қоршаған ортаға көп мөлшерде түсетін зиянды шығарындыларымен байланысты.
Тапсырма-1 . «Экожүйе», «биосфера», «экология», «агроценоз» деген терминдердің мәнін түсіндіріңдер.Бүкіл адамзатқа тән, шаруашылық іс-әрекетке байланысты жалпы проблемаларды және біздің елімізде орын алған проблемаларды атаңдар. 3. Пайдалы қазбаларды қазып алу және тасымалдау қоршаған ортаға қандай әсер етеді?Дискриптор:«Экожүйе», «биосфера», «экология», «агроценоз» деген терминдердің анықтамасын айтадыБіздің елімізде орын алған проблемаларды атайды. Пайдалы қазбаларды қазып алу және тасымалдау қоршаған ортаға әсерін айтадыТапсырма -2 Адам іс-әрекетінен едәуір зардап шеккен экожүйе құрамбөліктерін жүйелеңдер, кластер құрыңдар. Жазған мәліметтеріңмен бөлісіңдерДискриптор:зардап шеккен экожүйе құрамбөліктерін жүйелейді кластер құрады
|
|
Сабақтың соңы5 минут | Оқушылар түсінбеген сұрақтарын қояды.Үйге тапсырма беру |
|
Қосымша ақпарат |
|
|
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|